Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שלום. נרשמתי לפני שעתיים.

ובקשר לאוהבי העבודה העצמית.

אני איתכם!

ויש לי סיבה טובה.

אז ככה. הייתה לי פונטיאק סנבירד 94 , שהוזנחה קשות, והגעתי למצב שאני מתפדח להסתובב איתה.(כיסאות קרועים, צבע דהוי, שסתומים מתקתקים כאילו אין מחר)

וכך, מיום ליום דעכה לה הזקנה עד שסירבה לזוז יותר.

בצר לי, הלכתי לחפש ראש מנוע חדש ללטאה.

הסתובבתי עד שראיתי ליד מוסך פחחות פונטיאק סנבירד, יפיפיה צבע חדש שמורה בטירוף, ו-מושבתת.

הרכב קיבל מכה קטנטנה (אין פגיעה בשילדה) ובכל זאת השמאי השבית אותו. לדעתי בעל הרכב דפק את הרכב והייתה לו קומבינה עם השמאי.

בכל מקרה, קניתי את הרכב ב2000 ש"ח.

ישבתי במשך שבוע שלם, פירקתי את הזקנה עד לחתיכות הקטנות, לא השארתי כלום חוץ משילדה, עשיתי אותו דבר עם הרכב שקניתי, ובסוף הרכבתי את כל החלקים החדשים החדשים אצלי.

לפני כל זה לא היה לי רקע בשיט על מכונאות\פחחות ומה שביניהם. אבל החלטתי שאני הולך על זה - והתוצאה ממש מדהימה.

מה שאני מנסה להגיד - אנשים - אל תפחדו לעשות דברים לבד.

זה סיפוק עצום, ואם אתם מוכשרים זה יוצא מעולה. פשוט תרכשו את הידע שאתם צריכים ולכו על זה.

זהו. חפרתי.

פורסם

יש תמונות אני מבטיח להעלות יותר מאוחר.

 

אגב, ברכב שקניתי היה אפילו ספוילר חמוד, והבולמים האחוריים שלו עברו הגבהה, מה שנתן לו לוק אמריקאי כבד. כמובן שהכל עבר לרכב שלי.

פורסם

לפי הכותרת חשבתי בהתחלה שמדובר בשרשור על אוננות. נו שויין.

בכל אופן, אני רואה שטיפלת בבולמים. נגעת בעוד מערכות בטיחותיות? היה לך מישהו שהנחה אותך לגבי בטיחות?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

החלפתי את הבולמים והקפיצים, בעזרת חבר מוסכניק שהראה לי איך מבצעים את העניין - וזה לא מסובך.

 

ו--- תמונות בקרוב (אני מחכה למצלמה שלי!)

פורסם
לפי הכותרת חשבתי בהתחלה שמדובר בשרשור על אוננות

זה היה טוב,תאכלס יש משהו בזה מקריאה ראשונית וסתמית של כותר התרד הזה.

בכ"א כמו שכבר ציינתי,נשמח כולנו[מלשון רבים]לראות תיעוד מלא ומפורט של התהליך.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...