Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כונס אויר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיותר לטעמי , סתם תוספת אשר מורידה את ביצועי הרכב (כאשר זה בא סתם לשם הפוזה, כמו 99% מהרכבים בארצינו).

חבל על הכסף , צביעה מחדש של מכסה מנוע + הטבעה... פשוט מיותר כל הפרוצדורה הנ"ל בשביל כלום!.

 

אני מציע תדלג מעל זה.

 

ולא אתה לא חייב לעשות חור במכסה מנוע אתה יכול להלביש את זה עליו כמובן בלי לעשות חור , אלא לעשות כמה חורי ברגים קטנים במכסה ע"מ שזה יתפס עליו. שוב מיותר!

פורסם

אם תרצה לעשות את זה יותר מקצועי (הכוונה ל-הרבה יותר מקצועי ופחות ערסי),

לך לפחח, הוא ידביק לך את זה, ימרח מסביב שפכטל מיוחד,יחליק לך,ויצבע את כל המכסה מנוע יחד עם הכונס. כך לפחות זה יראה יותר מקצועי וכחתיכה אחת.

 

ההתנגדות של האוטו תגדל = יותר דלק :)))

I30 CW

פורסם

לפ.אוויר זה יכול להועיל .

אבל...

הרבה יותר קל לתעל תעלה של אויר קר מקדמת הטמבון .

 

לגבי האוורור כדאי לכוון אותך נכון:

 

הרבה אוויר נכנס למנוע.

הבעיה היא יותר היציאה שלו...

 

תחשוב על זה - קיר אש...לתא הנוסעים...

מקדימה הכל פתוח בדר"כ ואוויר נכנס בנסיעה.

 

אז...בונט וונטס עדיפים - פתחי אוורור ליציאת אוויר חם.

גם לפילטר זה יעזור.

 

סה טו.

 

bye bye[/b]

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

ממקמים אותם היכן שמוצא חן בעיניך...

ומתחשבים במיקום של חשמל כיוון שלפעמים נוסעים בגשם..אגב אורחא גם לזה פיתרון- סגירה זמנית בגשם או ניקוז למים מהפתחים.

עלות משוערת- 200 עד 2000 ש"ח הכל תלוי בכם

url:

http://photos.walla.co.il/scorpiron

תמונה מספר 9 של מכונית ממש מכוערת

וגם נוסעת לאט

 

NOT!

זו ה-פונטו

הכי יפה והכי חזקה בארץ וזו כבר לא בדיחה...

:-)

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

×
×
  • תוכן חדש...