Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבי רכב שמים לעצמם למטרה לתת לקורא את מירב המידע על הרכב. לכן זה לא חטא לכתוב על הנאה גם ברכב שאינו ספורטיבי בייעודו. כמובן שצריך לדעת לאזן את ההתעמקות בכל נושא לפי ייעוד הרכב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הנאה מנסיעה זה הנוחות שלך ממושב הנוסע, או הכיף שלך באוטובוס של אגד שאתה לוקח שהפיג'ו במוסך.

אם אתה נוהג ברכב ונהנה - זאת הנאה מנהיגה לדעתי וזה לא משנה אם אתה נהנה מהניהוג המוצלח, מההיגוי יתר הנשלט או מהבלמים החדים. אתה נהנה מהרכב, מהמחזיק כוסות והמושב החשמלי כי זה מה שמעניין אותך.

למה אין קשר בין מושב חשמלי להנאה מנהיגה? אם זה מה שעושה לי חיוך על הפנים כשאני נוהג ברכב? יש לי חבר שמבחינתו הנאה מנהיגה זה מאזדה כסופה, כמו של כולם. אז?

 

 

מבחינתי, ההבדל בין הנאה מנהיגה להנאה מנסיעה היא האם בפרמטר מסוים הנהג יחווה משהו אחר משאר הנוסעים ברכב. לכן, מזגן, מצית ומחזיקי כוסות אינם קשורים מבחינתי להנאה מנהיגה.

בכל מקרה, יצא לנו בסדר, ועדיין בארץ כל אחד יכול לחשוב מה שבא לו.

 

ותודה על הדאגה, אבל הפיג'ו שלי מבקרת במוסך רק לצורך טיפולים שוטפים או שיפורים.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

ותודה על הדאגה, אבל הפיג'ו שלי מבקרת במוסך רק לצורך טיפולים שוטפים או שיפורים.

 

זה מה שכולם אומרים :wink::lol:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

רוב הרשמים של כתב רכב הם סובייקטיבים. זה נכון לגבי מראה, נוחות וגם הנאה מנהיגה. לפי הטענה שלך אין שום צורך במבחני רכב של כתבים.

 

את זה לא אמרתי. אני טוען שברכב שאינו ספורטיבי כתיבה על הנאה מנהיגה\יכולת דינמית

אינה רלוונטית, ומדיי פעם אני נתקל במבחני דרך על מכוניות סטנדרטיות לחלוטין שבהם כותבים קשקושים על הגה מתקשר וסיפורי שילדה למינהם- את רוכשי המכוניות הללו זה פשוט לא מעניין.

 

הנה דוגמא קטנה.

"כמו רבות ממתחרותיה, גם טויוטה בחרה להשתמש בהגה כוח חשמלי. כמו אצל רבות מאותן מתחרות, רמת התקשור נמוכה מדי, אם כי הפעם הפעולה מדויקת. ובכלל, נראה שהקורולה מעדיפה בטוח על פני שעשועים מוטוריים, אבל את זה עוד נצטרך לבדוק בארץ."

 

נלקח מ-

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1793568,00.html

 

 

תסכימו איתי שמדובר בפיסקה דיי אומללה- רוכש קורולה ממוצע אפילו לא יודע מה זה הגה מתקשר, שלא לדבר על "שעשועים מוטוריים".

 

 

צביקה דיי תימצת את דעתי, ורק אוסיף ואומר שלא כל רכב מתקשר הוא רכב מהנה. בעבר הייתה לי גולף ישנה- שנת 87' וכיום יש לי 306 1.6 ליטר, מכונית בעלת היגוי מצויין לכל הדעות.

אני מוכן להישבע שהגולף החזירה לי לי פידבק הרבה יותר טוב מאשר עם ה-306, אז מה ?

זה אומר שהגולף מהנה יותר ? ממש לא, ה-306 מודרנית יותר, מאובזרת, נוחה הרבה יותר ובשבילי, היא מהנה יותר. לכן אצלי מושג ההנאה אינו מתקשר (תרתי משמע) לצד הדינמי.

 

בקיצור, רוני, תצטרך לעבוד קשה יותר בשביל לשכנע אותי :-)

פורסם

לפי אותו ההגיון, לי יש פיק-אפ GMC סיירה V8 5.3L (בנזין) Z71 ואני יכול לקשור אליו את הטריילר שלי עם המיאטה עליו ולהעמיס חצי טון של ציוד מאחורה ועדיין ליסוע כל עליה כאילו הרכב ריק ולכן הוא יותר מהנה.

זה קשור?

 

מוטי

פורסם
אם אתה מחייך חיוך דבילי בנהיגה ברכב - הרכב מהנה.

 

אם אתה רואה את הנוף מחלון הצד במקום חלון החזית - הרכב מהנה.

 

אם אתה מוצא את עצמך נוסע "במקרה" רחוק יותר משתכננת - הרכב מהנה.

 

אם אתה קם לסיבוב "כיף" בלילה - הרכב מהנה.

 

לשיטתי...

 

(אולד סקול יש לציין)

 

ירון

 

גדול 8)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
בקיצור, רוני, תצטרך לעבוד קשה יותר בשביל לשכנע אותי :-)

 

כמו שכבר כתבתי, בכתבות מבחן המטרה היא לתת את רוב המידע לקוראים, במסגרת המקום. מתוך זה אתה יכול לסנן מה שבא לך. אני חושב שהתנהגות כביש ותקשורת הגה מתאימים לכל כתבה על כל מכונית, בקונטקסט המתאים ועם מידת החשיפה המתאימה. בכתבה על מכונית ספורטיבית ראוי לנתח את התנהגות הכביש לפרטים, בכתבה על טויוטה קורולה מספיק לכתוב חצי פסקה מתומצתת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מכיוון שכתבי רכב אמורים להיות מקצועיים, הם צריכים לספק מידע על הרכב שמתאים לכל קשת הרוכשים (והקוראים) הפוטנציאלים.

 

תסכימו איתי ש306 עם מנוע קטן מ2 ליטר (וגם אז) אינה ספורטיבית, אבל היא אחת מהמכוניות המהנות ביותר לנהיגה בקטגוריה שלה, וזה היה אחד הפרמטרים החשובים בהחלטתי לקנות 2.

 

אז נכון שאת רובן קנו זקנות וליסינג ומבוגרים, אבל למי שרוצה רכב שנותן קצת יותר, המידע הזה הוא חשוב.

 

לטעמי, גם בכתבה על קורולה חשוב לציין את הפרטים האלו, כי את הרכב ליסינג שלנו בחרנו משיקולי הנאה מנהיגה (מאזדה 3).

PUG-306 XSI MK2

פורסם

"לטעמי, גם בכתבה על קורולה חשוב לציין את הפרטים האלו, כי את הרכב ליסינג שלנו בחרנו משיקולי הנאה מנהיגה (מאזדה 3)"

 

אתה רק מחזק את האמונה שלי שהיום "רכב מהנה" הוא לא מילה גסה כבעבר.

 

רוכשי רכב מרשים לעצמם לרכוש רכב על מנת להפיק ממנו הנאה כלשהיא גם אם לא מדובר בהנאה "הארדקור" באימפרזה טורבו ס.טי.איי.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

רגע רגע,אז אם אני יוצא לסיבוב מיותר עם קאוואליר,או לסיבוב ארוך במיוחד עם קאוואליר.

היא מהנה לנהיגה?

כי היה ברור לי שוולקן היא רכב הרבה הרבה הרבה יותר מהנה,מתקשר ,אוחז,מתנהג.

אבל האם יכול להיות שגם זריקות התחת הקלילות של רכב נחות דוגמאת קאוואליר יכולות להסב לי הנאה?

זאת אומרת אני נהנה גם מנהיגה על רכבים כמו טנדר של טויוטה,היילקס שגם הוא מתנהג באופן גרוע אבל אני נהנה מחוסר היציבות הזה.

האם זה מאפיין שלי כנהג? או מאפיין של סגנון רכבים מועדף?

 

 

*מקסים,שעדיין חולם על 306XSI ,סיטרואן וולקן,ו 205 GTI ,106 ראלי :roll:

פורסם

שמתי לבי לכך שכותרת הנושא הינה "הגדרה מדוייקת".

 

לפיכך הבטתי באבן שושן (המילון לא האיש).

 

הנאה מוגדרת כך:

 

"ענג, נחת רוח,תענוג"

 

ההגדרה של מכונית הינה:

 

"אוטומוביל,כלי רכב הנע בכח מנוע הקבוע בתוכו"

 

הגדרתו של נהג:

 

"מי שנוהג ברכב ממונע"

 

נהיגה אגב מוגדרת:

 

"הסעת כלי רכב"

 

מכאן שכל כלי רכב + מנוע הגורם ענג ונחת רוח הינו רכב מהנה.

 

"רכב אשר תוך כדי נהיגתו נגרמת לנוהג בו תחושה של ענג ונחת רוח"

 

לעניות דעתי זוהי הגדרה קולעת.

 

נ"ב- הגדרה זו של נחת רוח מתאימה גם לכיסאות עור.

 

לגבי מחזיקי כוסות הם אינם גורמים נחת רוח.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
שמתי לבי לכך שכותרת הנושא הינה "הגדרה מדוייקת".

 

לגבי מחזיקי כוסות הם אינם גורמים נחת רוח.

 

ירון

מה אתה אומר?

אמור לנהג מונית ליסוע ברכב ללא מחזיק כוסות.

 

נ.ב.

לאחר סיום המשפט ברח.

:wink:

פורסם
מה אתה אומר?

אמור לנהג מונית ליסוע ברכב ללא מחזיק כוסות.

 

נ.ב.

לאחר סיום המשפט ברח.

:wink:

 

יכול להיות שמחזיק כוסות גורם לעונג מכיוון שהמשקה קר או חם בהתאם למזג האוויר ומצב הרוח אך אין כל קשר בין זה לרכב עצמו ו/או רכיביו השונים.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
יכול להיות שמחזיק כוסות גורם לעונג מכיוון שהמשקה קר או חם בהתאם למזג האוויר ומצב הרוח אך אין כל קשר בין זה לרכב עצמו ו/או רכיביו השונים.

 

ירון

:)

הבנתי תודה,

אני אמשיך להנות מה306 GTI שלי

:roll:

פורסם
ולא לילדים שהרגע הוציאו רישיון ושמבחינתם הרמת בלם יד במזדה לנטיס היא הנאה, או זריקת תחת בסונומה, לצורך העניין. :wink:

 

חשבתי שאני הילד היחיד שמתלהב מזה 8)

VW PASSAT 1.8T


×
×
  • תוכן חדש...