Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שהרג את שיראל פלדמן ז''ל. שמתי לב למשהו תמוהה,מעניין אם עוד אנשים שמו לב לזה.

בבוקר בYNET היתה תמונה ממקום הנפילה ובה מופיעה BMW שנפגעה מהקסאם,ועליה מורכבים ג'נטים מגנזיום.שעתיים או שלוש לאחר מכן ראיתי דיווח טלוויזיוני ממקום הנפילה ובה אותה BMW ,אבל כבר בלי הג'נטים המדוברים.

 

עכשיו ,בין אם הבחורה ז''ל הייתה קשורה לאוטו ובין אם לאו למי יש ראש לחשוב באותו רגע על לפרק את הג'נטים.

ואם זה גנבים או משהו דומה אז בכלל אין מילים.

 

אם מישהו נפגע מערבוב העיקר בהטפל קבלו את התנצלותי.

אבל בכ''ז מסקרן.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

ואותי מעניין אם זאת M3 אמיתית או קיט.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
ואותי מעניין אם זאת M3 אמיתית או קיט.

 

לא רק אותך זה מעניין...

 

ואני יודע גם מה המניעים שלך .

 

לכן , אני פונה ללב שלכם . במידה ומישהו יודע פרטים על הבמוו הזאת נא לא לתת לרועי שום מידע .

 

במצב רגיש כמו היום . קאסמים נופלים על ימין ועל שמאל . אנשים בוכים . אנשים נלחצים . וטיפוסים כמוהו חושבים רק על בזיזה וטובתו האישית .

 

לכן , במטוטה ממכם , במידה ויש למישהו ממכם פרטים על הבמוו הזו , אני אשמח אם תשתפו אותי בעניין . אני אדאג שהוא לא יגיע אל הבמוו הזו .

 

תודה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אם אכן מישהו רוצה חלקים מאוטו שזה גורלו ,ולצורך העניין (ולא רק) יש שנזכיר גם את גורל הנהגת שלו, לא נותר לי אלא להצר על כך,

 

עם כל הקריצה לעניין, ככל שיש כזו, ארגון/רכישת חלקים שיפורקו מרכב כזה במודע ובידיעה, זה דבר שלילי שכרוך באירוע בעל אנרגיות שליליות ושאינן ברוכות .

 

כל שרשמתי כאן הינו לדעתי האישית בלבד.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בצורה מסודרת. מהפירוקיה.

לא בוזז.

מחליף.

שטרות תמורת חלקים.

שטחים תמורת שלום.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
ואותי מעניין אם זאת M3 אמיתית או קיט.

 

 

בדיוק מה שעבר לי בראש, מצד שני אפשר לשאול את איציק א. או ישירות את מנהל המכירות של קמור [ברגע שישוחרר ממעצר]

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

הרשו לי לקחת את השרשור הזה לכיוון אחר.

 

שלשום בערב היה קצת משעמם.

מ', שמעלליו כבר חרוטים עמוק בנימי הפורום, סיים משמרת נוספת בעבודה והתקשר אלי במצב רוח שובב משהו. "באימש'ך, בוא קח אותי מהעבודה ונעשה משהו" הוא אמר, ולא הייתי צריך יותר מזה כדי להניע את ה205 למודת הקרבות לנסיעה קצרה ברחובות העיר. מ' עובד באזור התעשייה, בחברת סקרים טלפונית. רוב הסיכויים שאם מישהו התקשר אליכם לאחרונה והזמין אתכם לקבוצת מיקוד בנושא ביזארי או ביקש לערוך סקר קצר בנושאים כללים - זה היה הוא. לא נורא, איש איש ועבודתו, וכל עבודה מכבדת את בעליה.

 

מיד לאחר האיסוף התחלנו תנועה לכיוון ביתו של נ', חבר נוסף ששוכנע ע"י מ' להצטרף לנסיעה. נ', בחור מעופף משהו, נדחס למושב האחורי ולא ממש ידע לאן מועדות פנינו. גם לי לא היה מושג כשנכנסתי לרכב, הרעיון עלה בכניסה לאזור התעשייה השומם - אנחנו נוסעים לשדרות.

אז נכון, יכולנו לשבת עם אבטיח ובירה בטיילת, ללגום גינס קפואה במרשל על איבן-גבירול או לשתות עוד קפה ארומה ברמת-החייל, אבל חשבתי שכדאי לצאת קצת מהבועה התל-אביבית ולראות מה באמת קורה ב"עיירת הרפאים" הזאת בדרום. שלושה בחורים ב205 אחת, רדיו פתוח על 100FM ו75 כ"ס שמטיסים אותנו דרומה ב3000 סל"ד (משוערים).

 

עד אשקלון הכל היה נראה רגיל. רק כשעוברים את קו זיקים מתחלפת החברה, ועל הכביש ניכרת תנועה עירה של ניידות משטרה לסוגיהן, משאיות של פיקוד העורף וסתם כלי רכב צבאיים. הכביש ריק, פה ושם משאית בודדת בדרכה דרומה, אבל בעיקר חושך ושממה. עד הכניסה לשדרות...

 

חבורת מפגרים, אני חושב לעצמי כשאנחנו מגיעים לכניסה לעיר. בור ענק מקבל את פנינו והסרן האחורי נאנח תחת העומס. כנראה שנ' השמין קצת מאז שהתחיל לעבוד בעבודה החדשה שלו. תחנת מכבי האש בכניסה לעיר נראית נטושה, כנראה שכל הכבאיות בפעילות. העיר שקטה, רק ניידת חבלה אחת שעשתה איתנו את כל הדרך מאשקלון נעה לכיוון תחנת המשטרה. אנחנו נוסעים אחריה, חונים את הרכב ברחוב צדדי ומתחילים לנוע רגלית. כמה אוטובוסים צהובים של מועצה אזורית כלשהיא חונים ליד תחנת המשטרה, ליד התקהלות של אנשים ומחסומים. לא ברור מה קורה שם, אבל אנחנו הולכים בעקבות זרם האנשים במורד הרחוב. שם, מול אחד המרכזים המסחריים של העיר, חבורה של נערים מהשכונה הסמוכה מתחילה בפרץ של זעם. הם גוררים פחי אשפה למרכז הכביש, שופכים את תכולתם ומבעירים חלק מהם. אין נפש חיה ברחוב למעט החבורה, והתמונה מזכירה לי סדרות טלוויזיה אמריקאיות, בהם הגיבור מגיע לעירייה רגע לפני סוף העולם.

 

ניידת משטרה מגיעה למקום. השוטרים חוסמים את הרחוב, למרות שגם כך אין מכוניות שיעברו ומסתכלים על הפחים הנשרפים. הם לא מבינים למה שורפים את הפחים, הם עוד יותר לא מבינים למה באנו במיוחד מרמת-גן. מ' אומר להם שבאנו להזדהות עם התושבים בעיר, נ' עדיין מנסה לעכל את העובדה שהגיע לאזור מלחמה ולא ממש מגיב, אני חושב שסתם משעמם בתל-אביב. לא נראה שהם מתאמצים במיוחד לעצור את השריפה, לא נראה שיש להם את הכוחות ללהתמודד עם חבורת הנערים המתלהמת, שביינתים התחילה לשיר שירי ארץ ישראל ולנער בחוזקה דגל ישראל. בצד השני ניידת כיבוי אש, בתוכה שני כבאים מגודלים. לא נראה שהם ממהרים לכבות את הבערה שהוצתה במרכז הרחוב.

 

אישה יוצאת מאחד הבתים, לבושה כותנת לילה ושערה סתור. "מה הם עושים, חוליגנים", היא אומרת. "שילכו לשרוף את השכונה שלהם, חוצפנים", היא מוסיפה ומתחילה לצעוד חזרה לביתה. לא ברור אם הספיקה להבין מה קורה סביבה, מי נגד מי ומי נתן את ההוראה, אבל בטרם הספיקה לחצות את שביל הכניסה ולנעול אחריה את הדלת נשמעות שתי צפירות חדות ומהירות, ומיד לאחריהן קריאת "צבע אדום" מקפיאה. לשניה נדמה כאילו כולם עוצרים, אבל מיד מתחיל נחל גדול של אנשים לזרום לביתה של האישה הזועמת. כל החבורה, הנערים, השוטרים וגם שלושתינו זורמים לתוך הבית כאילו היינו חברים מאז ומעולם, ומנסים למצוע מכסה בשכיבה וקריעת ברך תחת משקופים עבים. עוד כמה קריאות "צבע אדום" נשמעות, עוד כמה צפצופים מהירים, וכולנו בתוך בית של אישה זרה, שלפני רגע קיללה וזעמה. עכשיו לאף אחד לא אכפת, כולם משחקים ברולטת הקאסם ומחכים לפיצוץ.

 

שלושים שניות אחרי הנפילה כולם כבר מחוץ לבית. חבורת הנערים מתפצלת - חלק פותחים בריצה הביתה, חלק רצים לכיוון הנפילה. מ' נראה כאילו עבר התקף לב, ורק המילים "לאן הבאת אותי?" נשמעות מפיו במשך דקות ארוכות. נ' גם הוא בהלם, מחפש מילים להביע את הרגשותיו ומוצא רק צחוק מתגלגל. מוזר הנ' הזה, תמיד צוחק. ואני? כנראה שימים ארוכים תחת הפגזות של החיזבאלה בקיץ האחרון הורידו את סף הרגש שלי. מנסה לשמור על קור רוח ומרים את מ' שנופל בניסיון לעלות על המדרכה.

אנחנו הולכים להביא את הרכב, ונוסעים לכיוון אליו זורמים רכבי ההצלה. חיש קל אנחנו מזהים את אזור הנפילה - חשוך, מלא בניידות משטרה ואמבולנסים ובעיקר מלא בריח מוזר של פחד.

 

הקאסם פגע 20 מטר מבניין רכבת ישן, ישירות במדרכה ההולנדית. בבניין כמה חלונות שבורים מהם מציצים פרצופים מפוחדים וממול ארון סעף של בזק שנפגע קשות, ואני חושב שכמה אנשים כבר לא יגלשו באינטרנט השבוע. חבלנים של המשטרה קושרים את זנב הקאסם לטנדר מאזדה, ומושכים אותו החוצה. כל האזור מגודר בסס"ל של המשטרה, כאילו מדובר בזירת רצח. אחרי הסס"ל שרשרת אנושית של שוטרי ושוטרות מג"ב. אחת מהן מנסה לפתח שיחה עם מ', אבל מהר מאוד נקראת לעזוב את האזור. רבע שעה אחרי הנפילה, וכולם מנסים לחזור לשיגרה. צוות של חברת חשמל כבר הגיע למקום, בודק את עמודי החשמל שנפגעו ומנסה להחזיר את הזרם, ניידת אחת ממשטרת אשדוד נשארת לאבטח את האזור. אנחנו סופרים שתי פצועות חרדה שמפונות באמבולנסים ואפס ילדים בוכים.

 

הנזק הוא לרכוש בלבד. טיוטה קורולה עם חלונות שבורים, מתחתיה שלולית של מים ירוקים - עדות לרדיאטור שחטף רסיס. לידה רנו קנגו עם דלתות מחוררות וגלגלים מפונצ'רים ורנו 19 ישנה, שקיבלה כמו חורים בדלתות ושתי שמשות שבורות. צעיר וצעירה, נראה שהם עולים חדשים יחסית, מגיעים לרכב ומכסים את מה שנשאר ממנו בשמיכות. מסכנים, עד שיראו את הכסף מהמדינה ויתקנו את הגרוטאה יעברו חודשים ארוכים. שכן אחד מספר לנו ש"זה קאסם מיוחד. הפעם הפיצוץ היה יותר חזק, העיף אותי מטר וחצי מהמיטה", ומ' מנסה לדובב אותו קצת ולדלות עוד קצת שבבי מידע. נ'? תודה ששאלתם... הוא מסמס עם איזה בחורה חדשה שפגש בקולנוע.

למחרת מ' מדווח לי שהקאסם שלנו אוזכר בשורה אחת בעיתון. "קאסם נפל הלילה בשכונת מגורים בשדרות. אין נפגעים ונזק קל נגרם לרכוש", אומרת הכתבה.

 

מאוחר יותר באותו הערב, כשאנחנו יושבים עם בקבוק קולה וגרעינים במרכז המסחרי של שדרות אנחנו מנסים לנתח. הנזק העיקרי הוא לא לרכוש, את זה אפשר לתקן. הנזק העיקרי הוא נפשי, מורלי. אנשים שמזה חודשים ארוכים משחקים ברולטת הקאסם, שלפעמים תופסת אותך בחדר המוגן אבל בדרך כלל תופסת אותך כשאתה לא מוכן - בשוק עם הסלים, בשירותים עם העיתון של הבוקר או במיטה ישן עם האישה שלצדך.

איך הם מצליחים לחיות ככה - לא יודע. לי זה נראה כמו סיוט. רק שיעשו כבר משהו, שיגרמו להם להרגיש שלמישהו בממשלה אכפת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקהלה נראה שהיית ביום "חלש" בשדרות , אני גר 2 ק"מ משדרות , יותר קרוב מהם לעזה.

ולמרות זאת אני לא מרגיש עשירית ממה שתושבי שדרות מרגישים.

הקש ששבר את גב הגמל מבחינתי היה כשהייתי בשדרות בזמן מתקפה וראיתי את הגברים שבגברים בורחים , בורחים באטרף.

כי אי אפשר להיות גיבורים הטיל הזה פוגע , פוגע והורג.

אז כולם בורחים.

שדרות היום עיר רפאים , אין לימודים כל מי שיכל ברח מהעיר למשך החג וסוף השבוע.

תושבי שדרות לא פחדנים ולא פראיירים והם עומדים מול האיום הזה בכבוד שלא רואים כל יום , אבל אני חושש שזה לא הולך להמשיך הרבה זמן.

הקאסמים הורסים את הפרנסה בשדרות , וכשיש משבר כספי והאיום הנוראי הזה זה כבר יותר מידי , ולאף אחד לא אכפת.

בית הספר האזורי שלמדתי בו(קריית החינוך שער הנגב ,מכללת ספיר ) ממוגן בעלות של עשרות מליוני שקלים ( אמיתי , לא זורק מספרים ), הקיבוץ שאני גר בו ממוגן בכמעט אותה השקעה וכך גם עוד 5-6 קיבוצים נוספים במועצה איזורית שער הנגב ( שהיא בעצם כל הישובים הקרובים לשדרות - 11 במספר )ושדרות ממוגנת כפול 5 מכל המיגונים שהזכרתי לפניה.

יש לכם מושג כמה כסף זה?

מי רוצה מיגון בכלל?

קחו את הכסף וכנסו להם ב******.

המיגון המטורף שמותקן פה הוא החותמת הסופית שמי שמנהיג את המהלך הזה דפוק לגמרי.

 

אסיים בברכת צבע אדום ולילה שקט לכל תושבי שדרות.

×
×
  • תוכן חדש...