Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רוצה לחבר 4 רמקולים + סאב של מחשב לרכב.

 

השאלה שלי האם זה אפשרי בכלל, ואיך מספקים חשמל לסאב שצריך 220V ממצבר?

 

רעיון נחמד אבל אתה צריך לחשוב על מספר דברים:

א. העמידות של הרמקולים האלו היא לא כמו עמידותם של רמקולים לרכב.

ב. אתה צריך לקנות מתאם שהופך 12V ל 220, אני לא בדיוק יודע כמה הוא עולה, אבל לדעתי באזור הכמה מאות ש"ח.

ג. אתה צריך לדעת איך להעביר את החוטים באוטו כדי שלא יהיו גלויים.

ד. לחשוב על מיקומים ודרכי חיבור לאוטו.

ה. למצוא מקום ולהעביר את החוטים המתאימים לשלט של המערכת הזו.

 

אם יש לך עוד שאלות אשמח לעזור

Neo

פורסם
אני רוצה לחבר 4 רמקולים + סאב של מחשב לרכב.

 

השאלה שלי האם זה אפשרי בכלל, ואיך מספקים חשמל לסאב שצריך 220V ממצבר?

 

רעיון נחמד אבל אתה צריך לחשוב על מספר דברים:

א. העמידות של הרמקולים האלו היא לא כמו עמידותם של רמקולים לרכב.

ב. אתה צריך לקנות מתאם שהופך 12V ל 220, אני לא בדיוק יודע כמה הוא עולה, אבל לדעתי באזור הכמה מאות ש"ח.

ג. אתה צריך לדעת איך להעביר את החוטים באוטו כדי שלא יהיו גלויים.

ד. לחשוב על מיקומים ודרכי חיבור לאוטו.

ה. למצוא מקום ולהעביר את החוטים המתאימים לשלט של המערכת הזו.

 

אם יש לך עוד שאלות אשמח לעזור

Neo

 

א. מאיזו בחינה? שרידות בשמש וכו'?!

ב. איפה אפשר לברר?

ג. נמצא כבר משהו.

ד. מחברים אותם כמו שמחברים כול רמקול להד יוניט, לא?!

ה. שוב, נמצא כבר משהו.

 

תודה!

פורסם
אני רוצה לחבר 4 רמקולים + סאב של מחשב לרכב.

 

השאלה שלי האם זה אפשרי בכלל, ואיך מספקים חשמל לסאב שצריך 220V ממצבר?

 

רעיון נחמד אבל אתה צריך לחשוב על מספר דברים:

א. העמידות של הרמקולים האלו היא לא כמו עמידותם של רמקולים לרכב.

ב. אתה צריך לקנות מתאם שהופך 12V ל 220, אני לא בדיוק יודע כמה הוא עולה, אבל לדעתי באזור הכמה מאות ש"ח.

ג. אתה צריך לדעת איך להעביר את החוטים באוטו כדי שלא יהיו גלויים.

ד. לחשוב על מיקומים ודרכי חיבור לאוטו.

ה. למצוא מקום ולהעביר את החוטים המתאימים לשלט של המערכת הזו.

 

אם יש לך עוד שאלות אשמח לעזור

Neo

 

א. מאיזו בחינה? שרידות בשמש וכו'?!

ב. איפה אפשר לברר?

ג. נמצא כבר משהו.

ד. מחברים אותם כמו שמחברים כול רמקול להד יוניט, לא?!

ה. שוב, נמצא כבר משהו.

 

תודה!

 

איך תחבר 5 רמקולים להד יוניט?

הרמקולים למחשב נועדו לשבת במקום, לא לזוז ולא להתנדנד.

אני בספק אם החיבורים של הרמקול בתוך הבית שלהם והחיבורים של הקופסא יחזיקו מעמד הרבה זמן. שלא לדבר על טמפ', ביום שרבי טוב אפשר להגיע בקלות ל80-90 מעלות צלזיוס בתוך הרכב, הממברנות יתייבשו מהר מאד.

 

 

אני חושב שזה סיפור מיותר, אתה מת למערכת אבל אין כסף? לך לנט אקשיון, זה רע אבל זה זול.

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

 

איך תחבר 5 רמקולים להד יוניט?

הרמקולים למחשב נועדו לשבת במקום, לא לזוז ולא להתנדנד.

אני בספק אם החיבורים של הרמקול בתוך הבית שלהם והחיבורים של הקופסא יחזיקו מעמד הרבה זמן. שלא לדבר על טמפ', ביום שרבי טוב אפשר להגיע בקלות ל80-90 מעלות צלזיוס בתוך הרכב, הממברנות יתייבשו מהר מאד.

 

 

אני חושב שזה סיפור מיותר, אתה מת למערכת אבל אין כסף? לך לנט אקשיון, זה רע אבל זה זול.

 

 

 

ראלימן

 

 

לדעתי ניתן לחבר כזו מערכת לאוטו, החיבורים שהיא דורשת הם לפרונט ולריר, אז אפשר לחבר את זה להד יוניט...

הבעיה היא העמידות של הרמקול לזעזועים ולחום. אפשר תמיד לנסות ולראות כמה זמן הם יחזיקו.

דבר נוסף הוא שבזמנו כשקניתי את מערכת הרמקולים שלי למחשב בספר הוראות דובר גם על התקנה ברכב, אז ייתכן שחלק מהרמקולים כן מיועדים לשרוד בתנאים הללו.

 

בכל אופן מערכת כזו הרבה יותר טובה מהרמקולים ה"נהדרים" המוצעים בנטאקשן.

פורסם

הרמקולים עצמם (המערכת ההגברה שלהם) לא עובדת על 220 , היא עובדת על 6~14 V.

אם יש לך אזה חבר אלקטרונאי שמוכן לבנות לך ממיר קטן( לא עולה הרבה, 20 שקל..) אז זה אחלה.

הבעיה באוטו זה זרם הקבוע שיכול לשרוף לך את המעגל..

רעיון: קנה ממישהו איזה מגבר מעפן של פרוסאונד או איזה זבל קוריאני , קח את זה לחבר האלקטרונאי שיש לך (אין לך אחד כזה? תתחיל לחפש..) ושהוא יוציא את המעגל העיקרי , זה שמיצב את המתח.

 

או שתלך על הדרך הקלה, ממיר ל220 ..

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

×
×
  • תוכן חדש...