Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

quick-shift לקליאו MK1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בין כמה שינויים קטנים שאני מתכנן לעשות בקליאו 93 הסטנדרטית שלי. קראתי רבות בחיפוש לגבי QUICK-SHIFT.

 

זה נשמע כמו דבר נוח, העברות הילוכים קצרות מאשר הארוכות. יש לי שאלה- הרי ידוע שברנו קליאו MK1 ישנה ידית הילוכים lift-and-reverse.

 

האם אפשר להתקין קוויק שיפט לכזה מוט הילוכים? והאם ה lift-and-reverse יתפקד כמו שהוא אמור לתפקד.

 

האם קיים "קיט" (לא בדיוק קיט - זה חלק מתכת אחד אבל עדין מן סוג של קיט) שיתאים לרנו קליאו MK1?

 

בתודה,

 

דביר

Renault Clio 1.4 carb. mk1 1993 manual

 

מחפש קרטר (וחלקי מנוע חיוניים אחרים) במצב טוב למנוע אנרג'י 1.4 קרבורטור של רנו קליאו. בה"פ.

פורסם

"קוויק-שיפט" אינו דבר זול כלל.

איני יודע אם שווה לך עלות ההתקנה ברכב כמו שלך.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

תודה על הייעוץ!

 

כן אכן שמעתי שהשדרוג המזערי הזה עולה בסביבות ה 1000-1500 בארץ. כמו תמיד בארץ שוחטים במחיר, במיוחד על מוצרי שיפורים.

 

יש לי יכולות להביא מחו"ל, ששם קיט קוויק שיפט איכותי עולה בסביבות ה- $80-100.

 

זו הסיבה שבגללה התענינתי, כדי לדעת האם קיים קוויק שיפט קיט שיתאים לרכב שלי?

 

עלות מול תועלת אולי באמת נשמע לא כדאי, אבל זה שדרוג שיש מצב שאני ארצה לעשות, אולי זה לא בראש הרשימה- אבל אולי בעתיד אחרי שאני אסיים עם מערכת הבלימה שאני רוצה לשדרג.

 

בתודה!

 

דביר

Renault Clio 1.4 carb. mk1 1993 manual

 

מחפש קרטר (וחלקי מנוע חיוניים אחרים) במצב טוב למנוע אנרג'י 1.4 קרבורטור של רנו קליאו. בה"פ.

פורסם

אם אתה מביא מחו"ל בעלות של 100$+ משלוח ,מיסים,מכסים והיטל מלחמת שלום הצפון הבאה עלייינו לטובה, במהרה בימינו, ואתה מסיים את הרכישה גם כן איפושהוא בין ה 1000 ל 1500.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

קשה לי להאמין.

משלוח זה כמה עשרות דולרים, וכמו כן, החלק עצמו.

לדעתי לא תעבור בהרבה את קו ה-400 שקלים.

 

ההתקנה היא מאוד פשוטה, ויש לכך ספר הוראות מהיצרן.

 

אביחי

פורסם

האמת שבגירה צודק (וואי הרסת אותי מצחוק עם הקטע של המלחמה "מיסי מלחמה" אה?)

 

אבל גם אחרי מכס, משלוח וכל הבלאגן מסביב אני לא אגיע לסכום של 1000 שקל. אני מאמין שאם אני קונה קיט ב $100 ונגיד המשלוח יעלה $30 אז בהגזמה אני יגיע לסביבות ה 800 שקל כולל מכס אם יהיה בכלל. (על המשלוח אף פעם לא רושמים שזה עלה $100 אלא אם כן רוצים באמת להגיע ל 1500 בסוף)

 

מציק שאני לא מוצא קיט לרכב שלי באי ביי. יש למלא סוגי רכבים ודוקא לדגם שלי אין. יש אפילו (ראיתי) לרכבים מתחת לשנת 90 :)

 

אומרים שההרכבה די פשוטה ולא אורכת זמן רב.

 

השאלה היכן אני אמצא קיט כזה שיתאים לרכב שלי.

 

דביר

Renault Clio 1.4 carb. mk1 1993 manual

 

מחפש קרטר (וחלקי מנוע חיוניים אחרים) במצב טוב למנוע אנרג'י 1.4 קרבורטור של רנו קליאו. בה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...