Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מילוי אוויר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלושה דברים:

 

1) כל כמה זמן בערך אתם נוהגים למלות?

 

2) עד כמה מדוייקים המשאבות? סטייה של PSI, 2?

 

3) האם כל טיק ששומעים מהמכונה זה PSI? :shock:

פורסם

1) בדיקה אחת לשבועיים בערך (מילוי כשצריך)

2) שונה מאד ממשאבה למשאבה (לפני כמה שבועות נתקלתי במשאבה שזיפה ב-4 PSI :shock: )

* המלצה שלי לקנות מודד פרטי ולמדוד על צמיגים קרים. כי חלק מהזיוף בתחנה הוא בגלל טמפ' אויר בצמיג שונה בכל פעם. (אויר חם מעלה לחץ ומילוי על צמיג חם הופך ללחץ נמוך יותר כשהוא קר) אני ממלא תמיד קצת יותר ממה שאני צריך ואחרי זה מכון במדוייק כשהצמידים קרים. גם מצאתי את הלחץ האופטימלי כך שלא משנה לי אם המודד שלי מזייף או אם היצרן התכוון למילוי אויר בטמפ' שונה ממה שאני מקבל כשאני מודד.

3)ממש לא.

פורסם

לגבי הסטיה אין לי מושג, אבל משום מה הדיגיטליות עם "מקל" המילוי ולא אלה עם הראש המעפן נראות לי מדוייקות למדי...

 

וכל טיק ממש לא = 1 PSI

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
תקנו אותי אבל הטיק הזה לא מסמן שלא צריך למלא יותר אוויר?

שהטיק מפסיק אומר שהגלגל מלא עד הסוף

פורסם

לא... במשאבות הישנות יותר , באם נגיד חסר לך ככה20 PSI , זה עושה טיק טיק טיק טיק שמתחיל מהיר , ונהיה איטי עד שהוא מפסיק...

 

לזה הוא התכוון האם כל טיק הוא PSI ..

פורסם

אני לא יודע מה איתך ... אני לא כ"כ סומך על דברים שעושים "טיקים " ... :wink

:

 

אני מציע ... גש לחנות לאביזרי רכב וקנה ופנק את עצמך ואת הרכב במדיד אויר !!

הסוג המומלץ = המתכתיים העגולים עם המחוג ! מחיר - פחות או יותר 30-40 ש"ח .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

קיבלתי מדיד מאלטרנטיבי שעשיתי את הקורס :)

היום מילאתי אויר באלפא אחרי שאתמול בפוקוס. לקח לי זמן למצוא מילוי שעובד :{ ברעננה ל אמצאתי ועברתי בכמה תחנות אבל בסונול כפ"ס ליד רכ"ס צפון יש מילוי בסט :)

×
×
  • תוכן חדש...