Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי הדעה המקובלת כאן שאליאנס נחות, כפי ש"מתן G" משווה אותם לפדרל:-

אני מכיר את אליאנס הרבה שנים בתחום החקלאי והצ"מה (RIVER/EVEREST) בעולם השלישי , בתנאים קשים של קרקע, אקלים והפעלה לא מקצועית (לחץ אויר מומלץ +/- 50 PSI -די מקובל) והם נחשבים למעולים .(ויקרים).

ברכב קל לא הכרתי אותם , חוץ מזה שידעתי שצ"הל ,( שלא יחסוך גרוש בשביל להיות במרכז ביקורת של ועדה שתפסוק שבגלל צמיגים לא טובים נהרגו חיילים -נהגים חדשים) משתמש בהם כבר 50 שנה,ושבמבחנים באר"הב יוצאים טוב .(אולי קשור )

עבשיו אני שומע מסיירי מתנ"א ותיקים, שלעיתים צריכים להגיע למגבלות הרכב , שאין להם טענות נגד אליאנס , ו B-4 יורד את ירידות ירושלים-שער הגיע באותה מהירות והרגשת יציבות עם המקוריים או עם האליאנסים החלופיים .

אני מניח ש"מתן G" יודע יותר טוב מר"סר ותיק , מדריך בקורס נהיגה מבצעית על אוטו ואופנוע .(בעל רישיון מורה נהיגה בכל סוגי הרכב )

פורסם

בתור אחד שעושה כ-120 אלף ק"מ בשנה על רכבים צבאיים (רכב לבן)

יש לי קצת נסיון עם צמיגים, בעיקר עם פדרל ואליאנס.. דבר הראשון אין לך את השיקולים שיש לצבא והם אורך חיים בעיקר.

נתקלתי לא פעם ולא פעמיים בצמיגי אליאנס ששחיקת הקוביות שלהם לא הייתה תקינה/צמיגים מעוותים/חוטי חיזוק מברזל שיצאו מהצמיג/ התפוצצויות צמיגים וכו' וכו'

כולם נופחו בלחץ המתאים וזה אני אומר לך כי אלו מקרים שקרו לי.

 

בנוסף אחיזה ביבש עלובה, ברטוב עוד יותר (וגם זה מנסיון, אני משרת ברמת הגולן והחורף שם לא קל) והצמיגים רועשים.

 

צמיגי השטח שלהם שמשמשים את הטויוטות למינהם,רכבי אבטחה בעיקר, נגמרים מהר וחלשים מידי.

ד"א בפנצ'ריה צבאית ניתן למצוא הרבה צמיגים נחותים כמו אליאנס,WESTLAKE,CHAMPIRO ועוד כמה דגמים

ותאמין לי שלצבא זה מעניין את קצה ה....

עוד הוכחה לכך: בהאמרים,סופות,זאבים,משאיות תובלה ושאר הרכבים החומים משתמשים בצמיגי גודייר בלבד. כולל משאיות ריו בנות 30 שנה.

 

בקיצור: למי שיש תקציב נמוך ודרישות נמוכות - שיקנה אליאנס, אני אישית לא הייתי קונה צמיג שיש עליו מדבקה: "צמיג ירוק. בעל כושר התנגדות נמוך לחיסכון בדלק!"

פורסם

אמנם כבר שנים מאז ששוחררתי משמ"פ (בגיל 45 ) אבל עד כמה שאני עוד זוכר כל הויליסים ,גלדיאטור, סיקסים,נ.נ,פורד פרש,ריואים ,חמישיות,ליילנדים (כולל מובילים-קונטרקטור), D-200,400,500,900 ,הכל הכל עד גוררי מטוסים היו אליאנסים. אפילו ל BTR ,זיל ,גאז ותותחים נגררים אליאנס פיתחו מידות רוסיות וכמובן שכל המנהלתיים (אז לא נקראו לבנים- רובם היו חומים) . נכון שבטנדר כרמל לא היה נעים לשבת בארגז מעל 50 קמ"ש על אליאנסים,(- אני מניח שגם אם היו להם P-ZERO.)

האליאנסים של היום טובים. צריך לבדוק למה לא אוהבים למכור אותם ויכול מאד להיות שזה לא קשור לאיכותם , כי יש זבל אמיתי שמאוד מתלהבים לדחוף לפרייארים.

פורסם

אליאנס לוקחים בגלל שיקולים כלכליים . לא כי הם ממש טובים...

 

תעשה טובה , לי ולכולם , תהנה איתם אתה כמה שרק תוכל , רק אל תמליץ למישהו לקנות אותם .

 

תודה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

מנסיון עם אליאנס חדשים -צמיגים גרועים גם על יבש וברטוב עוד יותר.

לא ממליץ בכלל- אבל לא רק אליאנס זבל צמיגים חברות כמו GT לא ממש יותר טובות.

×
×
  • תוכן חדש...