Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ערד, דריפט + גימקנה (נוסף סרטון בעמוד 4)


senda
שימו לב! השרשור הזה בן 6233 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ניב, איזה מתח הכנסת לתוצאות, לא הייתי מודע לזה בכלל.

אגב, ממתי מכניסים זמן על רכב אחר לחישובים ? :roll: אם כך אפשר להגיד שרוני עשה כל מה שהוא יכול כשהוא דאג לעלות על sti ועל s2000 כדי לשפר תוצאות :twisted:.

 

אם כבר מזכירים את רוני ואת מה שהוא מוכן לעשות בשביל לנצח, הוא חייב להעלות את הסרטון שלו. ענק 8).

 

אה, וכמובן, היה מעולה. הדרך (כמה טוב שיש esp כשאין צמיגים), המסלול הראשון (שכל מקצה שנגמר בלי הפרעה של המקומיים היה פוקס) והמסלול השני שפשוט היה מטורף (הקליאו עוד לא פגשה את ההילוכים האלה בג'ימקאנות :wink:).

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

pavi - זה לא אני! אני נהגתי מאוד רגוע - אפילו העברתי הילוכים ב-7500 סל"ד (רק בגלל שההגה לא ניתן לכיוון והייתי צריך להתכופף בשביל לראות מתי להעביר :-D ).

 

אני מקווה שהכל יחזור להיות תקין בקרוב - הרכב באחריות ולא הגיוני שקלאץ ילך כ"כ מהר, אז אני לא חושב שאתה צריך לדאוג.

 

לדעתי הברקסים לא גמורים - פשוט כמה סשנים על המסלול והם התחילו לדעוך, זה הכל.

 

הקליאו לא "פורחת" רק בגלל כוח מנוע, ואתה יודע את זה היטב. היא מציגה זמנים קרובים מאוד למיאטות בכל מצב, ושתיהן לא נורא רחוקות מה-S2000 והאימפרזה על מסלול כזה - 3-4 שניות בלבד. לראיה, על הקליאו עשיתי 1:15 במסלול השני ואפשר היה עוד לשפר. על האימפרזה עשיתי 1:12 בעלייה בודדת (עם פגיעה בקונוס, אבל לאחר צפייה בסרטון זה לא הוריד לי זמן כך שהזמן ריאלי - ואפשר לשפר אותו כמובן). על ה-S2000 עשיתי 1:15 בעלייה הראשונה ועם ברקסים חלשים והעברות לא בסל"ד מקסימלי (מה גם שנראה לי שהמנוע עוד לא נפתח לחלוטין).

 

ד"א, על המסלול הראשון עשיתי בעלייה הראשונה עם המיאטה NC של בן זמן זהה לשל העלייה הראשונה (או השנייה) עם הקליאו - סביב ה-52 שניות. עם המיאטה שלך עשיתי במאמץ רב 54 שניות אם אני זוכר נכון - בגלל הנטייה ההיסטרית להיגוי יתר.

 

באשר לסרטון שלי - זה באמת מאוד משעשע, באמצע הסשן עלה לי טנדר על המסלול ועניין את התחת שלו שאני נוסע שם. כמובן שיצר התחרותיות מנע ממני לעצור אז המשכתי תוך כדי צפירות היסטריות ובאופן מדהים הוא באמת לא הפריע לי לסיים בזמן זהה לשל ניר. הסרטון - בקרוב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב הרמן, אחרי שרוי ויתר על למבורגיני קונטאש' לטובת קליאו ספורט משיקולי משפחה.. אני חושב שאפשר להכריז עליו רשמית בתור זקן!

תום

 

תמסור לו שעוד לא מאוחר להפסיק לחלום

 

 

 

 

כל הזכויות שמורות למגזין אוטו

 

אני עד עכשיו בשוק ולא מאמין אבל מי יודע, כל הפרטים כאן

AF1-top-taar-1024.jpg

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עד עכשיו בשוק ולא מאמין אבל מי יודע, כל הפרטים כאן

 

נראה לי שהם הקדימו את פרסום הכתבה ביום.

 

ה-1 באפריל זה רק מחר.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני הכוונה שלי הייתה במסלול השני, שם לכוח יש יתרון מכריע היות שהמסלול היה בנוי בעיקר מישורות ועוד שני שיקיינים סה"כ.

אני הגעתי שם בקטע מסויים להילוך רביעי. היה ממש כיף.

 

בגלל זה ציינתי שעשינו שתי מסלולים יצא הכי טוב כי יצא לנו להינות משני סוגי ג'ימקאנות שונות לגמרי.

 

דרך אגב, הזמן שהוצאת באימפרזה ובS2000 היה אחרי ניסיון חד פעמי ובלי מקצה "חימום" מה שאומר שמפה הזמנים יכולים לרדת יותר ויותר. (אולי לא במקרה שלך :lol: )

 

נ.ב.

אני מגיע השבוע לאיזור נתניה/פ"ת תגיד לי מתי הDVD מוכן

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הקליאו לא "פורחת" רק בגלל כוח מנוע, ואתה יודע את זה היטב. היא מציגה זמנים קרובים מאוד למיאטות בכל מצב, ושתיהן לא נורא רחוקות מה-S2000 והאימפרזה על מסלול כזה - 3-4 שניות בלבד. לראיה, על הקליאו עשיתי 1:15 במסלול השני ואפשר היה עוד לשפר. על האימפרזה עשיתי 1:12 בעלייה בודדת (עם פגיעה בקונוס, אבל לאחר צפייה בסרטון זה לא הוריד לי זמן כך שהזמן ריאלי - ואפשר לשפר אותו כמובן). על ה-S2000 עשיתי 1:15 בעלייה הראשונה ועם ברקסים חלשים והעברות לא בסל"ד מקסימלי (מה גם שנראה לי שהמנוע עוד לא נפתח לחלוטין).

 

 

רוני

 

הקליאו פורחת עקב כוח מנוע ושינוי כיוון מהיר, וזה בדיוק שני הדברים שהיו נדרשים במסלול השני. ההפרשים בזמנים במסלול השני היו אדירים - 5 - 6 שניות בין הקליאויים למיאטות. ככה זה שהמסלול בנוי מהאצות עד 120, בלימה ושינויי כיוון מהירים. מנצח הרכב המאיץ הקל והזריז.

 

במסלול השני היה פחות האצות, היה סיבוב (שבו יש להנעה אחורית יתרון מסויים) והיו קטעים טכניים. שם באמת ניתן לראות שהקליאו והמיאטה היו קרובות.

 

אני עשיתי שלושה סיבובים על המיאטה שלי והגעתי ל 51.5, מול 50.7 שלך ושל ניר אחרי 5 סיבובים על הקליאו. אני בהחלט חושב שיש סיכוי שאם הייתי נוהג רק על המיאטה הייתי יכול לצמצם את ההפרש.

 

בקיצור הכל תלוי במסלול. שינוי כיוון, האצות ובלימות - הקליאו לוקחת בגדול, מסלול עם יותר סיבובים וטכניקה - המיאטה נותנת פייט מצויין. שלא לדבר שהמיאטות היו מצויידות בצמיגי דריפט מאחור. עם צמיגים ברמה זהה, אני מניח שהמיאטה היתה לוקחת במסלול הראשון ועדיים מפסידה בגדול בשני.

 

ד"א, על המסלול הראשון עשיתי בעלייה הראשונה עם המיאטה NC של בן זמן זהה לשל העלייה הראשונה (או השנייה) עם הקליאו - סביב ה-52 שניות. עם המיאטה שלך עשיתי במאמץ רב 54 שניות אם אני זוכר נכון - בגלל הנטייה ההיסטרית להיגוי יתר.

 

רוני

 

 

מסלול ראשון אחרי שעשית כבר כמה סיבובים עם הקליאו זה כבר פחות מסלול ראשון, אתה מכיר את המסלול, את הקווים ואת הנקודות.

בקשר לרכב של תום, זה כנראה בגלל שאתה לא רגיל לעלות על הנעה אחורית. אני הצלחתי עם הרכב של תום לעשות בסיבוב יחיד 52.4. נכון זה הרבה יותר קשה מנהיגה על הנעה קידמית אבל זה כיף יותר, לדעתי :-)

 

 

ניב, איזה מתח הכנסת לתוצאות, לא הייתי מודע לזה בכלל.

אגב, ממתי מכניסים זמן על רכב אחר לחישובים ? :roll: אם כך אפשר להגיד שרוני עשה כל מה שהוא יכול כשהוא דאג לעלות על sti ועל s2000 כדי לשפר תוצאות :twisted:.

 

 

ניר, תמיד שעשינו גימקנות עם רכבים של אחרים הכנסנו את כל התוצאות. כנ"ל שאתה ודן החלפתם, שאני נהגתי על רכבים של אחרים וכל מצב כל עוד לא היה קטגוריות ותחרות רצינית מדי. רוני אכן עשה את כל המאמצים אבל כנראה שמולך אפילו זה לא עזר לו ;-)

 

התברר לי שאחי בן ה 20 כנראה קצת חולה פרקינסון או משהו, אחרת קשה להבין איך כל כך הרבה חומר מצולם ושום דבר ששוה משהו. אז רוני, אנחנו מאוד נעריך לקבל את הסרטים שלך . עדיף רק את אלו שצילמתי שהמכסה מורד ;-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקריאה של כל השרשור שוב - נשמע שהייתם 4 אנשים שם עם עצמכם...אני מציע שתעלה את כל התוצאות ,

כך שכולם כאן ייקבלו מושג כמה צמודות הייו התוצאות ואנשים ייקבלו קרדיט על עבודה קשה8):-o

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא הכי טוב כי יצא לנו להינות משני סוגי ג'ימקאנות שונות לגמרי.

 

דרך אגב, הזמן שהוצאת באימפרזה ובS2000 היה אחרי ניסיון חד פעמי ובלי מקצה "חימום" מה שאומר שמפה הזמנים יכולים לרדת יותר ויותר. (אולי לא במקרה שלך :lol: )

 

צודק מאה אחוז. זה באמת היה שילוב של ג'ימקאנה יחסית מהירה ושל מסלול אמיתי. המסלול של און הוא באמת מסלול לכל דבר (אם כי קצר) - האימפרזות מגיעות בו להילוך רביעי.

 

הקליאו פורחת עקב כוח מנוע ושינוי כיוון מהיר, וזה בדיוק שני הדברים שהיו נדרשים במסלול השני. ההפרשים בזמנים במסלול השני היו אדירים - 5 - 6 שניות בין הקליאויים למיאטות. ככה זה שהמסלול בנוי מהאצות עד 120, בלימה ושינויי כיוון מהירים. מנצח הרכב המאיץ הקל והזריז.

 

לא יודע אם אתה זוכר את הקליאו או לא, אבל למיאטה יש טרן-אין לא פחות מהיר משל הקליאו (כמו להרבה מכוניות הנעה אחורית - גם בגלל ההפרדה בין הגלגלים המניעים למסובבים). המסלול השני (של און) אמנם דורש כוח מנוע, אבל גם זרימה - והמיאטה עושה את זה טוב. אני משוכנע שאפשר לרדת איתה שם לזמנים דומים למה שניר ואני עשינו עם הקליאואים.

 

במסלול השני היה פחות האצות, היה סיבוב (שבו יש להנעה אחורית יתרון מסויים) והיו קטעים טכניים. שם באמת ניתן לראות שהקליאו והמיאטה היו קרובות.

 

אני עשיתי שלושה סיבובים על המיאטה שלי והגעתי ל 51.5, מול 50.7 שלך ושל ניר אחרי 5 סיבובים על הקליאו. אני בהחלט חושב שיש סיכוי שאם הייתי נוהג רק על המיאטה הייתי יכול לצמצם את ההפרש.

 

פה אתה מתייחס למסלול הראשון דווקא - בו הן באמת היו קרובות. שים לב שאני וניר עשינו רק 4 סיבובים על הקליאו (אחד הזמנים שלי היה על המיאטה של אחיך).

 

בקשר לרכב של תום, זה כנראה בגלל שאתה לא רגיל לעלות על הנעה אחורית. אני הצלחתי עם הרכב של תום לעשות בסיבוב יחיד 52.4. נכון זה הרבה יותר קשה מנהיגה על הנעה קידמית אבל זה כיף יותר, לדעתי :-)

 

על המיאטה של בן עשיתי בקלות זמן זהה לזה שעשיתי עם הקליאו. כשעליתי על הרכב של תום הוא היה מכויל לקשיחות גבוהה בסרן האחורי וזה גרם להיגוי יתר היסטרי בכל הפניית הגה (ממש כך). היה מאוד קשה לשמור עליו שלא יחליק ולכן עשיתי זמן לא טוב (גם בגלל שבסיבוב הגדול לא הצלחתי לשמור עליו וכמעט עשיתי ספין).

 

כיף יותר - זה בטוח.

 

ניר, תמיד שעשינו גימקנות עם רכבים של אחרים הכנסנו את כל התוצאות. כנ"ל שאתה ודן החלפתם, שאני נהגתי על רכבים של אחרים וכל מצב כל עוד לא היה קטגוריות ותחרות רצינית מדי. רוני אכן עשה את כל המאמצים אבל כנראה שמולך אפילו זה לא עזר לו ;-)

 

חוצפן! אם הכנסת את הזמן שלך על ה-S2000, אתה יכול גם להכניס את הזמן האחרון שלי על הקליאו, שזהה לזמן של ניר (ולו רק בגלל הצפירות ההיסטריות לטנדר :-D ).

 

ד"א - הזמן של ליאור במסלול השני, על ה-STI, הוא מצוין אמנם, אבל לצערו של ליאור לאחר צפייה בקלטת ראיתי שהוא עבר קונוס מהצד הלא נכון בכיכר הגדולה - כלומר פסילה...

 

סרטון יהיה מוכן לקראת החג, בתקווה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקליאו פורחת עקב כוח מנוע ושינוי כיוון מהיר, וזה בדיוק שני הדברים שהיו נדרשים במסלול השני. ההפרשים בזמנים במסלול השני היו אדירים - 5 - 6 שניות בין הקליאויים למיאטות. ככה זה שהמסלול בנוי מהאצות עד 120, בלימה ושינויי כיוון מהירים. מנצח הרכב המאיץ הקל והזריז.

 

ניב, במסלול השני (המהיר) אני עשיתי עם העגלה שלי זמנים מאוד קרובים לקליאו (הקונוס שהעפתי לא חסך אפילו עשירית).

 

מה שכן, אפשר להגיד שיש לי הכרות טובה יותר של המסלול הספציפי שעשינו.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לא יודע אם אתה זוכר את הקליאו או לא, אבל למיאטה יש טרן-אין לא פחות מהיר משל הקליאו (כמו להרבה מכוניות הנעה אחורית - גם בגלל ההפרדה בין הגלגלים המניעים למסובבים). המסלול השני (של און) אמנם דורש כוח מנוע, אבל גם זרימה - והמיאטה עושה את זה טוב. אני משוכנע שאפשר לרדת איתה שם לזמנים דומים למה שניר ואני עשינו עם הקליאואים.

 

פה אתה מתייחס למסלול הראשון דווקא - בו הן באמת היו קרובות. שים לב שאני וניר עשינו רק 4 סיבובים על הקליאו (אחד הזמנים שלי היה על המיאטה של אחיך).

 

 

חוצפן! אם הכנסת את הזמן שלך על ה-S2000, אתה יכול גם להכניס את הזמן האחרון שלי על הקליאו, שזהה לזמן של ניר (ולו רק בגלל הצפירות ההיסטריות לטנדר :-D ).

 

י

 

קודם כל למיאטה יש טרן אין פחות טוב, בעיקר עקב היותה כבדה יותר. בנוסף ה NC רכה מאוד. הנטיה של המיאטות שלנו להיגוי יתר (בין היתר עקב צמיגי דריפט מאחור) והרכות גרמו לכך שכל רצף של שתי פניות כאלו גרמו להיגוי ייתר מטורף (כמו שראיתם).

אני מוכן לעשות איתך התערבות - עם אותם צמיגים ואותן מכוניות. אני ואתה חוזרים לשם, אני עם הקליאו ואתה עם המיאטה שלי. אם אתה מצליח לעשות זמנים טובים יותר על המיאטה מאשר עם הקליאו - הדלק עלי, והמבורגר אחר כך. אחרת - עליך. כולל פירסום נרחב בפורומים ...

 

בקשר לזמנים, אתה את ה 50.7 השגת אחרי 5 סיבובים על הקליאו (חוץ מאחד על המיאטה באמצע), אם ניר השיג את הזמן שלו אחרי 4 סיבובים בלבד (אני רואה 5 זמנים) ... אני לא אגיד מה זה אומר.

 

אני את הזמן של החשבתי כי זה היה במסגרת ה 5 זמנים, כמו הסיבוב שלי על המיאטה של תום וכמו הסיבוב שלך ... די להיות בכיין . אצלך מדובר בסיבוב נוסף שמראש הוגדר כלא נחשב בשל היותו לאחר המקצים ...

 

תוצאות סופיות:

 

מסלול ראשון:

ניר 50.7

ניב 50.1

ליאור 51.1

רוני 51.2

רוי 51.5

גל 52.6

תום 52.8

בן 53

ערן 53.2

 

מסלול שני:

ניר 1:15.44

רוני 1:15.5

ליאור 1:15.82

ערן 1:17.66

גל 1:19.41

דוד 1:19.48

תום 1:21.17

ניב 1:21.36

בן 1:22.8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואו, אתה ממש לוקח קשה, אה? :-D

 

תוריד רק את הזמן של ליאור מהמסלול השני - כמו שאמרתי, הוא לא תקף.

 

למיאטה אין טרן-אין פחות טוב. נהגתי בה על המסלול חמש דקות אחרי שנהגתי על הקליאו, תאמין לי. מה שכן - היא רכה יותר וזה מורגש מאוד.

 

ובקשר להתערבות - יודע מה? בשמחה. ולא תתחמק עם ההמבורגר - אתה יודע שאני מלוחכי העשב :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב די לריב.

כמה קשה אתם לוקחים את זה...

ניב, מה זה ה-50.1 שלך בסיבוב הראשון ? אני לא זוכר את זה, טעות סופר ? 8)

ואם כבר זמנים אז תציין גם את הרכב שהתוצאה הושגה איתו.

 

ואני לא מבין את ההתערבות שלכם, אתה לוקח מישהו שרגיל להנעה קדמית עם ניסיון מועט על אחורית וע"י החלפה איתו אתה רוצה להוכיח שלקליאו יש יתרון ?

אם זה בשביל המסלול השני אז חבל על הוויכוח, יש שם יתרון ברור לקליאו בגלל כח. עדיין יכול להיות שהמיאטות מסוגלות להגיע לזמנים שלנו (כמו שגם הקליאו מסוגלות ליותר מן הסתם). במסלול הראשון כמו בכל הג'ימקאנות הרגילות שלנו, ההבדלים ברכבים לא מספיק גדולים ולנהג יש המון השפעה.

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ניב, מה זה ה-50.1 שלך בסיבוב הראשון ? אני לא זוכר את זה, טעות סופר ? 8)

ואם כבר זמנים אז תציין גם את הרכב שהתוצאה הושגה איתו.

 

ואני לא מבין את ההתערבות שלכם, אתה לוקח מישהו שרגיל להנעה קדמית עם ניסיון מועט על אחורית וע"י החלפה איתו אתה רוצה להוכיח שלקליאו יש יתרון ?

אם זה בשביל המסלול השני אז חבל על הוויכוח, יש שם יתרון ברור לקליאו בגלל כח. עדיין יכול להיות שהמיאטות מסוגלות להגיע לזמנים שלנו (כמו שגם הקליאו מסוגלות ליותר מן הסתם).

 

ניר

 

ה 50.1 זה אכן טעות. הכוונה היא ל 50.1 כמו שכתבתי קודם. גם את הרכבים ציינתי קודם.

 

ההתערבות היא אכן מיותרת. אבל אם רוני חושב שהמיאטה שקולה לקליאו במסלול השני אז אני אשמח לקחת ממנו את ה 200 ש"ח דלק כדי להוכיח אחרת. הרי לא היה ספק שהמסלול הזה הולך בחלקו הגדול לפי כוח. ה 306 היתה מאחורי הקליאו, הקליאו היתה מאחורי ההונדה וה STI היתה לוקחת את כולם (אולי בין ההונדה לSTI היתה תחרות עקב כוח דומה).

 

 

 

ולא תתחמק עם ההמבורגר - אתה יודע שאני מלוחכי העשב :wink:

 

רוני

 

אני לא הייתי כותב את זה בפורום ציבורי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6233 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...