Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

חוצפן! אם הכנסת את הזמן שלך על ה-S2000, אתה יכול גם להכניס את הזמן האחרון שלי על הקליאו, שזהה לזמן של ניר (ולו רק בגלל הצפירות ההיסטריות לטנדר :-D ).

 

ד"א - הזמן של ליאור במסלול השני, על ה-STI, הוא מצוין אמנם, אבל לצערו של ליאור לאחר צפייה בקלטת ראיתי שהוא עבר קונוס מהצד הלא נכון בכיכר הגדולה - כלומר פסילה...

 

רוני

זה אומר שאני במקום השלישי!!:shock:8):lol:

סופסוף פודיום:wink:

פורסם

לא רק שזה צריך להיות 50.1, כלומר 50.9 :wink: אלא גם שצריך להיות כתוב שם שזה עם ה-S2000. וכמו שאמרתי - אם הזמן הזה מופיע אז גם הזמן שלי של ה-50.7 אמור להופיע (אנחנו כאלה ילדים קטנים, זה פשוט לא יאומן).

 

רוי - אין לי מושג על מה אתה מדבר, אתה לא התחרית בכלל על המסלול השני, ואם התבלבלת והתכוונת למסלול הראשון אז אתה רביעי בכלל :lol:

 

ודבר אחרון - אני מוכן לעשות התערבות טרן-אין בין המיאטה לקליאו - רק שמישהו יסביר לי איך בודקים את זה לעזאזל :-D

 

טוב, תהיו בשקט ותנו לי לעבוד על הסרטון :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, אני לא מבין את הקשר.

 

הסיבוב שלי על ההונדה היה בתוך 5 המקצים שהיו לכל נהג. ויתרתי על מקצה אחת עם שלי לטובת ההונדה (ויתרתי גם לטובת סיבוב עם המיאטה של תום, לא שזה משנה משהו). הזמן הטוב שלך היה במקצה השישי שהוסכם מראש שהוא לא נחשב לצרכי התחרות.

 

אין לך מה לבכות. באמת.

 

ואל תסיח את הנושא להתערבות טרן אין. דיברנו על משהו מאוד ספציפי. המסלול השני המהיר של ערד,עם הישורות הארוכות. אני מוכן להגיע לשם ביום שני, כל אחד מאיתנו עושה 5 מקצים, 7 מקצים, 10 מקצים. אנחנו על הקליאו ואתה על המיאטה (עם אותם הצמיגים). אתה טוען שהמיאטה מגיע לזמנים כמו הקליאו, אני טוען אחרת. מה שבטוח זה שני דברים, למיאטה אין שם יתרון מובנה ולקליאו יש 4 תאוצות שמגיעים בהן ל120 +-.

 

300 ש"ח להוצאות דלק. יש או משתפן??

פורסם

רוי - אין לי מושג על מה אתה מדבר, אתה לא התחרית בכלל על המסלול השני, ואם התבלבלת והתכוונת למסלול הראשון אז אתה רביעי בכלל :lol:

 

טוב, תהיו בשקט ותנו לי לעבוד על הסרטון :wink:

שיט - נכון אתה צודק:(

אבל זה יתר טוב מ5!!

פורסם
אין לך מה לבכות. באמת.

 

ניב, הנה ההוכחה שאתה באמת לוקח דברים קשה מדי. אתה מוזמן להעיף מבט על ההודעה הקודמת שלי - כמה סמיילים אתה רואה? כמה מהם מחוייכים או קורצים?

 

ובאשר להתערבות - יום שני? מצטער, אני עסוק ביציאת מצריים עם המשפחה, לא ביציאה מהיגוי יתר עם הסדובסקים :wink: (זו קריצה, בשבילך). מעבר לזה - כבר הייתי פעמיים השבוע בערד, תן מנוחה. בפעם הבאה שנהיה שם אשמח לבדוק את העניין (ולעשות עוד כמה סיבובים על המיאטה - כיף של אוטו).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אז רגע , לא הבנתי. מי לקח את המקום הראשון ?

באיזה הקפה זה היה? אם איזה רכב? איזה המבורגר? ואיפה הגלגלים האחוריים מזיזים את הטרן אין כלפי חוץ .

 

איך לא הגעתי :loco: .

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

עומר - אני חש בהסתלבטות רק לא מבין על מי/על מה...

(על הריבים/זיוני שכל שלנו ? זה די סטנדרטי, גם כשאתה שותף)

 

ניר

פורסם
עומר - אני חש בהסתלבטות רק לא מבין על מי/על מה...

(על הריבים/זיוני שכל שלנו ? זה די סטנדרטי, גם כשאתה שותף)

אתה באמת לא מבין?

למה הריבים האינפנטיליים וזיוני השכל האלו צריכים לעניין את כל הפורום? ועוד את כל פורום רכב כללי?

לכו לאיזה חדר שירותים ותשוו פעם אחת ולתמיד למי יש יותר גדול ויהי שקט.

פורסם

אז הנה נחזור לטעם הטוב עם קצת תמונות, בתור התחלה של המיאטה.

 

שימו לב כמה המתלים/קפיצים המקוריים רכים. בתמונה השלישית, זווית הגילגול של המיאטה היא אדירה!

IMG_7830.JPG

IMG_7832.JPG

IMG_7933.JPG

פורסם
עומר - אני חש בהסתלבטות רק לא מבין על מי/על מה...

(על הריבים/זיוני שכל שלנו ? זה די סטנדרטי, גם כשאתה שותף)

 

ניר

 

ברור לי..

אני באמת מצטער שלא יצא לי להגיע הפעם...

Not the sound of silence -ABARTH


×
×
  • תוכן חדש...