Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני מעוניין לרכוש רדיו דיסק ישנם כמה דגמים בניהם אני מתלבט :

 

Sony CDXGT210

Panasonic CQC-1333u

KDCMP2032CRוKenwood

JVC KD-AR270

Eagleroad 45647

 

איזה מהם עדיף אם אפשר תתנו סדר עדיפויות ... או הצעה אחרת שלכם לעד 700 ש"ח

 

תודה רבה!

פורסם

הצעות בתקציב כזה הם ה pnionner

http://www.loudnclear.co.il/37359/Pioneer_DEH-P1900

http://www.audionet.co.il/productspec.asp?id=69

אין בהם הרבה הבדלים בכל הרדיו דיסקים בתקציב הזה.

תערוך חיפוש בפורום .

 

untitledzg2.jpg

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

יש הבדלים:

1. האיגלרואד הוא זבל.

2. מכשיר יותר איכותי מהשני = סאונד יותר איכותי.

 

ולצורך העניין לאיכות טובה יותר הפאנאסוניק מנצח, ואחריו יגיע הקנווד.

פורסם

 

אין בהם הרבה הבדלים בכל הרדיו דיסקים בתקציב הזה.

 

 

ולפי מה החלטת את זה?

כמו שאמר גל מעליי, יש יותר איכותיים ויש פחות. ואני מסכיםעם זה שהפנסוניק נראה האופציה הכי טובה מביניהם

x

פורסם

פיוניר ופנסוניק בשני הדגמים שהצגת הם בסיסיים לגמרי אך אמינים וטובים אני הייתי הולך על פיוניר ויהיה לך ראש שקט בדגמים היותר טובים הייתי משתנה אולי לטובת הפנסוניק

 

אבל בטוח על תלך על סוני עייניות שנדפקות אחרי פחות משנה וגם לא את האיגורלנד או איך שלא קוראים לא

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
ולפי מה החלטת את זה?

כמו שאמר גל מעליי, יש יותר איכותיים ויש פחות. ואני מסכיםעם זה שהפנסוניק נראה האופציה הכי טובה מביניהם

הכוונה של ההבדלים ביינהם נוגעת התקציב "הנמוך" הזה יחסית.

כל הפאנסוניק פניונר הם בערך מציעים את אותו הדבר בתקציב הזה .

ברור שיש הבדלים אבל בתקציב גדול יותר .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

לללאאאאאאאא!

הם לא מציעים אותו הדבר!

אולי מבחינת פונקציות הם לא מציעים הרבה כמו דגמים גבוהים יותר (כאילו דא) אבל מבחינת איכות אין מה להשוות

בכלל את הפיוניר לפאנאסוניק או לקנווד.

פורסם

גל היה לי פיוניר ולאחי פנאסוניק דגמים פשוטים ואני מעדיף את הפיונירים יותר אמינים בעלי אותם פונקציות כמעט עם פלוס לפיוניר ולגבי השמיעה אני מעדיף עדיין פיוניר ושוב דעה אישית כול אחד ואוזנו8)

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
ב740 ש"ח תוכל להוציא רדיו דיסק מעולה,הנה הוא :(יש לי כזה במקרה באוטו של אח שלי)

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=491827

 

בהצלחה בקניה;)

 

מצטרף לדעתו!!

הפנסוניק לדעתי על הפנים בבניה ואיכות. פיוניר עולה בכל פרמטר.

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

אם לא אכפת לך יד שנייה תסתכל פה בפורום מכירה וקנייה יש שמה הרבה רדיו דיסקים במחירים נמוכים בהרבה מכל חנות .

×
×
  • תוכן חדש...