Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש עד 100K ש"ח.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני רוצה לקנות רכב חדש ויש לי כ 100K ש"ח

אני מחפש רכב משפחתי, חסכוני וכמה שיותר נוח לנהיגה.

 

יש הצעות?

 

תודה רבה.

פורסם

בפחות מ 100K אתה יכול לקנות סיאט קורדובה 100 כ"ס כמו שיש לי. והדגמים המקבילים מבית פולקסווגן/סקודה/סיאט. נדמה לי שיש גם פאביה 100כ"ס בפחות מ 100K ופולו 80 כ"ס...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

משפחתי רגיל, אפילו קומפקטי כמו פולו,הונדה סיביק, יונדאי וכדו'

מה שחשוב שיהיה די נוח מאובזר נחמד ושיהיה לו שוק די טוב

 

ניתן לחרוג כצת מהתקציב תנו הצעות ונראה.

 

תודה רבה על כל התגובות.

פורסם
משפחתי רגיל, אפילו קומפקטי כמו פולו,הונדה סיביק, יונדאי וכדו'

מה שחשוב שיהיה די נוח מאובזר נחמד ושיהיה לו שוק די טוב

 

ניתן לחרוג כצת מהתקציב תנו הצעות ונראה.

 

תודה רבה על כל התגובות.

 

פולו הוא סופר-מיני. סיויק היא משפחתית (ולא מהזולות). יונדאי זאת חברה עם הרבה דגמים שונים ומשונים במחירים שונים מאוד.

לא ברור מה אתה מחפש.

 

רכב "משפחתי" ממוצע, קרי מה ש-"העדר" קונה כשהוא אומר "משפחתי", הינו רכב משפחתי אוטומט 1.6 ליטר: פוקוס, מאזדה 3, קורולה, מגאן, 307, C4, וכו'. הזולים ביותר באים במחיר 114000 ש"ח, חדשים מהניילונים בקבוצת רישוי 2.

רוצה לרדת במחיר - תרד בדרישות. למשל סופר מיני (אפשר גם בפחות ממאה - למשל גרנדה פונטו).

 

כדי שאפשר יהיה לתת לך הכוונה יותר טובה, תנסה לענות על כמה שאלות יותר ספציפיות:

- כמה נוסעים במקסימום, וכמה בדרך כלל (רק אתה, זוג, זוג+X)

- חשיבות תא מטען (יש רכבים עם תא מטען קטן - לא מתאים לכולם)

- גיר מועדף (ידני/אוטומט/לא משנה)

- תנאי דרך ממוצעים (מישור/הרים - רכבים חלשים יותר לא מומלצים בהרים, אבל במישור יכולים להספיק)

- רכבים שנהגת עליהם בעבר ומה היה טוב/רע בהם לדעתך (כנקודת התייחסות בהשוואה למה שנוכל להציע לך)

וכד'

 

תחושה שלי לפי המעט שפרטת עד כה - סופר מיני סטייל הגרנדה פונטו תתאים לך, אבל בלי שתפרט קצת יותר אי אפשר לדעת בוודאות. לכל אחד העדפות שונות. אין רכב שמתאים לכולם.

 

ניר

פורסם

לפי מה שאני רואה המחירים של החדשות יותר גבוהים ממה שחשבתי

אני מחפש רכב משפחתי מעניין, לכן החלטתי שבתקציב שלי אני מעדיף משומשת

עם שנתון גבוהה במצב טוב.

 

בכל אופן תודה לכולם על התגובות.

 

אופיר.

×
×
  • תוכן חדש...