Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר ביקרתי במוסך והעליתי את השאלות שהוצעו פה, לא ניתן לדעת מדוע הדבר קרה לפי דברי איש השירות ( אחלה בן אדם! כשהעסק ייגמר אפרסם את שמו).

 

הראש נשלח להשחזה, לשאלתי אם זה נעשה בגלל התחממות או עיוות - הוא אמר שלא נראה כך, אבל לכל מקרה.

 

אני מצרף תמונות של האטם שהוצא ושל הבלוק.לצערי אין לי תמונה של הפלאגים. חוו"ד ?

IMG_1068.jpg

IMG_1069.jpg

IMG_1070.jpg

IMG_1071.jpg

IMG_1072.jpg

IMG_1073.jpg

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא מכונאי ולא כ"כ מבין במבנה המנוע. אבל - אם האטם שצילמתי הוא אטם ראש מנוע, הווה אומר שהראש כבר הורד והורכב. אם האטם שצילמתי הוא אטם מכסה השסתומים אז כנראה שהראש לא הורד.

פורסם

אם מכסה השסתומים לא מורכב אז העבודה לא הסתיימה :) כשתסתיים אקח את הרכב.

 

ושוב למומחים: מה אפשר להבין מהתמונות של האטם, אם בכלל. האם עשה טוב המוסך ששלח את הראש להשחזה?

 

תודה,

 

שחר.

פורסם

בהערכה מאוד זהירה ,הייתי הולך על הכיוון שבני הציע ,נראה כאילו ישנה ראקציה בין שני חומרים במערכת הקירור הגורמת לאיכול מהיר של המתכות

האם היתה בעיה של מעבר שמן גיר אוטומט ובעקבותיו הוחלף הקולר?

יתכן ששני סוגים של נוזל קירור הפכו לחומציים בעקבות החלפת האטם בפעם הריאשונה

תמונת ראש המנוע בצידו ההפוך מייד לאחר הפירוק ותמונת הבלוק החשוף היתה עוזרת הרבה יותר,האם נבדק בלוק המנוע בחשש לעיוות? האם נערכו בדיקות לחץ לראש המנוע ?

סימני החלודה מעידים על בועות אויר לכודות עקב "משיכת אויר " מאחד מחלקי מערכת הקירור ,בועות אלה אשר גורמות לתןפעת הקויטציה ,נקודות אויר לוהטות וזרימה מהירה נקודתית הגורמת לאיכול

יגאל

פורסם

יגאל,

 

לא הייתה בעיה של מעבר שמן גיר אוטומט. האם יכול להיות שבמוסך המרכזי משתמשים בנוזל קירור X ובמוסך המורשה הנוכחי משתמשים בנוזל קירור Y וזו התוצאה? נוזל הקירור היה בצבע כתום משהו.

אני אוכל את עצמי שלא צילמתי כבר אתמול בעת הורדת הראש.

 

לקחתי את הרכב, דיברתי שוב על מנהל העבודה, הוא חושב שלא בטוח שהשחיזו את הראש הפעם הקודמת ומדובר על ראש אלומיניום ולכן היה צורך. לדעתו, יהיה בסדר הפעם.

 

חייב לציין את המוסך - שאמנם אני מסור לו כבר 3 שנים, אך היחס החם שאני זוכה לו והקשרים של המוסך עם מחלקת השירות של לובינסקי הופכים את המוסך הזה לזהב. מוסך הדקל בהרצליה כמובן.

 

תודה לכל מי שחווה דעת ואולי עוד יחווה(מי אמר בני? :lol: ), תודה מיוחדת ליגאל על חוו"ד ובכך על השאלות שיכולתי להציג במוסך.

 

שחר.

פורסם

גם ל 307 שהיתה לי 1600 אוטומט הוחלף פעמיים אטם ראש עכב איבוד מים איטי .

בשתי הפעמים הוחלף במגרת אחריות במוסך שרודר בבני ברק.

הרכב טופל במוסך מרכזי נוזל קירור מקורי לא התחמם מעולם וגם איבוד המים היה איטי ונראו סימני נזילה בין הראש לבלק.

פורסם

אותם סימפטומים - אז מה אפשר להסיק? שאיכות העבודה במוסך המרכזי היא "מהטובות שיש"? שהאטמים שמשתמשים בהם במרכזי הם סוג ז'? או שאולי מדובר על איזשהו כשל מולד בבלוק ו/או בראש?

פורסם

לי נראה כפגם סידרתי אני מכיר עוד 2 מכוניות עם אותו סיפור אבל גם כמה ללא שום בעיה .אגב שלי היתה מודל 2002 מהראשונות.

פורסם

שלום

הבעיה נבעה עקב עבודה רשלנית של המכונאי שהרכיב את הראש ואני חושש שההצגה תימשך ולמה?

א} בתמונות שצרפתה סימנתי באדום את הבעיה. הבעיה מופיעה בשני צידי האטם וזה מצביעה על עובדה אחת ויחידה!!!

הראש לא חוזק בסדר נכון וגם לא חוזק למידה המתאימה לפי הוראות היצרן. החיזוק בפזו' נעשה בכמה שלבים כי הברגים הם ברגי מתיחה TTT . סגירה ראשונה בעזרת ידית מומנט 20 ניוטון מטר ואחרי זה בעזרת ידית כוח ושעון מעלות יעודי עוד 260 מעלות.

מיכיון שזה קצת בלגן מכונאים נוהגים לזלזל בהוראות וזה התוצעה .

עקב הסגירה הלא נכונה יש סימני עיבוד מים משני צידי אטם הראש.

בנוסף אני נידהמתי מהתמונה של הראש ולמה הכלי [בוכסה] שמופיעה בתמונה מסגירה את המכונאי אולי?

כי אם הוא חיזק אם הבוכסה הזו אז בדיוק כמו שכתבתי לא השתמשו בשעון מעלות.

 

בברכה בני ל.

IMG_1068.jpg

IMG_1070.jpg

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

המכונאי אכן חיזר עם הבוקסה. כשהגעתי הוא עבר על הברגים עם ראצ'ט(אולי ידית מומנט, אולי ידית כח) והבוקסה

 

נו, מה יהיה? אני לא מכונאי, אבל האם שוב נעשתה עבודה חאפרית כמו שבני אומר?, ועוד במוסך מורשה היבואן! אכן כשהגעתי בבוקר המאוחר לצלם המכונאי בדיוק חיזק את הראש. אני יכול להבין עבודה שלא עפ"י כללי היצרן במוסכים שהם לא מורשים של היבואן, אבל דחיל ראבאק, אין שום הוראות של היבואן למוסכים החברים ברשת שלו לשמור על כללים שהיצרן קבע?!

 

בני - אם חס וחלילה תהיה לי עוד צרפתייה, היא תגיע אליך :lol: הצרפתייה הזאת תגיע רק למורשי היבואן.

פורסם

אני לא מבין מה הפליאה, מי הכניס לכולם לראש שבמוסך מורשה עושים עבודה טובה?!

זה שהוא מורשה אומר שהמכונאים שלהם מומחים? כמובן שלא.

 

הרבה מכונאים טובים כמו בני לוי וחברי פורום אחרים אין.

  • ספונסר פורום
פורסם

בעיה ידועה ותופעה שנתקלתי בה פעמים רבות בעבר בהיותי עובד במורשה(לובינסקי),בדיוק כמו שבני_ל רשם,לא בוצע חיזוק ראש בסדר הנכון ולפי הוראות היצרן וברוב המקרים שוכחים מהם בעצם ברגי TTT ,

הברגים הנ"ל הם ברגי מתיחה ויש להחליפם במידת הצורך,אומנם בפז'ו היצרן אינו ממליץ על החלפה עיוורת בכל פתיחה אבל ממליץ על בדיקת אורך הברגים, ברגים שהתארכו מעבר ל122,6 מ"מ פסולים ויש להחליפם!

 

מניסיון העבר הבעיה תחזור באם לא תבוצע העבודה לפי ההסבר לעיל.

בברכה ,אורן בן סימון


×
×
  • תוכן חדש...