Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אם לא השתמשו בכלים היעודים כפי שמופיעים בתמונות המצורפות לצערי הבעיה תחזור.

הלואי ואני טועה!

 

 

בברכה בני ל.

CIMG2858.JPG

CIMG2860.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כשאני הגעתי והמכונאי סגר את הברגים לא השתמשו בשעון שבני מראה.

 

יש לי מה לעשות בנידון, או רק להתפלל? לא לשכוח שמדובר במוסך מורשה היבואן - אחריות על התיקון היא לשנה!

פורסם

השעון שבני מראה הוא מד מעלות.

 

 

אם הם סגרו רק לפי המומנט שרשום באוטודטה,ולא חיזקו עוד במעלות...אז הראש כלל לא מחוזק כמו שצריך.

 

 

בני,מה אתה ממליץ לעשות במקרה כזה?

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
שלום.

אם לא השתמשו בכלים היעודים כפי שמופיעים בתמונות המצורפות לצערי הבעיה תחזור.

הלואי ואני טועה!

 

 

בברכה בני ל.

אני מצדיק את מה שבני היקר אמר מילה במילה , וחבל מאוד שלא הגעת לבני ,בני הוא פשוט מכונאי בכל רמח אבריו . נותר רק להתפלל שהעבודה נעשתה כמו שצריך .

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

כמה זמן עבר מאז? 3 חודשים. אין טיפת נוזל קירור במיכל העיבוי. אני מאד רוצה לקוות שנביאי הזעם פה, בני ואורן, טעו וזה שלא השתמשו בכלי היעודי לחיזוק ברגי הראש גרם לנזילה שוב.

 

האוטו לא מתחמם ונשאר כמעט תמיד על 90 מעלות או טיפה פחות, מה שאומר שמים ברדיאטור יש. מחר בבוקר כמובן למוסך, האם יש משהו שעלי לעמוד עליו מול המוסך? האם מגיע לי איזשהו פיצוי? האם עליהם לשלוח את הראש לחריטה שוב?

 

תודה לעונים.

פורסם

למה אתה לא הולך למוסך נורמאלי? שיעשה לך את העבודה מחדש כמו שצריך לפי הספר והכלים הדרושים?

 

ברכב שלך במיוחד העסק מאוד עדין ,ובעייתי.

 

מהיכן אתה בארץ?

  • ספונסר פורום
פורסם

תבקש שימלאו נוזל קירור ויבצעו בדיקה בלחץ של מערכת הקירור.

לדעתי תהייה נזילה מראש שוב.

אורן

פורסם
בעיה ידועה ותופעה שנתקלתי בה פעמים רבות בעבר בהיותי עובד במורשה(לובינסקי),בדיוק כמו שבני_ל רשם,לא בוצע חיזוק ראש בסדר הנכון ולפי הוראות היצרן וברוב המקרים שוכחים מהם בעצם ברגי TTT ,

בברכה ,אורן בן סימון

 

לא ברגי TTT אלה ברגי TTY - Torque to yield

למידע נוסף

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=147708&highlight=TTY

איזה כייף לי :)

  • חודשיים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...