Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי אופני הרים fuji discovery 2 מלפני 5 שנים. לפני שנה וחצי בערך, כשהוצאתי רישיון, כבר הפסקתי לרכב עליהן. החלטתי מפאת חוסר מקום ואי שימוש בכלל (שנה שלמה לא נגעתי בהן בכלל) למכור אותן. אבל אין לי מושג איפה לעשות זאת (בהנחה ואני רוצה למכור באופן פרטי, שכן בחנויות אופניים כנראה יתנו לי מחיר נמוך מאוד, אני שילמתי 2,000 ש"ח עבורן. חשבתי לבקש משהו בסביבות 1300-1500 ואני לא מאמין שחנויות אופניים יתנו לי מחיר כזה...)

באיביי אני לא יכול להירשם כמוכר שכן כרטיס האשראי שלי הוא של חשבון "צעיר" ולכן יש בו רק 8 ספרות אז אני לא יכול לפתוח חשבון. איפה עוד אפשר למכור אותן?

 

תודה

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
יש ברשותי אופני הרים fuji discovery 2 מלפני 5 שנים. לפני שנה וחצי בערך, כשהוצאתי רישיון, כבר הפסקתי לרכב עליהן. החלטתי מפאת חוסר מקום ואי שימוש בכלל (שנה שלמה לא נגעתי בהן בכלל) למכור אותן. אבל אין לי מושג איפה לעשות זאת (בהנחה ואני רוצה למכור באופן פרטי, שכן בחנויות אופניים כנראה יתנו לי מחיר נמוך מאוד, אני שילמתי 2,000 ש"ח עבורן. חשבתי לבקש משהו בסביבות 1300-1500 ואני לא מאמין שחנויות אופניים יתנו לי מחיר כזה...)

באיביי אני לא יכול להירשם כמוכר שכן כרטיס האשראי שלי הוא של חשבון "צעיר" ולכן יש בו רק 8 ספרות אז אני לא יכול לפתוח חשבון. איפה עוד אפשר למכור אותן?

 

תודה

אורן

 

אורן תנסה בלוח יד 2 :-) יש שם קטגורית אופניים גם.

www.yad2.co.il

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אוקיי תודה פתחתי עכשיו משתמש שם. אגב, מישהו יודע איפה אני יכול למצוא את המפרט הטכני של האופניים שלי? discovery 2 של fuji. פשוט אם כבר אני כותב מודעת מכירה לפחות שתיראה רצינית אז אני רוצה לכתוב את כל הפרטים.

 

תודה

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

היבואן של פוג'י בארץ זה רוזן-מינץ , ואת המפרט תמצא באתר של פוג'י .

 

1200-1300 שקל על אופנים מלפני 5 שנים אני בספק אם תקבל , במיוחד שזה לא דגם קצה או משהו בסגנון , האנשים שקונים כאלה דברים קוצצים במחיר .

אבל תנסה ... :)

 

לוחות שמוכרים אופניים זה HARIM , GROOPY ואתה יכול לעשות כמו עם אופנוע , להעמיד אותו בחנות מסוימת שתמכור לך אותן .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

מה זה ז"ק?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

ז"ק זה אופניים עם בולם קדמי ... אבל אחרי כמה שניות נזכרתי שזה דגם עם שיכוך מלא .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

כן. שיכוך מלא. בכל מקרה, חיפשתי באתר של פוג'י ובאתר של רוזן מינץ ולא מצאתי מפרט של האופניים שלי. מישהו יכול לעזור לי?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

בוא נהיה אופטימיים - 600. וכדאי שהקונה הפוטנציאלי לא יביט על הקטילות האיומות האלה:

http://www.mtbr.com/reviews/2003_full_suspension/product_121236.shtml

 

אין מה לעשות, 5 שנים זה נצח במושגים של אופניים, עם הטירוף של השנים האחרונות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

באמת? עד כדי כך? וואו, אני חשבתי על לבקש בסביבות 1500 ולהיות מוכן לרדת עד 1000 ולא פחות. אתם באמת חושבים שזה דמיוני מה שאני מבקש?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אלף.

בחלום

חלום בלהות

 

 

תחשוב שאם עכשיו מישהו קונה אופניים מקבילות לשלך ב 2000, אחרי שימוש קל הוא אולי יוכל לימכור אותם ב 1300-1400

אחרי כמה חודשים לא יותר מ 1000

אז אחרי כמה שנים שלך תדע מה נישחק בהם, מעל 500 לא מאמין שתקבל

 

עצוב שאין להם ערך.

אבל אין מה לעשות החיים לא קלים

שאלוהים יקח את כל המחבלים

אינשאללה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ואם אתה תמשיך עם הדיבור הנגוע הזה , תמצא את אחד מצבי הנינג'ה דופק לך על הדלת .

פייי ... ועם הפה הזה אתה מנשק את אמא שלך :wink:

 

 

 

אני מציע לך לפרסם את האופניים ... תראה כמה מציעים לך . מי שנשמע לך רציני ומגיע לראות אותם תסגור איתו על מחיר . אופניים כאלה היום כבר לא ממש "נחשבים" בתחום .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

×
×
  • תוכן חדש...