Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב זה נמשך כבר הרבה זמן ואני רוצה לדעת ממה זה נובע זה פשוט מפריע לי.

שאני נוסע עלייה למשל או ירידה אני שומע נקישות מהמנוע,וגם לפעמים שאני עוצר אני שומע מין

תק חזק כזה ואז זה ניפסק. ושאני נוסע בכביש מהיר אני מרגיש תחושה מוזרה בהגה.

כאילו שהוא לא שקט (משהו כמו וויברציות) לגבי התושבות החלפתי לא מזמן את העליונה

לגבי שניים האחרות במוסך בדקו אותם ואמרו שהם חלשות אבל אפשר עוד לסחוב איתם.

 

מה אתם חושבים הבעיה והאם כדאי לגשת עוד פעם למוסך :?:

 

ולנושא אחר שחשוב לי לשתף אותכם והוא........

 

 

אני רק חייב להגיד לכם עוד משהו אני פשוט לא יכול לשבת בשקט אם האוטו הזה כי הזמנתי

ברקסים וגם ראם אייר בדרך,וממש אין לי כוח וכסף שעוד פעם יצוץ לי משהו חדש באוטו הזה

אני פשוט בזמן האחרון מרגיש אי שקט וזה מתריד אותי כי אני לא מוכן לתת כבר את כולי

(וכסף בעיקר)לאוטו הזה די יש דברים אחרים גם לעשות מספיק ניכנסתי לחובות רצינים בבנק

בלי שקל על התחת :!: ואני סובל מזה עד היום. וזה אחד הסיבות שאני מחזיר את הקפיצים

האורגנלים של האוטו ולא מעניין אותי בכמה האחיזה תרד. מספיק סבלתי אם ההנמכה הזאת

שנה. בקיצור ולעניין אני עובר תקופה לא טובה אם האוטו וחבל. כי לפני שנה שקניתי אותו

הייתי הכי שמח בעולם. לא יודע מה קרה עכשיו פשוט אני לא מבין את זה.

 

אבל מה שאני יודע שאני כבר לא מרגיש מה שהרגשתי לפני שנה.

פורסם

אהלן עופר.

 

 

קודם כל-לגבי הרעשים -כל הסיבות שמנית נכונות-יכול להיות מיליון ואחד דברים.

 

 

לגבי ה"ריקוד" - יש הרבה סיבות לדבר כזה.אם אתה מעוניין גם לחסוך בעלויות תיקון-היתי בודק שאין חופשים במסרק ההגה.

 

 

הרבה מוסכים ישר אומרים שצריך להחליף מסרק (גם לי אמרו) - אבל מסתבר שלרוב זו רק שאלה של הידוק ברגי ההגה-זו מחלה של כל המאה וששים למיניהם.

 

לגבי התחזוקה - מי כמוני יודע.זו הסיבה שאני ממש ממעיט ליסוע עכשיו על האוטו .

 

גם אני צברתי מינוס וחייתי באמת בלי חשבון וחלק די גדול מזה יצא על האוטו-ועכשיו עוד יש לי לשלם לימודים על הראש-אבל אין מה לעשות.

 

גם אני היתי בדילמה הזאת,גם אני רציתי למכור-אבל מהר מאוד זה ירד לי.קשה לי לראות את עצמי נוסע על משהו אחר.

 

לפני איזה חודש היתי עם מישהו בבדיקה-ולפני זה עשיתי לו נסיעת מבחן - ובאמצע הנסיעה פתאום קלטתי...אלוהים אדירים!! איך לעזאזל אני מוכר את האוטו הזה?!?!

 

אז נכון...להצטמצם זה זן אטומי - ולאבא ואימא אין כפית זהב לדחוף לי בתחת.אומרים שרק כשחיים בלי לומדים להעריך כשיש-אז עכשיו אני בתקופת לימודים... :lol::lol:

 

חפיף...בסוף הכל מסתדר-עבורי דברים מסתדרים לאחרונה בכל מיני תחומים שחשבתי שדי אבודים.

 

החיים טומנים בחובם הרבה הפתעות מחורבנות - וגם הרבה נעימות.תלמד לחיות עם שני הסוגים.

 

וד"א - לאחרונה אני משפץ הרבה דברים באוטו ואני רק יכול להגיד לך שהעלויות בכלל לא גבוהות.כל מה שצריך זה סט ראצ'טים.המחירים נמוכים מאוד.אחת מהטעויות הכי פטאליות שעשיתי באחזקת הרכב שלי היתה טיפול ותיקונים במוסכי רשת ,לובינסקי"- לא רק שהם יקרים להחריד-הם גם שמחים לפרוש הכל לתשלומים ל5 שנים-מה שדי חירבן את מצב האשראי שלי.

 

ומדובר על דברים שניתן לעשות עם מדריך היינס,מעט ידע בסיסי בלבד ומוטיבציה.

 

אין מה לעשות- התחזוקה של המכוניות האלה אינה קלה ואם אתה רוצה להיות בעלים - תלמד גם לתקן.

 

זו חוכמה קטנה מאוד להיות "חובב רכב" בלי לדעת איך להחליף באוטו שמן-וזו חוכמה אפילו יותר קטנה לאכול חרא ולשפוך ים כסף במוסכים שלוקחים על כל עבודה בערך 60% יותר ממה שהם אמורים.

 

אני,לדוגמה,עד היום משלם על אלטרנטור שעשיתי ב"פיז'ו" ועלה 1000 שקלים.המיפעל שמשפץ אותם ויושב בפ"ת לוקח על זה 400.את ההרכבה יכולתי לעשות לבד.

 

הח' בלמים - בפיז'ו לקחו על הפעולה עצמה 130 שקל אחרי הנחה של מעל 20% - עדיין - לבד זה 20 דקות עבודה.

 

טיפול - אני לא אכנס בכלל...כל החלקים עולים 140 שקל.פעם היו לוקחים לי על זה בפיז'ו איזה 500 שקל!!!!

 

וכו וכו וכו וכו-הרשימה ארוכה וכואבת.

 

גם צריך לדעת ממי לקנות.איציק עושה עבודת קודש ומביא מחירים טובים.הפרסי מוכר בזול.רק בחברה דורשים על חלקים מחירי התאבדות.

 

רק בלובינסקי בלמים שנרכשים מ"המדביק" עולים 30 אחוז יותר.כנ"ל לגבי שמנים,נוזלי קירור,מצתים,רדיאטורים ומה לא.

 

הם גם לא מיידעים כמובן שבפירוקיות חלקים עולים כעשירית מהעלות בחברה.

 

בקיצור-התחזוקה בעייתית,אין ספק.אבל אם היא נעשית נכון -אין כל סיבה להפסיד כסף ואם עושים אותה לבד,העלויות יורדות לכ30% מהעלויות ה"רשמיות".

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

תבדוק כמו שתומר ציין את מסרק ההגה שמהודק לקיר האש בברגי כוכב, יתכן והברגים דורשים הידוק.

 

אפשרות נוספת (וכואבת לכיס) היא רעשים פנימיים ממנגנון ההגה, פה לא תוכל להמנע משיפוץ מנגנון ההגה, 1500-2000 ש"ח.

 

בנוגע לפיסקה השניה בהודעה שלך, ופה מדובר כבר בתמיכה נפשית ולא טכנית.

אני רק יכול לייעץ לך לא לקנות תוספות ושיפורים לאוטו כשאתה יודע שאין באפשרותך לממנם וכשכל תקלה קטנה ברכב מאיימת במכירתו.

 

עדיף להיות הבעלים של 106 ראלי סטנדרטית מאשר לא להיות הבעלים של 106 ראלי, לא ?

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אפשרות נוספת (וכואבת לכיס) היא רעשים פנימיים ממנגנון ההגה, פה לא תוכל להמנע משיפוץ מנגנון ההגה, 1500-2000 ש"ח.

זו לא הערכת עלות גבוהה מדי?

עד כמה שאני יודע להגה שאינו מתוגבר כח, שיפוץ הוא באיזור ה-1000 ש"ח. אתה מדבר על שיפוץ הכולל החלפה של הבוקסות בלבד, או על החלפה של המסרק ו\או החילזון?

 

אגב, אני יכול להפנות אותך למקום בו אני מטפל (אם אין לך חשש ממוסכי "חצר"), ותקבל עבודה טובה במחיר נמוך יותר.

פורסם
אפשרות נוספת (וכואבת לכיס) היא רעשים פנימיים ממנגנון ההגה, פה לא תוכל להמנע משיפוץ מנגנון ההגה, 1500-2000 ש"ח.

זו לא הערכת עלות גבוהה מדי?

עד כמה שאני יודע להגה שאינו מתוגבר כח, שיפוץ הוא באיזור ה-1000 ש"ח. אתה מדבר על שיפוץ הכולל החלפה של הבוקסות בלבד, או על החלפה של המסרק ו\או החילזון?

 

אגב, אני יכול להפנות אותך למקום בו אני מטפל (אם אין לך חשש ממוסכי "חצר"), ותקבל עבודה טובה במחיר נמוך יותר.

 

לא, זה המחיר במוסכים מורשים.

ההגה ב-106 ראלי MK2 בארץ מתוגבר, המחיר כולל פירוק והרכבה.

במוסכים מורשים עד כמה שידוע לי לא נעשית ההבחנה אילו חלקים פנימים שופצו/הוחלפו

פשוט מפרקים את המסרק התקול ומרכיבים משופץ, את התקול שולחים לשיפוץ (בד"כ למדביק)

 

ברור שאם העבודה נעשית לבד, דהיינו פירוק ומסירה לשיפוץ ע"י איש מקצוע העלויות הרבה יותר נמוכות.

מכיוון שמדובר בסוגיה בטיחותית ממדרגה ראשונה אני ממליץ למסור את העבודה לאנשי מקצוע.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
וכשכל תקלה קטנה ברכב מאיימת במכירתו.

 

עדיף להיות הבעלים של 106 ראלי סטנדרטית מאשר לא להיות הבעלים של 106 ראלי, לא ?

 

אם אתה רוצה למכור תודיע לי אני אקנה אותה גם עם התקלה, ובלי הראם אייר

(זה היה מכוון לעופר לכשירצה למכור את הרכב אולי מחוסר תקציב)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
וכשכל תקלה קטנה ברכב מאיימת במכירתו.

 

עדיף להיות הבעלים של 106 ראלי סטנדרטית מאשר לא להיות הבעלים של 106 ראלי, לא ?

 

אם אתה רוצה למכור תודיע לי אני אקנה אותה גם עם התקלה, ובלי הראם אייר

(זה היה מכוון לעופר לכשירצה למכור את הרכב אולי מחוסר תקציב)

 

שכחת להוסיף משהו: אני אשלם כל מחיר, רק תמכור לי :p

פורסם
אפשרות נוספת (וכואבת לכיס) היא רעשים פנימיים ממנגנון ההגה, פה לא תוכל להמנע משיפוץ מנגנון ההגה, 1500-2000 ש"ח.

זו לא הערכת עלות גבוהה מדי?

עד כמה שאני יודע להגה שאינו מתוגבר כח, שיפוץ הוא באיזור ה-1000 ש"ח. אתה מדבר על שיפוץ הכולל החלפה של הבוקסות בלבד, או על החלפה של המסרק ו\או החילזון?

אגב, אני יכול להפנות אותך למקום בו אני מטפל (אם אין לך חשש ממוסכי "חצר"), ותקבל עבודה טובה במחיר נמוך יותר.

לא, זה המחיר במוסכים מורשים.

ההגה ב-106 ראלי MK2 בארץ מתוגבר, המחיר כולל פירוק והרכבה.

במוסכים מורשים עד כמה שידוע לי לא נעשית ההבחנה אילו חלקים פנימים שופצו/הוחלפו

פשוט מפרקים את המסרק התקול ומרכיבים משופץ, את התקול שולחים לשיפוץ (בד"כ למדביק)

 

ברור שאם העבודה נעשית לבד, דהיינו פירוק ומסירה לשיפוץ ע"י איש מקצוע העלויות הרבה יותר נמוכות.

מכיוון שמדובר בסוגיה בטיחותית ממדרגה ראשונה אני ממליץ למסור את העבודה לאנשי מקצוע.

אוקיי, לרכב מתוגבר כח במוסך מורשה המחיר באמת נראה יותר סביר.

לעניין העבודה עם מוסך מורשה יש לי כמה השגות - גם במוסך מורשה חלק מהמכונאים הם מעולים וחלק מהם לא משהו. ויעידו על כך התקלות עליהן מדווחים בפורום לאחר טיפולים.

גם במוסך מורשה אתה עלול להתקל במצב בו חוסר תשומת לב יגרום לנזקים.

אני מודע לחשיבות הבטיחותית של עבודות מסויימות ולכן לא עושה אותן בעצמי בשום מחיר, למרות שאני סומך על עצמי. כי אני מודע לכך שיכולים להיות דברים רבים שאני לא יודע ולא יכול לדעת שלא יודע. אבל אני בהחלט לא חושש לתת את העבודה לאדם בעל ידע מקצועי, ידיים טובות וניסיון ניכר - למרות שהוא לא מחזיק תעודה על הקיר. גם את ההרכבה אני משאיר לו לעשות ולא חוסך כך כמה גרושים.

אני מעדיף לעבוד עם מכונאי שאני, ורבים אחרים סומכים עליו, כולל בעלי מכוניות משופרות ,חזקות ומושקעות שמקפידים מאוד על איכות העבודה ועל הבטיחות - מאשר לעבוד עם מוסך מורשה בו אני לא יכול להיות בטוח מי עשה את העבודה, מה הנסיון שלו ובאיזה לחץ זמן הוא היה.

 

אני בהחלט מסכים עם ההמלצה שלרכב חדש בעל מערכות מורכבות, ולבעלים שאינו בעל הכשרה טכנית עדיף לטפל במוסך מסודר. כך גם במכירה הוא יוכל להציג ספר טיפולים מסודר.

 

אבל לכל השאר - מכונאי טוב שאתם סומכים עליו ומכירים את איכות העבודה שלו יוכל לטפל ברכב בעלויות נמוכות יותר ובתשומת לב רבה יותר. ואני מוכן להמליץ ספציפית על כאלו מכונאים.

פורסם
אפשרות נוספת (וכואבת לכיס) היא רעשים פנימיים ממנגנון ההגה, פה לא תוכל להמנע משיפוץ מנגנון ההגה, 1500-2000 ש"ח.

זו לא הערכת עלות גבוהה מדי?

עד כמה שאני יודע להגה שאינו מתוגבר כח, שיפוץ הוא באיזור ה-1000 ש"ח. אתה מדבר על שיפוץ הכולל החלפה של הבוקסות בלבד, או על החלפה של המסרק ו\או החילזון?

אגב, אני יכול להפנות אותך למקום בו אני מטפל (אם אין לך חשש ממוסכי "חצר"), ותקבל עבודה טובה במחיר נמוך יותר.

לא, זה המחיר במוסכים מורשים.

ההגה ב-106 ראלי MK2 בארץ מתוגבר, המחיר כולל פירוק והרכבה.

במוסכים מורשים עד כמה שידוע לי לא נעשית ההבחנה אילו חלקים פנימים שופצו/הוחלפו

פשוט מפרקים את המסרק התקול ומרכיבים משופץ, את התקול שולחים לשיפוץ (בד"כ למדביק)

 

ברור שאם העבודה נעשית לבד, דהיינו פירוק ומסירה לשיפוץ ע"י איש מקצוע העלויות הרבה יותר נמוכות.

מכיוון שמדובר בסוגיה בטיחותית ממדרגה ראשונה אני ממליץ למסור את העבודה לאנשי מקצוע.

אוקיי, לרכב מתוגבר כח במוסך מורשה המחיר באמת נראה יותר סביר.

לעניין העבודה עם מוסך מורשה יש לי כמה השגות - גם במוסך מורשה חלק מהמכונאים הם מעולים וחלק מהם לא משהו. ויעידו על כך התקלות עליהן מדווחים בפורום לאחר טיפולים.

גם במוסך מורשה אתה עלול להתקל במצב בו חוסר תשומת לב יגרום לנזקים.

אני מודע לחשיבות הבטיחותית של עבודות מסויימות ולכן לא עושה אותן בעצמי בשום מחיר, למרות שאני סומך על עצמי. כי אני מודע לכך שיכולים להיות דברים רבים שאני לא יודע ולא יכול לדעת שלא יודע. אבל אני בהחלט לא חושש לתת את העבודה לאדם בעל ידע מקצועי, ידיים טובות וניסיון ניכר - למרות שהוא לא מחזיק תעודה על הקיר. גם את ההרכבה אני משאיר לו לעשות ולא חוסך כך כמה גרושים.

אני מעדיף לעבוד עם מכונאי שאני, ורבים אחרים סומכים עליו, כולל בעלי מכוניות משופרות ,חזקות ומושקעות שמקפידים מאוד על איכות העבודה ועל הבטיחות - מאשר לעבוד עם מוסך מורשה בו אני לא יכול להיות בטוח מי עשה את העבודה, מה הנסיון שלו ובאיזה לחץ זמן הוא היה.

 

אני בהחלט מסכים עם ההמלצה שלרכב חדש בעל מערכות מורכבות, ולבעלים שאינו בעל הכשרה טכנית עדיף לטפל במוסך מסודר. כך גם במכירה הוא יוכל להציג ספר טיפולים מסודר.

 

אבל לכל השאר - מכונאי טוב שאתם סומכים עליו ומכירים את איכות העבודה שלו יוכל לטפל ברכב בעלויות נמוכות יותר ובתשומת לב רבה יותר. ואני מוכן להמליץ ספציפית על כאלו מכונאים.

 

מסכים, אבל היות ומדובר בעצות שניתנות בפורום ואין לנו יכולת לכמת מה הידע הטכני של כל משתמש אנחנו לא יכולים לתת עצות או לכמת מחיר לעבודה במחירי מינימום.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

טוב תודה קודם לתומר ודוד על התשובות אני יבדוק את הנושא של מסרק ההגה. ואם זה לא זה אז אני ינסה לחשוב או לנחש מאיפה הבעיה הזאת נובעת. כי זה גם יכול להיות כיוון פרונט

למרות שעשיתי לפני 3 חודשים.

 

לגבי הדבר השני אני מעריך את זה תומר על זה שאתה מעודד אותי לחשוב חיובי אבל זה קשה

כי אני בתקופה כזאת שאני חושב לא איך ומה לשפר באוטו.

אני חושב עכשיו על איך ומה אני יתקדם בחיים בשביל לגור לבד(בכל זאת עוד חודשיים 26 :wink: ) לי זה פשוט כבר לא מתאים לגור אם ההורים ואני חייב לעבוד קשה בשביל זה.

בכל זאת אני יחשוב מה לעשות בעניין הזה אני מאד מקווה שזאת תקופה שתחלוף.

אבל ללא ספק כל תקופת הקיץ הזה הוא היה בין הקשים ביותר שהיו לי כל החיים לגבי כל תחום שהוא.אהבה,אוטו,עבודה,וכסף. ללא ספק הקיץ הזה "והתקופת יאוש ודיכאון" עוד לא

הסתימה עבורי(במקרה הטוב עוד חודשיים יש לי חובות להחזיר :cry: ).

 

 

אבל אולי באמת הייתי צריך לסבול קצת כי אם הכל היה בסדר אז הייתי רוב הזמן חושב

על איך לשפר את האוטו ופחות על דברים אחרים. ככה שזה עזר לי להסתכל על דברים אחרים

שאני רוצה לעשות ולא רק על מה שאני אוהב.

 

 

אבל ללא ספק תקופת הקיץ הזאת בשבילי לא היתה כיף אחד גדול היא היתה..........

 

 

 

 

 

 

ירח שחור

×
×
  • תוכן חדש...