שלום לכולם.
יש ברשותי פונטו ספייס 01 לפני כשלושים אלף קילומטר החלפתי קלאץ. לפני כמה זמן התחילה
אצלי בעיה בקלאץ,לאחר נסיעה של עשרים דקות ,חצי שעה שהאוטו נהיה חם{במיוחד בימים חמים}
הקלאץ נהיה קשה והוא לא חוזר כמו שצריך,הוא כיאלו עולה בחלקים ולא עולה חלק וזה גורם לקפיצות
בנסיעה. בזמן שהאוטו קר הקלאץ מתפקד כמו שצריך.יש לציין שישנה נזילה קלה בגיר,בדקתי את זה
במוסך ושם נאמר לי שזה לא רציני וזה לא מפשיע על כלום פשוט צריך לבדוק כל כמה זמן שלא חסר שמן
וזה מה שאני עושה.אם יש למישהו מושג מה הבעיה שיעזור לי בבקשה כי אני כבר חושב למכור את הרכב
בגלל זה.