Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תרומת דם - לכו לתרום, המצב קשה .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הייתי בבית החולים איכילוב בביקור.

אחרי זמן מה ניכנסה אחות מתוקה והתחננה שאנשים יבואו לתרום דם .

מסתבר שמצב בנק הדם בארץ הוא בכי רע מאוד.

 

אז קדימה, תעשו משהו טוב ולכו לתרום במקום הקרוב אליכם, זה השקעה של שעה שיכולה להציל חיים וזה לא קלישאה.

האחות סיפרה לי שפצוע מתאונת דרכים למשל יכול להיזדקק ל 40-80 מנות בשביל להציל את חייו.

חס וחלילה תארו לכם מצב שמישהו קרוב אליכם צריך את זה והבנק ריק, בטוח שלא הייתם רוצים להיות במצב הזה.

 

אז אני פותח פה שירשור תרומת דם רשמית של CF.

שכל אחד יציין איפה הוא תרם כדי שאחרים יידעו איפה אפשר ללכת.

כמה פעמים בחיים שלכם היתה לכם את האפשרות להציל חיים ?

בבקשה, אל תתנו לזה לעבור ליד האוזן\העין שלכם, זה חשוב !

פורסם

באר שבע תחנה מרכזית רוב ימות השבוע- ניידת תרומת דם (צהובה) של מד"א.

ניתן לתאם תרומה מראש או לברר מיקום ניידות תרומה ושעות פעילות ע"י חיוג לסניף למוקד הקרוב של מד"א (101- ולשאול את המוקדן מה המספר של בנק הדם)

 

http://www.mdais.org/main/siteNew/index.php?langId=3&page=827

 

מידע על בנק הדם והתרומה:

http://www.mdais.org/main/siteNew/index.php?langId=3&page=36

 

 

 

ד"א לידיעתכם, כל מי שתורם דם זכאי לביטוח של בנק בדם בתום 3 חודשים מיום התרומה לו ולמשפחתו.

פורסם

רצוי לציין בחלק מהבסיסים בארץ מגיע ניידת מד"א לתרומות דם, ואני יכול להעיד שמהבסיס שלי יש דווקא תור לא קטן.

לחיילים שביננו, שווה לעשות בירור ביחידה לגבי הגעת הניידת. אני משער שבבסיסים שלא הגיעו אליהם, מש"קיות החינוך ישמחו לקחת יוזמה ולהזמין.

 

בברכה.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

גוף האשה מייצר דם חדש (עקב המחזור החודשי), וגוף הגבר לא.

שמעתי בעבר שבגלל סיבה זו לתרומת דם יש גם יתרונות לצד התורם (עקב "יצירת דם חדש" וריענונו).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
גוף האשה מייצר דם חדש (עקב המחזור החודשי), וגוף הגבר לא.

שמעתי בעבר שבגלל סיבה זו לתרומת דם יש גם יתרונות לצד התורם (עקב "יצירת דם חדש" וריענונו).

אורך חיים של כדורית דם הוא 3 חודשים.

 

גם אצל האישה וגם אצל הגבר הדם מתחלף כל הזמן.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

בימי הקיץ באוני' ת"א מול הרחבה המרכזית של האוניברסיטה ברחוב לבנון עומדת ניידת של מד"א.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אני חושב שהניידת ליד האוני' עומדת שם מספר שעות ביום, ללא קשר לעונת השנה (זה מה שזכור לי משנה שעברה ומלפני שנתיים בכל אופן).

פורסם

לא ראיתי אותה לאחרונה אבל אני גם יוצאת מאוחר כך שיכול להיות שאני טועה

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
אורך חיים של כדורית דם הוא 3 חודשים.

 

גם אצל האישה וגם אצל הגבר הדם מתחלף כל הזמן.

 

אז אין סיבה (אנוכית) רפואית לתרום דם ?

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

תורם קבוע כל 3 חודשים בתחנת מד"א (ככה זה כשיש לך O מינוס. מתקשרים אליך בקביעות שתבוא לתרום).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

כשאתה עושה בדיקות דם, לוקחים ממך כמות מסויימת שמספיקה לבדיקות שלהם.

 

מאחר והם לא בודקים כל דגימה למחלות שונות ומשונות, אסור להם בתכלית האיסור להוסים את הדם הזה למאגר של בנק הדם.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

מי שתורם דם מקבל ביטוח דם לו ולמשפחתו מדרגה ראשונה לשנה.

 

מה שזה אומר זה שאם חו"ח התורם או משפחתו יזדקקו למנות דם (ניתוח, תאונה וכו') בנק הדם ישחרר כל כמות מנות שתידרש לו.

 

מי שלא מבוטח יידרש במקרה הצורך (או מיד אחריו, במידה ומדובר בניתוח חירום) להביא אנשים שיתרמו מנות בשבילו ולך תמצא עכשיו 40 איש שיהיו מוכנים לבוא לתרום מנה בשבילך.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...