Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש ברשותי פונטו ספייס 01 לפני כשלושים אלף קילומטר החלפתי קלאץ. לפני כמה זמן התחילה

אצלי בעיה בקלאץ,לאחר נסיעה של עשרים דקות ,חצי שעה שהאוטו נהיה חם{במיוחד בימים חמים}

הקלאץ נהיה קשה והוא לא חוזר כמו שצריך,הוא כיאלו עולה בחלקים ולא עולה חלק וזה גורם לקפיצות

בנסיעה. בזמן שהאוטו קר הקלאץ מתפקד כמו שצריך.יש לציין שישנה נזילה קלה בגיר,בדקתי את זה

במוסך ושם נאמר לי שזה לא רציני וזה לא מפשיע על כלום פשוט צריך לבדוק כל כמה זמן שלא חסר שמן

וזה מה שאני עושה.אם יש למישהו מושג מה הבעיה שיעזור לי בבקשה כי אני כבר חושב למכור את הרכב

בגלל זה.

פורסם

תודה למי שניסה לעזור לי.הלכתי למוסך ובדקתי את המשאבות קלאץ והם בסדר. המוסכניק שימן לי שם

משהו בקלאץ לא כל כך הבנתי מה ,הוא אמר שזה איזה מוט של הקלאץ ושיש שם איזה בוקסה,הוא פתח אותה ושם שם גריז

ועכשיו הקלאץ כמו חדש ואפילו הוא לא לקח לי כסף{עוד במוסך מורשה מי היה מאמין בדר"כ שוחטים אותי שם על

כל שטות}

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
שלום לכולם.

יש ברשותי פונטו ספייס 01 לפני כשלושים אלף קילומטר החלפתי קלאץ. לפני כמה זמן התחילה

אצלי בעיה בקלאץ,לאחר נסיעה של עשרים דקות ,חצי שעה שהאוטו נהיה חם{במיוחד בימים חמים}

הקלאץ נהיה קשה והוא לא חוזר כמו שצריך,הוא כיאלו עולה בחלקים ולא עולה חלק וזה גורם לקפיצות

בנסיעה. בזמן שהאוטו קר הקלאץ מתפקד כמו שצריך.יש לציין שישנה נזילה קלה בגיר,בדקתי את זה

במוסך ושם נאמר לי שזה לא רציני וזה לא מפשיע על כלום פשוט צריך לבדוק כל כמה זמן שלא חסר שמן

וזה מה שאני עושה.אם יש למישהו מושג מה הבעיה שיעזור לי בבקשה כי אני כבר חושב למכור את הרכב

בגלל זה.

 

גם אצלי יש בדיוק אותה בעיה, בנוסף למה שתיארת, במקרה שלי אחרי נסיעה של חצי שעה בימים חמים, דוושת המצמד לא חוזרת חזרה ונשארת למטה.

בהתחלה, כשהגעתי למוסך, האותו היה קר ומצמד היה בסדר, ולא כל כך הבינו מה הבעיה. לאחר ההסבר שלי, החליטו להחליף את המשאבה הקרובה לדוושה. הבעיה לא נפתרה, חזרתי והחליפו את המשאבה השניה.

הרגשתי שיפור מסוים, אך לאחר חודש בערך הבעיה חזרה... נשאר להחליף את המצמד, אבל חבל כי הוא לא מחליק ואין בעיה כאשר האותו קר.

×
×
  • תוכן חדש...