Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש אנשים שמתים בגיל 15 ומחכים שיקברו אותם בגיל 70 = רואים חצי כוס ריקה

יש אנשים שחיים את החיים ורק נקברים בגיל 70 = רואים חצי כוס מלאה

יש אנשים שרואים חצי הכוס המלאה - ימצאו הנאה מנהיגה גם בסקודה פייבוריט.

יש אנשים שרואים חצי הכוס הריקה - יגידו שבאסטון מרטין הם לא אהבו את ה"תיבת הילוכים עם הידיות הרופפות" או משהו בסגנון (ע"ע טופ גיר)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וואללה,

זה כמו לשאול מה זה אישה יפה :lol:

 

גשם של יום שיש תפס אותי במיאטה בעיר - איזה כיף זה היה 8)

 

אבל אכן נדרשה רגישות רבה מאוד על הגאז :wink:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
רכב מהנה זה רכב שכיף לנהוג בו. כפי שקודמי אמר, הנאה מנהיגה היא דבר סובייקטיבי. אחד נהנה מהיגוי מדוייק, מישהו אחר נהנה מהרבה כח בקו ישר, עוד מישהו נהנה מתחושת ביטחון ושלווה שהרכב נותן, ועוד מישהו ייהנה מזה שיש באוטו חלונות חשמל, נגן MP3 וכיסויי סקאי על המושבים.

כמו שאומרים, על טעם וריח...

 

אם הנאה היא אכן דבר סובייקטיבי (ולדעתי היא אכן כך), ראוי שעיתונאי רכב יפסיקו להתייחס להיבט זה כאשר הם בוחנים יצירה מוטורית. לא פעם כאשר קראתי מבחני דרך מצאתי עצמי תוהה מדוע הם רושמים שהרכב מהנה\לא מהנה - סתם קשקוש.

 

מלבד זאת כותרת השרשור לא מתאימה לתוכנו- מה הקשר בין רכב מהנה לבין מגבלות האחיזה\היגוי יתר\התקשרות ?

פורסם

הנאה היא לא רק היגוי יתר. בכל מקרה, מכונית מתקשרת, מדוייקת וחדה תהנה גם בנסיעה יומיומית (אלא אם אתה מחפש "נוחות" ואז התכונות האלו, בגדול, עומדות בסתירה).

משקל נכון לכל מה שמתקשר עם הנהג מאוד חשוב, למשל (כלומר הגה, דוושות, הילוכים). זו תחושה שבפורשה עמלו במשך שנים בשביל לפתח, וזה מורגש עוד לפני הסיבוב הראשון (כנ"ל מיאטה, או בעצם כמעט כל מכונית ספורט אחרת).

 

היגוי יתר הוא דווקא פינה אחת מאוד מסויימת ומאוד רחוקה בשביל רוב האנשים ברוב הזמן, ועל אף חיבתי כלפיו, הוא קודש באופן מוגזם על ידי העיתונות הישראלית. צריך להסתכל מעבר לזה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

 

היגוי יתר הוא דווקא פינה אחת מאוד מסויימת ומאוד רחוקה בשביל רוב האנשים ברוב הזמן, ועל אף חיבתי כלפיו, הוא קודש באופן מוגזם על ידי העיתונות הישראלית. צריך להסתכל מעבר לזה.

maybe there is in newman more than meets the eye ?

 

no, there is less.

 

ולעיניינו, לא צריך להסתכל מעבר.

 

השליטה בהיגוי יתר היא אחד הפרמטרים החשובים, אם לא החשוב מכולם לדעתי, שלפיו אתה מרגיש אם הרכב מהנה לנהיגה.

להכנס להיגוי יתר אפשר כמעט עם כל רכב, לצאת מזה אפשר או עם טראומה וטעם של ארוחת הצהריים עולה לך בגרון, או עם חיוך גדול ולנסות שוב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני עם roee,

יש מכוניות הנעה קדמית עם turn in טוב והגה מתקשר.

גם מזה אפשר להנות ולא רק מזריקות תחת.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אם הנאה היא אכן דבר סובייקטיבי (ולדעתי היא אכן כך), ראוי שעיתונאי רכב יפסיקו להתייחס להיבט זה כאשר הם בוחנים יצירה מוטורית. לא פעם כאשר קראתי מבחני דרך מצאתי עצמי תוהה מדוע הם רושמים שהרכב מהנה\לא מהנה - סתם קשקוש.

 

מלבד זאת כותרת השרשור לא מתאימה לתוכנו- מה הקשר בין רכב מהנה לבין מגבלות האחיזה\היגוי יתר\התקשרות ?

 

בעיתונות הרכב מרבית ההתייחסויות להנאה מנהיגה הן לרכב בעל מאפיינים ספורטיביים מסויימים, אשר גורמים לנהג הנאה דינמית. עיתונות הרכב פונה לחובבי הרכב במקרים אלו, ולא לילדים שהרגע הוציאו רישיון ושמבחינתם הרמת בלם יד במזדה לנטיס היא הנאה, או זריקת תחת בסונומה, לצורך העניין. :wink:

 

יש אמנם מקום לדבר על סובייקטיביות, אבל גם יש מגוון מאפיינים אובייקטיביים לחלוטין אשר משפיעים על יכולתה הדינמית של המכונית וכתוצאה על ההנאה הספורטיבית שניתן להפיק ממנה. והרי הקוראים בסופו של דבר רוצים לדעת את הת'כלס: האוטו מהנה או לא?

 

ובקשר למשפט האחרון שלך - בוודאי שיש קשר בין רכב מהנה לבין מגבלות, היגוי, תקשורת. השאלה הזו שלך בדיוק מוכיחה שאינך מבין את ההנאה הדינמית הנשאבת מרכב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מדוע הנאה מהרכב מוגדרת רק לפי השליטה בהיגוי יתר או ביכולתו של הרכב על המגבלות?

 

אבא שלי נהנה הרבה יותר מרכב נוח, מפנק, ממוזג היטב ועם הגה כוח חשמלי.

אחותי לא סובלת את ה205, בגלל שאין הגה כוח. מבחינתה מדובר ברכב סיוט אם מוסיפים למשוואה את הקלאצ' הקשה והסל"ד סרק הלא יציב.

 

בקיצור - הנאה מנהיגה תלויה באופן ישיר לצרכים ולדרישות של הנהג. זה שכתבי רכב מחפשים את ההנאה בכיוון מסוים מאוד של התנהגות כביש (שזה בסדר, זה מה שהם אמורים לחפש), לא אומר שזה מה שמתאים לכל עמך ישראל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקה, אתה מבלבל בין הנאה מנהיגה לבין הנאה מנסיעה. אין שום קשר בין מושבים חשמליים, מזגן ומחזיקי כוסות להנאה מנהיגה.

 

 

 

אם הנאה היא אכן דבר סובייקטיבי (ולדעתי היא אכן כך), ראוי שעיתונאי רכב יפסיקו להתייחס להיבט זה כאשר הם בוחנים יצירה מוטורית. לא פעם כאשר קראתי מבחני דרך מצאתי עצמי תוהה מדוע הם רושמים שהרכב מהנה\לא מהנה - סתם קשקוש.

 

 

רוב הרשמים של כתב רכב הם סובייקטיבים. זה נכון לגבי מראה, נוחות וגם הנאה מנהיגה. לפי הטענה שלך אין שום צורך במבחני רכב של כתבים.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם
בקיצור - הנאה מנהיגה תלויה באופן ישיר לצרכים ולדרישות של הנהג. זה שכתבי רכב מחפשים את ההנאה בכיוון מסוים מאוד של התנהגות כביש (שזה בסדר, זה מה שהם אמורים לחפש), לא אומר שזה מה שמתאים לכל עמך ישראל.

 

צביקה, אתה מבלבל בין שני דברים שונים. כתבי הרכב לא משייכים הנאה לכל חלק ברכב, כי אז כתבות המבחן תתעסקנה רק במידת ההנאה ממשהו ספציפי, וזה די מטופש, בוודאי תסכים איתי. ("מחזיק הכוסות מהנה מאוד באופן בו הוא יוצא ברכות ונפתח", "נוחות הנסיעה לא מהנה באופן קשיח, אך הריסון במהירות גבוהה מהנה עד מאוד", "בד הריפוד של המושבים מהנה לליטוף אך מסעד המושב לא מהנה בחוסר אחיזתו בנהג", וכן הלאה).

 

אין טעם לשייך הנאה לנוחות הנסיעה או לרמת האיבזור - פה פשוט מעבירים מידע לקורא ושהוא כבר יחליט אם זה מתאים לו או לא. הנאה מובאת מעצם הנהיגה עצמה במכונית, והיא ניתנת במגוון רחב של אספקטים - האם הרכב משרה ביטחון בעת נהיגה? האם הוא נשלט על המגבלות? וכן הלאה. לעיתים משויך העניין להנאה טהורה מהנהיגה, במיוחד כאשר מדובר במכונית שמיועדת להנות את הנהג מבחינה ספורטיבית. לעיתים משויך העניין לרמת הביטחון בנהיגה, כאשר מדובר נניח בסתם משפחתית גדולה. אבל תמיד זה מובא בצורת מידע שניתן לקורא. שהוא כבר יחליט אם זה מהנה בשבילו או לא. הקורא לא כזה טיפש (אני מקווה :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם אתה מחייך חיוך דבילי בנהיגה ברכב - הרכב מהנה.

 

אם אתה רואה את הנוף מחלון הצד במקום חלון החזית - הרכב מהנה.

 

אם אתה מוצא את עצמך נוסע "במקרה" רחוק יותר משתכננת - הרכב מהנה.

 

אם אתה קם לסיבוב "כיף" בלילה - הרכב מהנה.

 

לשיטתי...

 

(אולד סקול יש לציין)

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
צביקה, אתה מבלבל בין הנאה מנהיגה לבין הנאה מנסיעה. אין שום קשר בין מושבים חשמליים, מזגן ומחזיקי כוסות להנאה מנהיגה.

 

הנאה מנסיעה זה הנוחות שלך ממושב הנוסע, או הכיף שלך באוטובוס של אגד שאתה לוקח שהפיג'ו במוסך.

אם אתה נוהג ברכב ונהנה - זאת הנאה מנהיגה לדעתי וזה לא משנה אם אתה נהנה מהניהוג המוצלח, מההיגוי יתר הנשלט או מהבלמים החדים. אתה נהנה מהרכב, מהמחזיק כוסות והמושב החשמלי כי זה מה שמעניין אותך.

למה אין קשר בין מושב חשמלי להנאה מנהיגה? אם זה מה שעושה לי חיוך על הפנים כשאני נוהג ברכב? יש לי חבר שמבחינתו הנאה מנהיגה זה מאזדה כסופה, כמו של כולם. אז?

 

רוני - אני מסכים עם דעתך. אין טעם להתעמק בנוחות נסיעה של רכב ספורט באותה מידה שאין טעם להתמקד בהגה הלא מתקשר של המיני-וואן החדש. אבל זה לא אומר שכתבי רכב לא נופלים במלכודת הזאת ונכנסים לפינות שאין ממש צורך לבדוק. בדרך כלל זה לא קורה, אבל זה לא נדיר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט


×
×
  • תוכן חדש...