Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגבעת שאול תחנת סונול שנמצאת במעגל בגבול בין הר נוף וגבעת שאול הייתה שטיפה חינם לפני כ 4 חודשים לא יודע מה המצב עכשיו.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

למיטב זכרוני התחנה בגבעת שאול עדיין נותנת שטיפת רכב במכונה (לא כולל שום תוספות),

בתדלוק של 30 ליטר ומעלה תמורת שלושה שקלים, (מה שקצת בעייתי לבעלי פיאט אונו שגודל המיכל בקושי 30).

 

כמו"כ בתחנת הדלק בצומת פ"ת, ידוע לי שנתנו גם כן שטיפה חינם, אינני יודע מאיזה סכום.

פורסם
למיטב זכרוני התחנה בגבעת שאול עדיין נותנת שטיפת רכב במכונה (לא כולל שום תוספות),

בתדלוק של 30 ליטר ומעלה תמורת שלושה שקלים, (מה שקצת בעייתי לבעלי פיאט אונו שגודל המיכל בקושי 30).

 

כמו"כ בתחנת הדלק בצומת פ"ת, ידוע לי שנתנו גם כן שטיפה חינם, אינני יודע מאיזה סכום.

אם אני לא טועה זו תחנת פז בכביש שמגיע מגני סחרוב לגבעת שאול.
פורסם
אם אני לא טועה זו תחנת פז בכביש שמגיע מגני סחרוב לגבעת שאול.

 

על הכביש הזה ישנן 3 תחנות.

אחת קרוב לתחילת הכביש בערך מול הכניסה להר המנוחות, תחנה חדשה יחסית לשאר, וסתם לידיעה - המכשיר שם למילוי אויר בצמיגים מזייף נוראות.

השניה נמצאת מול טסט ליין, אינני מכיר אותה כל כך לטוב ולרע.

השלישית היא זו שהתכוונת מן הסתם, בסוף הכביש - בסמוך ממש לרח' כנפי נשרים, וזו התחנה שהתכוונתי שנותנת שטיפה חינם (תמורת 3 ש"ח, ממילוי של 30 ליטר).

פורסם
איפה זה נמצא? ובמה השטיפה הזאת טובה יותר?

זה נמצא בכניסה לרח' האומן בתלפיות, איפה שקאדנס מצד ימין , אי אפשר לפספס.

40 ש"ח אני חושב, שטיפה פנימית + חיצונית, הרבה שוטפים אצלהם והם לא מאכזבים.

אבל אין כמו לשטוף את האוטו לבד.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...