Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש חוסר תאימות בין התכנה או הממיר או הכבל (תצורת הפינים) למחשב הרכב ולגרסת התכנה המותקנת

כיצד אתה מתחבר? האם יש ממשק בין תקע הרכב לכבל הסורק ?האם יש נוריות תקשורת האם הן דולקות ?

האם הסוויץ' דולק בשעת הבדיקה,ואיזה מכשיר יש ברשותך?

יגאל

פורסם
יש חוסר תאימות בין התכנה או הממיר או הכבל (תצורת הפינים) למחשב הרכב ולגרסת התכנה המותקנת

כיצד אתה מתחבר? האם יש ממשק בין תקע הרכב לכבל הסורק ?האם יש נוריות תקשורת האם הן דולקות ?

האם הסוויץ' דולק בשעת הבדיקה,ואיזה מכשיר יש ברשותך?

יגאל

 

האמת שהייתי במוסך של דוד שלי הוא יתחבר עם מחשב כזה עם כבל לאוטו שלי והמחשב משדר אלחוט למחשב נייד שלו

 

יש לי נורה של הגה אדומה שדולקת כל הזמן ולפעמים הנורה של הסימן קריאה + ABS מופיעות להן לשניה ונעלמות

במחשב מופיע CAN LINE ERROR דוד שלי חדש עם המחשב קצת אז אני נאלץ לחכות שהבחור שמדריך אותו יגיע אליו

ואז אני אלך אליהם..

 

אבל ניראה לי קצת מוזר כי זה לא היה עד שהצבר הלך לעולמו כניראה העדר החשמל ברכב גרם לבעיה הזאת

 

השאלה אולי מניסיון שלכם פה יש לכם מושג מה צריך לעשות ???

פורסם

ערב טוב!!

ראשית על פי תאור ניתן להבין שלדוד יש סקנר מסוג טקסא-בטכנולוגיה של בלוטוס -כה לחי !!

אז את שלב האיבחון יש ותקלה גם והינה ההסבר..

מאחר וגם נורת מערכת הABS דולקת לעיתים וגם נורת הגה הכוח החשמלי וגם יש לנו תקלה שנקרת CAN ..

מדובר בתקשורת בין מחשבי הרכב -קרי-מחשב ניהול המנוע-ההגה-ובקרת בלמים ממוחשבים.

 

תקלה שכזו די קשה לפתרון למי שאין בידו הידע לאבחן ולבצע בדיקות בין קוי תקשורת של המחשבים.

לא הבטחתי לך גן של שושנים אך אשתדל לעזור האם??

בוצעה התקנה כלשהיא ברכב לאחרונה?

האם ניתן לאפיין את התקלה -לבוקר ערב -חום קור?

מה קורה ברכב בעת התקלה-כבה או ללא שינוי?

 

בקיצור הדרך לא קלה בסוג זה של תקלות נשמח להיות לעזר ובהצלחה איל

×
×
  • תוכן חדש...