Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלםו לכולם,

לפני 4 חודשים רכשתי איביזה 2003 אוטומטית, באופן כללי אני מאד מרוצה ממנה אבל לצערי אני מרגיש שהיא "החלשה".

היא מאיצה לאט יחסית, ואני מרגיש שכאילו אין לה כח....

אני לא זקוק לרכב ספורט (אם הייתי רוצה היתי רוכש כזה) השאלה שלי היא:

האם יש משהו שאני יכול לשפר ברכב (אגזוז זרימה חופשית, פילטר פתוח.....) כדי להוסיף לה קצת כח אבל עדיין לא לפגוע במנוע..?

תודה מראש,

פורסם

איזה מנוע?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם 1400 :|

גם אוט' :?:

 

למרות שאסרו עלי להמליץ, תמכור ותקנה 1.8T ידנית, מחיר די דומה, המון כח, ולא כל כך ספורטיביות ...

בדיוק מה שביקשת - לא ?

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
גם 1400 :|

גם אוט' :?:

 

למרות שאסרו עלי להמליץ, תמכור ותקנה 1.8T ידנית, מחיר די דומה, המון כח, ולא כל כך ספורטיביות ...

בדיוק מה שביקשת - לא ?

 

לא הבנתי מי אוסר עליך להמליץ?

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם

הנהלת הפורום וחוקי הפורום.

אכן רכב קצת בעייתי לשיפורים במיוחד תיבת ההילוכים.

בצע חיפוש בנוגע לפילטר אויר פתוח, אגזוז זרימה חופשית (פתוח) ואולי אפילו ציפ (כמה כ"ס בודדים).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מצטער שאני קרציה אבל אתה יכול להסביר לי למה אסור להמליץ פה על מכירה וקניה של רכב??

 

עברתי על כללי הפורום ולא מצאתי כלום

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם

אביעד,

1. אתה לא קרציה.

2. המלצה למכור את הרכב ולקנות אחר במקום לא מקובלת כאן (בפורום שיפורים)כי מי שמגיע לכאן רוצה לשפר את הרכב שלו!

אני משפר בהשקעה של כמה עשרות אלפי שקלים אופל דבילית מלפני 25 שנים.

יאשה שפך השד יודע כמה על אסקורט מאותו שנתון.

אדם שלישי יש לו איביזה שנת 90 יד 1 20K ק"מ ולכן הוא לא רוצה למכור ולקנות.

אחד אחר יצא עם אישתו 5 שנים וכל פעם אסף אותה בסובארו סטיישן אוטומט שלו, בכסא האחורי הם יצרו את הילד שלהם והיום הוא רוצה לשפץ ולשפר אותו.

אחד בשם מומי לקח איזה עלות של דירה קטנה בפריפריה ושפף אותה לתוך פיאט X1/9.

לכל אחד יש את סיבותיו הוא לשפר את הרכב שלו ומרבית האנשים מתעצבנים (ובצדק) כשהתגובה היא, "חרה אוטו לשיפורים, תמכור ותקנה אימפרצה טורבו".

 

מקווה שהבנת

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...