Jump to content

פונטו01

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פונטו01

  1. יש לך כמעט בכל רשת חניות של רכב כמו אוטו דיפו או אוטו היטק סט של 4 שטיחים בכל מני סוגים זה עולה בערך 100 שקל.אם אתה רוצה ספיצפי של סוברו תחפש בפירוק
  2. תודה למי שניסה לעזור לי.הלכתי למוסך ובדקתי את המשאבות קלאץ והם בסדר. המוסכניק שימן לי שם משהו בקלאץ לא כל כך הבנתי מה ,הוא אמר שזה איזה מוט של הקלאץ ושיש שם איזה בוקסה,הוא פתח אותה ושם שם גריז ועכשיו הקלאץ כמו חדש ואפילו הוא לא לקח לי כסף{עוד במוסך מורשה מי היה מאמין בדר"כ שוחטים אותי שם על כל שטות}
  3. מה זה נצל"ש? אני לא מבין את השאלה שלך
  4. בפונטו יש קלאץ הדראולי,אין כבל.מה שמוזר פה שזה קורה רק שהמנוע חם וזה לא משהו קבוע.
  5. שלום לכולם. יש ברשותי פונטו ספייס 01 לפני כשלושים אלף קילומטר החלפתי קלאץ. לפני כמה זמן התחילה אצלי בעיה בקלאץ,לאחר נסיעה של עשרים דקות ,חצי שעה שהאוטו נהיה חם{במיוחד בימים חמים} הקלאץ נהיה קשה והוא לא חוזר כמו שצריך,הוא כיאלו עולה בחלקים ולא עולה חלק וזה גורם לקפיצות בנסיעה. בזמן שהאוטו קר הקלאץ מתפקד כמו שצריך.יש לציין שישנה נזילה קלה בגיר,בדקתי את זה במוסך ושם נאמר לי שזה לא רציני וזה לא מפשיע על כלום פשוט צריך לבדוק כל כמה זמן שלא חסר שמן וזה מה שאני עושה.אם יש למישהו מושג מה הבעיה שיעזור לי בבקשה כי אני כבר חושב למכור את הרכב בגלל זה.
×
×
  • תוכן חדש...