Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד היום בבוקר לאמא שלי היתה פורד פוקוס 2 ליטר משנת 2002. אמא שלי היתה מרוצה למדי מהאוטו, במיוחד שהוא עבר רק 30,000 קילומטר, והתלונה היחידה שלה עד הבוקר היתה שהיא לא מאד נוחה.

 

היום בבוקר בעיית הנוחות נפתרה כשהתברר שהמכונית התאדתה במהלך הלילה. דקת דומיה, תלונה במשטרה, פקס לביטוח, ועכשיו צריך לקנות מכונית חדשה.

 

אמא שלי אוהבת את הנוחות ב-C4 שני ליטר שאנחנו קנינו לאחרונה, אבל היא לא אוהבת את הצורה. אני מתלבט אילו דגמים נוספים כדאי לה לבדוק (כולם עם מנוע 2 ליטר). מאזדה 3 נפסלה בגלל שהיא לא נוחה מספיק. האם הפוקוס החדשה נוחה יותר מהישנה? מה עם הגולף והג'טה? היתה לנו גולף V5 משנת 2000 ואמא שלי הסתדרה איתה (אבל היא לא היתה מדהימה). אני מתלבט גם אם שווה לנסות את ה-A3 (כן, אני יודע שהיא עולה 50% יותר מהפוקוס והסיטרואן). שווה לבדוק גם את ה-307 או שהיא זהה לסיטרואן?

 

מה דעתכם?

פורסם

לפני כמה ימים נסעתי בפוקוס הישנה, ואני חייב לציין שהיא די נוחה.

היום נהגתי בפוקוס 1.6 2007, ולפי דעתי הקודמת יותר נוחה.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
כן. זה לא שיקול מאד מכריע - הנוחות חשובה יותר.

תראה, נוחות זה דבר שמשתנה בין אדם לאדם.

כשאבא שלי שכר C4 בחו"ל (והכבישים שם טובים משלנו), הנוחות נסיעה שלה, לטעמי, הייתה בינונית לחלוטין, לא מזכירה את ה-C5 שלנו בכלל.

לעומת זאת, נסעתי על פוקוס דור קודם לפני כמה ימים ולטעמי הנוחות נסיעה שלה מצויינת.

 

לכן עדיף שתבצעו נסיעת מבחן בכל המכוניות שאתם מעוניינים בהם וכך תחליטו אם הם נוחות לטעמכם.

חברי הפורום לא יוכלו לעזור לכם בעניין נוחות הנסיעה.

פורסם
תראה, נוחות זה דבר שמשתנה בין אדם לאדם.

כשאבא שלי שכר C4 בחו"ל (והכבישים שם טובים משלנו), הנוחות נסיעה שלה, לטעמי, הייתה בינונית לחלוטין, לא מזכירה את ה-C5 שלנו בכלל.

לעומת זאת, נסעתי על פוקוס דור קודם לפני כמה ימים ולטעמי הנוחות נסיעה שלה מצויינת.

 

לכן עדיף שתבצעו נסיעת מבחן בכל המכוניות שאתם מעוניינים בהם וכך תחליטו אם הם נוחות לטעמכם.

חברי הפורום לא יוכלו לעזור לכם בעניין נוחות הנסיעה.

 

כן, הבנתי שאין פה שום דבר חד-משמעי. קיוויתי שיהיה יותר קונצנזוס...

 

תודה רבה.

פורסם
תבדוק את המגאן 2 ליטר

 

תודה, אבל אמא שלי לא אוהבת אותה כלל וכלל.

 

למישהו פה יש ג'טה 2.0 חדשה ויודע להשוות אותה מבחינת סגנון לגולף דור קודם?

פורסם
שתעבור לקטגורה הבאה.

סיטרואן C5 ,מונדיאו, פיג'ו 407 , B4 כולן מכוניות נוחות מאוד (במיוחד ה C5) ודיי מוצלחות.

 

היא לא כל כך רוצה, אבל באמת אולי אחרי נסיעת מבחן ב-C5 היא תשנה את דעתה.

 

תודה, אנסה גם את זה.

פורסם

תשלח את אמא לנסיעת מבחן בג'טה\גולף - אולי היא תאהב.

יש גם את הסיוויק החדשה (אין לי מושג אבל לגבי הנוחות שלה).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

א ו ק ט ב י ה ...! מנוע מצויין, אוטו סופר איכותי וממש נוח, לדעתי. נסו נסיעת מבחן ותחליטו.

×
×
  • תוכן חדש...