Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזה כשבועיים אני שומע שיהיו בעתיד הקרוב שיוניים בחוקי המלווה וגיל המינימלי להוצאת רישיון יהיה 17.5.

השמועות אומרת ש3 חודשים ראשונים לאחר הטסט יאושר לנסוע עם מלווה ואך ורק איתו. כאשר המלווה יקבל הדרכה.

ולאחר מכן עוד 3 חודשים של מלווה שיותר לנסוע עם אנשים מאחור.

יש בסיס לשמועות? שמעתי אותם מכה וכמה מקורות.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

כן, גם אני שמעתי. בנוסף שמעתי גם שעכשיו אסור יהיה לנהגים חדשים לנסוע רק על רכב עם נפח מנוע עד 1400 וזאת בתנאי שהרכב מקבוצת מיסוי 3 ומטה. אלא אם כן יושב לידו נהג משאית עם רישיון לסמיטריילר לפחות 10 שנים על אותו רכב.

וגם כן שמעתי שהתאוריה תהיה 60 שאלות.

ROOONEEYY

פורסם

שמעתי שכדי למנוע תאונות של נהגים חדשים, לנהגים חדשים יהיה אסור לנהוג! :shock:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יש יש. הצעה הונחה על שולחנו של שר התחבורה לאחרונה. כרגע מחכים לאישור שכנראה יגיע :?

היה דיון על זה פה עם כתבה מNRG.

פורסם

אפשר לקבל לינק? נשמע הזוי ביותר.

למה להעלות את הגיל מינימום להוצאת רישיון בחצי שנה? זה לא שהחצי שנה הזאת עושה את ההבדל בין ילד למבוגר.

פורסם
אפשר לקבל לינק? נשמע הזוי ביותר.

למה להעלות את הגיל מינימום להוצאת רישיון בחצי שנה? זה לא שהחצי שנה הזאת עושה את ההבדל בין ילד למבוגר.

לדעתי כל חודש משמעותי.

ואני אומר את זה בתור ילד, אבל חינוך מוקדם הוא הגורם המשפיע ביותר.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
כן, גם אני שמעתי. בנוסף שמעתי גם שעכשיו אסור יהיה לנהגים חדשים לנסוע רק על רכב עם נפח מנוע עד 1400 וזאת בתנאי שהרכב מקבוצת מיסוי 3 ומטה. אלא אם כן יושב לידו נהג משאית עם רישיון לסמיטריילר לפחות 10 שנים על אותו רכב.

וגם כן שמעתי שהתאוריה תהיה 60 שאלות.

גדול!!!:roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

ירון מאיר

פורסם
רגע ואם אני קונה עכשיו מכונית עם מנוע גדול יותר מ1.4 כשהחוק ייצא אני ייצטרך למכור??

 

או לנתק את אחד הצילינדרים

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

אינני יודע אם יש ביסוס לדברייך, אך זה נישמע ממש אבסורד!

רוב המכוניות בארץ הם 1.6, לא ייתכן שנהג חדש שעושה טסט 1.6 לא יוכל לנהוג עליו, נישמע לכם הגיוני שכל נהג חדש ייצטרך לרכוש מעכשיו רכב 1.4. אם חוק זה יעבור אף אחד לא יוציא רישיון! ואני בטוח גם שתהיה מחאה ח על כך, נכון שאול מופז אכן צימצם באופן משמעותי את תאונות הדרכים, הצעד האחרון של העלאת המלווה ל-3 חודשים, ול-2 נוסעים בלבד היה צעד שהרחיק לכת, ושתקו לו, הצעד הבא ואני בטוח בזה לא יעבור בשקט!!

אלוהים ברא לכל אדם נתיב

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...