Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה בדיוק המטרה להקים מועדון פג'ו סיטרואן כשרוב חברי פורום CARSFORUM הם כאלו - על אחת כמה וכמה ש CARSFORUM עושה כמעט את כל מה שצויין ב'מטרות המועדון' בעצמו.... :?:

 

* ריכוז בעלי דגמי PSA ספורטיביים ויצירת קשרים בין נהגים
.

אפשר לומר שזה מתבצע (מפגשים, מנחתים וכו')

 

* יצירת כוח קנייה למטרת קבלת הטבות והנחות לחברי המועדון אצל בעלי עסקים בתחום.

CARSFORUM פועל בימים אלו בדיוק למטרה הזו

 

* קיום מפגשים לצורך החלפת ידע ולמטרות חברתיות
.

מה ההבדל בין זה למפגשים "רגילים" ? רק הניסוח.

 

* קידום התרבות המוטורית בישראל.

* קידום הספורט המוטורי בישראל.

אשמח לדעת מה הדרך.

 

* שיפור המעמד של דגמי פג'ו-סיטרואן ספורטיביות בשוק
.

תשתילו סמוי אצל לוי יצחק ?

תצאו בפירסום חוצות לרכבי פג'ו-סיטרואן משומשות ?

פרסומות בערוץ 2 ? כבלים ? YES ?

 

אני חושב שבמקום להקים 17 מועדונים כל שבוע - כולנו צריכים להתאגד ב CARSFORUM ולהשיג את המטרות הללו בעצמנו, ללא קשר לסוג המכונית או מוצאה.

 

דעתי האישית

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יהיה לאף מועדון מספיק כוח אם יהיו בו 50 חברים .

אני חושב שבשביל שמשהו יעבוד טוב צריך מסה של חברים ותאמינו לי או לא, גם כמעט 400 חברים זה לא מספיק.

חוץ מזה, למה להגדיר איזשהיא נישה בתחום שכל התחום הוא נישה אחת קטנה ?

פורסם

סססאמאמאמוק של הפורום הזה!!!! כתבתי הודעה ארוכה ומפורטת, שלחתי והוא כותב לי משהו כמו "לא צוין מצב הודעה" ולא שולח. גם BACK לא עוזר בשביל להציל את מה שנכתב, ולכן אני נאלץ לכתוב הכל מהתחלה (לא עזר שבאמצע התקשרו אלי והודיעו לי שאני צריך להתחיל לעשות שמירות :mad:

 

בכל מקרה, הנה שוב:

 

בכל העולם ישנם מועדונים לרכבים ספציפיים. אין מניעה שזה יתקיים גם בישראל, למרות השוק הקטן יותר. אנחנו מביטים אל מועדון האימפרזה שהגיע לכמה תוצאות מעולות במהלך קיומו הקצר, ומקווים לעשות משהו דומה. המטרה שלנו כפולה: במישור המצומצם יותר - לפעול לטובת בעלי מכוניות PSA ספורטיביות, ובמישור הרחב יותר - לפעול לטובת המוטוריקה בכלל. בתחום השני אני מקווה שנוכל לפעול ביחד עם קארזפורום. יש לזכור כי בעתיד, בתקווה, המועדון יהפוך למשהו יותר "פיזי" (נניח עמותה) בעוד פורום יישאר "רק" פורום, ככל הנראה. (בלי להעליב, כמובן).

 

יש לציין שכל מה שאני אומר נאמר מתוך תקווה וציפייה, אני לא יכול להתחייב על כלום.

 

בנוגע להתייחסויות הספציפיות שלך, איציק:

 

בנוגע לריכוז בעלי PSA. הריכוז אצלנו שונה ומקיף בהרבה. כאשר המטרה ליצור קשר שוטף ואחיד עם בעלי הרכבים, ולא קשר רופף כמו בפורום.

 

בנוגע לכוח קנייה - יש להפריד בין הטבות מיוחדות ל-PSA והטבות כלליות (נניח דלק, נהיגה מתקדמת וכולי) - במישור השני אני מקווה שאפשר יהיה לעשות משהו כולל עם קארזפורום, בכדי לחסוך עלויות ולשפר את יכולת נתינת ההטבות מצד הספקים.

 

בנוגע לקיום מפגשים - איציק, נסה לראות את התמונה הכוללת ולא להטפל לזוטות כמו "רק הניסוח שונה" - מפגשים יכולים להערך בנפרד, לחברי המועדון בלבד, ויכולים להיות בהם תכנים מיוחדים לחברי המועדון. עוד נראה.

 

בנוגע לקידום התרבות והספורט המוטורי - בתקווה, אם החוק יתקבל, המועדון יוכל לעזור בתור גוף "פיזי" לקדם את הספורט המוטורי בארץ מהזווית של מכוניות PSA. אי אפשר עוד לדעת כיצד זה יקרה, אבל זו אחת המטרות.

 

בנוגע לשיפור המעמד, פשוט מאוד - אנחנו מתכוונים ליצור מאגר של מכוניות PSA, כאשר הפרטים עליהן ידועים לכלל חברי המועדון. כך עסקאות מכירה יתבצעו בקלות יותר, ידע יעבור בין אנשים, והמכוניות יישארו בתוך המועדון גם אחרי הקנייה.

 

איציק - נסה קצת להיות פחות שלילי (ושלומי - נסה להסכים קצת פחות עם איציק :wink: ). היית יכול להגיד את כל זה גם לפני פתיחת המועדון, לא? ברור לך שכוונתנו חיובית ושיש לזה סיכוי להצליח - אז למה להספיד עוד לפני שמתחילים? זה עניין של גישה. אני נותן לזה סיכוי - למה שגם אתה לא תתן??

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, אני אישית מוכן לתת לזה סיכוי, אבל, וזה אבל רציני, אני חושב שאם נשקיע את כל המאמצים במקום אחד, יש לנו יותר סיוכי להצליח.

כמו שאמרתי, כרגע אנחנו נישה קטנה מאוד (כל חובבי הרכב בארץ) אין טעם לחפש נישה בתוך הנישה.

פורסם

אני לא שלילי, פשוט כל העניין נראה לי מיותר לגמרי (לאור הצהרות בעלי המועדון על היעדים שהציבו לעצמם)... על אחת כמה וכמה שעכשיו ב CARSFORUM מנסים לדחוף הרבה עניינים קדימה, אין טעם שנשקיע מעט בכל אפיק אלא ננתב את כל המשאבים והכח לאפיק אחד חזק.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שלומי, במובן מסויים אתה צודק, ואנחנו גם לוקחים את זה בחשבון.

 

לדוגמה, בכל הקשור לנושא ההנחות בבתי עסק, אנחנו שוקלים את האפשרות שחברי PSI יחזיקו בכרטיסי CF, ובנוסף לרשימת בתי העסק הקיימת, יקבלו הטבות נוספות בבתי עסק הספציפיים ל PSA.

באמת אין טעם לעשות עבודה כפולה בעניין הזה, כשכמות החברים הגדולה ב CF בהחלט מהווה, נכון להיום, קבוצה יותר גדולה מרשימת חברי PSI.

 

עם זאת, אין לפסול את הרצון של בעלי דגמים מסויימים להתאגד עם חברה' דומים.

עצם קיום המועדון, שמרכז כמות גדולה של אוהבי המותג, יחזק את המותג בשוק, ובעצם רוני אמר את כל השאר.

 

לא יעבור הרבה זמן עד שענף הספורט המוטורי בארץ יתחיל להתפתח, וימשוך אל שורותיו כמות גדולה יותר של חובבי רכב.

אנחנו פשוט מקדימים את היום הזה בקצת (או בהרבה....)

 

בעיני זה דבר מבורך ורצוי להיות Ahead of the game.

מועדון האימפרזה, האלפות ואני מקווה שגם אנחנו, נהיה הסמן הקדמי של התפתחות התרבות המוטורית בארץ. אנחנו נהיה מאלה שמעצבים את מה שיהיה פה בעתיד.

בלי הדברים האלה, ימשיך להיות וואקום כמו שהיה עד כה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

שכחתם רק דבר אחד חשוב בהשוואה מול כל העולם...

בכל העולם יש ספורט מוטורי ואז עצם הקיום של מועדונים לנישות קטנות (PSA) למשל מתקבל כצורך מובן להפרדה מול שאר הרכבים...בארץ אתה מנסה ליצור תרנגולת לפני שיצרת ביצה...עוד אין לך בשר , אין לך כמעט הכרה של בתי עסק בתחום (עזוב סדנאות שיפורים...זה נגמר מתישהוא) ולכן אני גם חושב שריכוז של המאמץ יחד עם מאמצי הפורום יהיה עדיף, הרי יהיה טיפשי שתגיעו לבעל עסק מסוים, תבקשו הנחות וכו' וכו' ואז אחרי חודש יגיעו מהפורום , אנשים בעלי רכבים של PSA (שגם הם חברים במועדון...) וגם יבקשו הנחות....מה יחשוב בית העסק שאליו נגיע בפעם השנייה??? זה נראה לך רציני??? לי לא...

 

לסיכום,

בואו נפעל יחד כרגע , לשם השגת הכרה קודם כל, תוך כדי תגבשו את המועדון שלכם לרמה חברתית ומקצועית טובה (אין בזה שום פסול) ובסופו של דבר אני מעריך שיהיה לכם הרבה יותר קל לקבל את ההנחות שתרצו ואת ההכרה המבוקשת.

:-)

פורסם
שכחתם רק דבר אחד חשוב בהשוואה מול כל העולם...

בכל העולם יש ספורט מוטורי ואז עצם הקיום של מועדונים לנישות קטנות (PSA) למשל מתקבל כצורך מובן להפרדה מול שאר הרכבים...בארץ אתה מנסה ליצור תרנגולת לפני שיצרת ביצה...עוד אין לך בשר , אין לך כמעט הכרה של בתי עסק בתחום (עזוב סדנאות שיפורים...זה נגמר מתישהוא) ולכן אני גם חושב שריכוז של המאמץ יחד עם מאמצי הפורום יהיה עדיף, הרי יהיה טיפשי שתגיעו לבעל עסק מסוים, תבקשו הנחות וכו' וכו' ואז אחרי חודש יגיעו מהפורום , אנשים בעלי רכבים של PSA (שגם הם חברים במועדון...) וגם יבקשו הנחות....מה יחשוב בית העסק שאליו נגיע בפעם השנייה??? זה נראה לך רציני??? לי לא...

 

לסיכום,

בואו נפעל יחד כרגע , לשם השגת הכרה קודם כל, תוך כדי תגבשו את המועדון שלכם לרמה חברתית ומקצועית טובה (אין בזה שום פסול) ובסופו של דבר אני מעריך שיהיה לכם הרבה יותר קל לקבל את ההנחות שתרצו ואת ההכרה המבוקשת.

 

אני לא מבין מה הבעיה - כמו שג'רמי אמר, אנחנו רק מנסים להכין את הקרקע לפני שזה יתחיל. אני לא רואה בזה פסול בכלל. נתחיל לאט ונקווה שזה יחזיק מעמד ויהפוך למשהו נחמד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוני, אני אישית מוכן לתת לזה סיכוי, אבל, וזה אבל רציני, אני חושב שאם נשקיע את כל המאמצים במקום אחד, יש לנו יותר סיוכי להצליח.

כמו שאמרתי, כרגע אנחנו נישה קטנה מאוד (כל חובבי הרכב בארץ) אין טעם לחפש נישה בתוך הנישה.

 

אני מסכים.. קשה גם ככה לאגד את כל חובבי הרכב בארץ תחת מטרייה אחת, אז לפלג אותם שוב לפני שבכלל השגנו יעדים?

נראה לי כאילו יש מבול של מועדונים והמאמץ מתפזר במקום להתאגד למטרה שחשובה לנו - פיתוח מודעות מוטורית בארץ ושינוי החוקים.

פורסם

לא מדובר כאן ב"פילוג" במובן של עמותת רוכבי השטח (באופנועים) מול עמותת האנדורו, שנכנסים ראש בראש זה מול זה, או שמישהו חבר באחד או בשני.

 

אנחנו נגיע גם לבעלי PSA ספורטיביות שאינם בחוגי הפורומים באינטרנט, ואלה יגדילו את כמות המעורבים בתחום, ואין לי ספק שלא יקרה מצב שמישהו יגיד "אני ב PSI אז אני לא רוצה להיות חלק מ CF" או דברים דומים.

 

סה"כ האינטרסים משותפים, ועצם קיום מועדון PSI לא פוגע בשום דבר מהמאמצים של אנשים אחרים, ולדעתי אך יוסיף.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

יש לי רעיון, אפשר להקים קבוצת גג שתאגד את כל המועדונים (אלפא, סובארו, פיג'ו וכ"ו).

 

וכך תהיה דאגה גלובאלית לאינטרסים של חובבי הספורט המוטורי בארץ, וכל מועדון יוכל להנות מתמיכה רחבה יותר, ויותר כוח שהוא מנסה להשיג הטבות ספציפיות לאותו מועדון.

 

לאכול את העוגה, להשאיר אותה שלמה, ולתקוע גרפס.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם
יש לי רעיון, אפשר להקים קבוצת גג שתאגד את כל המועדונים (אלפא, סובארו, פיג'ו וכ"ו).

 

וכך תהיה דאגה גלובאלית לאינטרסים של חובבי הספורט המוטורי בארץ, וכל מועדון יוכל להנות מתמיכה רחבה יותר, ויותר כוח שהוא מנסה להשיג הטבות ספציפיות לאותו מועדון.

 

לאכול את העוגה, להשאיר אותה שלמה, ולתקוע גרפס.

קודם כל אני גם מסכים עם הדעה הזו (בלי הגרפס) וגם עם הדעה של איציק .נ.

אני באמת מאחל הצלחה ל-PSI אבל חושב שפתיחת מועדון זה מביא ל-CARSFORUM ולעצמו מכה מתחת לחגורה.פילוג לשני מועדונים שונים ייצור בעתיד היותר רחוק (כמה חודשים)לפי דעתי פירוק של שניהם.אף אחד ממועדון PSI לא יכול להבטיח (וכנראה שלא רוצה) שימשיך להיות חלק מ-CARSFORUM בעתיד כאשר יש לו את המפגשים שלו.

מועדון רנו בצרפת למשל,מורכב ממאות ואולי יותר מדגמי רנו 5 וקליאו ספורטיביות.שלא נדבר שיש גם מועדונים רק לטווינגו או לרנו 4\16\קנגו וכו...

לנו יש רק עשרות של פיזו 106 ראלי\306 S16,בערך 60 קליאו ספורט שחלקם נמצאות בקצוות הארץ ועד אימפרזות GT בודדות שנמצאות עדיין בידיים טובות.לפי דעתי עם כמות כזו מספיק לבסס "מועדון רכבי ספורט בישראל"(CARSFORUM) ולטפח אותו.

פורסם

מה לעשות ולפיג'ו וסיטרואן יש גם את אותו היבואן. היבואן שמנהל קרב צמוד מול קרסו על תואר שירות ויחס מתחת לכל ביקורת :mad: .

 

פעילות רצינית חייבת תמיכה של היבואן. בכוונת המעדון לפנות ליבואן ולפתח יחד קשרים לפיעלות משותפת למשל הדרכות, תמיכה בשיפורים ללא הסרת אחריות ותמיכה ואירוח של חלק מאירועי המועדון. המודל של סובארו עומד לנגד עיניינו.

 

אתם בטח כבר מתגלגלים מצחוק אבל אני רציני. המועדון צריל לרכז את הפעילות שמבדילה ביניו לבין כלל בעלי הרכבים הסםורטיביים. CarsForum כמועדון צרכני זו מטריה רחבה יותר של שירותים ומוצרים. אין פה תחרות יש השלמה.

 

השגת המטרה תלויה בניחשות ההקמה ובעיקר בהשתתפות חברים רבים באירועים.

 

בסה"כ גם ליבואן עצמו יש מועדון לקוחות ונשמח לעמוד איתם בקשר אבל הצרכים של בעלי הרכבים הספורטיביים מתוצרת PSA מול יבואן דורשים התארגנות. אנחנו מאמינים שקיים אינטרס משותף לשני הצדדים ונפעל לקידומו.

 

זאב

 

נ.ב

אם אני לא טועה אז ה"קוסם" מארגן מועדון רנו ספורט.

http://www.carinfocus.com

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

חברה דעתי היא קצת שונה. :wink::wink:

לפי דעתי יצירת מועדונים נוספים- באמת תביא לפילוג.

:( אבל מצד שני כמה אפשר כבר לחכות בישביל איזה מועדון ענק של ספורטיביות כללי( לא משנה איזה יצרן). אני לא מאמין שיצא מועדון כזה בזמן הקרוב. :!:

לגבי מועדון קארספורם זה קצת לא רציני ,כי בתאחלס אין לכם שום קשר,אפילו לא של הכרה בין חבר לחבר.

אחרי שחיכינו וחיכנו הבנו(הבנתי) שעדיף להתחיל מקטן ואז להתפתח ולגבש מועדונים.אתם מצפים ישר ליצור מועדון ענק ולפי דעתי זאת טעות. יצירת מועדון ענק יגרום לאי הבנה, לאי הכרה (להכיר אחד את השני). תתחילו ממספר קטן של אנשים ותמשיכו לגדול.לסיכום-תבנו את היסודות טוב טוב(אחווה,תיאום) ואז תתחילו עם כל מיני שטיות........


×
×
  • תוכן חדש...