Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה לך לשלם 300 שקל על תיבה כשאתה יכול לבנות אותה ב80 שקל?

משהו מיוחד אין בה.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

התיבה המקורית שלו היא 50 ליטר פתוחה אם אני לא טועה.

הוא נשמע הרבה יותר טוב ב35 אטומה.

גם ב40 אטומה.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

הוא לא משהו בכלל בתיבה המקורית שלו

הוא הרבה יותר מדוייק וחד בתיבה קטנה ואטומה.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

תוריד מהאינטרנט את המניואל.

תבחר תיבה לפי רצונך.

גש לנגר שאתה מכיר , אבא שלך מכיר, מישהו , אולי מישהו מפה ימליץ לך באזור מגורייך .

יעלה לך 150 -200 שקל אולי...וגם תהיה בטוח שזה מ MDF 17mm וכו..

 

ואז תוכל לצפות את זה באיזה בד וצבע ומה שתרצה...אהבתי פה מישהו שם תופסן שאפשר להזיז את הסאב בקלות..

 

עדיף פעם אחת תיבה טובה, ואחרי זה יהיה סבבה.

 

אגב לבנות לבד בכלל קל .. קצת ידיים טובות זה הכל.

 

תיבה מרובעת פשוטה, תעלה מבחינת חומרים בסביבות 100-120 ש"ח כולל זה שיחתכו לך את ה MDF.

פורסם

מסכים, אני הלכתי לנגר,בנה ליי תיבה ל CVR10 של 80 ליטר, עץ MDF , עובי של 20MM, כל העסק עלה 200 ש"ח.

תוריד את ה DATA SHEET של הדגם שיש לך, תסתכל מה המידות המומלצות, ע"פ זה תוכל לתכנן את התיבה.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

אממ אני גר באור יהודה וואלה לא יודע אם שווה לי עכשיו לבנות לו תיבה וזה כי אין לי כוח להתרוצץ...

אם יש לכם מקום שמוכרים את התיבה הזאת קרוב לאזור אור יהודה ת"'א תגידו לי

דרך אגב התיבה שיש לי אם אני אוטם אותה אז יהיה יותר טוב משאני יקנה את המקורית??

וזאת התיבה שיש לי כרגע

http://www.sakal.co.il/jsp/pg/pop/LargerPic.jsp?picName=/jsp/img/prod/70247/12-mek_big.jpg

פורסם

כמה ליטרים היא (ע'פ מידות פנימיות) ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

איפה בידיוק רשום שם הנפח שלה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

באתרים שהבאתי לי אין שמה על תיבות של קיקר

נוו כפרה עליכם תעזרו לי בעניין הזה אניי רוצה להפיק את המקסימום מהסאב הזה אז אני רוצה לדעת מה יותר טוב לקנות תיבה מקורית או לאטום את התיבה האוניברסלית זאתי שבאה כמעט עם כל סאב מה שהבאתי מקודם

לבנות תיבה אין לי עצבים לזה כי זה תירתורים בשבילי אני כלהיום עובד עובד ועובד אז תנו פשרה משהו טוב

תודה רבה לאלה שניסו לעזור ולאלה שיעזרו לי!

×
×
  • תוכן חדש...