Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

האסיפה הכללית של העמותה תתקיים ב- 2.1.2006.

מכתבים לכל חברי העמותה הרשומים נשלחו לכתובות הדואר שמעודכנות במאגר.

(..צריך להשאיר קצת מקום לסקרנות :lol: )

מיקום האסיפה מופץ במכתב.

 

על סדר היום:

1. נושאים קבועים

2. שינוי מספר סעיפים בתקנון

3. נושאים נוספים שיקבעו בשבועיים הקרובים ע"פ בקשות החברים הרשומים.

חברים המעוניינים להציג נושא מסויים לאסיפה מתבקשים להעביר אלי בהודעה פרטית בלבד (מבקש לא לפתוח בהודעה זו שירשורים...).

 

באסיפה יגבו דמי חבר לשנת 2007, וע"י כך מתן אפשרות השפעה לכל חבר רשום.

זיטמן מבקש להביא סכום מדוייק ועדיף בצ'ק (צִ'יק צָק) - סכום זהה לשנה שעברה.

 

אני אפרסם את מתכונת האסיפה כשבוע לפני המועד.

הצעות לשינוי התקנון יופצו במייל אישי שלי לאחר סריקת החומר.

חבר עמותה שיבקש - יקבל.

 

עפר שורץ

מזכיר העמותה

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חג שמח .

עופר שאלה לי אליך, אדם שלא חבר עמותה יכול לבוא ולישמוע את הישיבה ,כמובן לא להשמיע ולא להגיב גם לא להצביע?

אני לא נהג אך מעוניין לבוא ולהקשיב.

הנייד שלי לתשובה אם תירצה הוא 052-2274126

והפעם אין קשר לעיסוקי במ.מרוצי ישראל.

תודה ושוב חג שמח.

פורסם

שלום,

המכתבים הרשמיים לחברי העמותה יצאו בשבוע שעבר.

מי שלא יקבל מכתב עד ליום ראשון הקרוב, אבקש שישלח לי הודעה בפרטי עם עדכון כתובתו הגאוגרפית, וה-EMAIL שלו.

לצערי, חלק מעדכוני הכתובות לא הושלם וחלק מכתובות המייל לא נכונות.

כך אוכל להכין רשימת הפצה אלקטרונית וודאית עם חברי העמותה.

 

תודה.

 

 

עפר שורץ

פורסם

איגור שלום,

אסף קיבל תשובה בהודעה פרטית מייד כשקראתי את בקשתו.

כפי שכתבתי בתחילה מבקש שאלות פרטיות ונושאים לאסיפה להעביר בהודעה פרטית.

גם אם לך יש שאלה אשמח לענות.:lol:

כפי שכתבתי בעבר, העמותה מברכת חברים חדשים שמעוניינים לתרום ולקדם את הספורט המוטורי.

עיקר פעילות העמותה הוא לטובת הנהגים והנווטים של מרוצי הראלי

 

בכבוד רב,

 

עפר

פורסם

"..בתחילת השבוע החליטו נציגי עמותת הראלי רייד, עמותת העבירות ועמותת נהגי המרוץ להקים התאחדות משותפת אשר תייצג את העמותות אל מול הרשויות בכל הקשור לחוק הספורט המוטורי.

 

העמותות זיהו צורך ביצירת אירגון גג ככל שמתקדמים המהלכים ליישום בפועל של חוק הספורט המוטורי, ויציאתו הקרובה של מזכר הנחיות רשמי מטעם משרד הספורט, הנוגע למיסוד הענפים השונים בתחום הספורט המוטורי - על מנת להגיע מוכנים לתאריך היעד.

 

בהצבעה שהתקיימה ביום א' האחרון, הוחלט להקים ארגון גג תחת השם –

ההתאחדות לתרבות מוטורית בישראל

 

ההתאחדות החדשה מאגדת בתוכה את העמותות אשר תחום עיסוקן הספורטיבי הוא נסיעה תחרותית ברכבים off-road , על היבטיו השונים .

כל עמותה תקבל ייצוג בהתאחדות החדשה באמצעות שלושה נציגים נבחרים. מתוכם יבחרו יו"ר ההתאחדות ובעלי התפקידים השונים.

 

המטרות העומדות בראש סדר העדיפויות של ההתאחדות החדשה, הם יצירת דרך משותפת בונה ופורייה לכל העוסקים בענף והקניית תרבות ספורט.

 

בתחום הספורט המוטורי קיימת התאחדות נוספת - ההתאחדות לספורט מוטורי בישראל, אשר מאגדת בתוכה 5 עמותות מענף הספורט הדו גלגלי והטרקטורונים..."

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

פגישת נציגי וועדי עמותת הראלירייד , עמותת העבירות ,עמותת נהגי המרוצים

סיכום הפגישה שנערכה בתאריך 24/12/06

נוכחים -

עמותת העבירות - אלי שחר , יואב מנושביץ , מיקי יוחאי , ברוך טולדאנו

עמותת נהגי המרוצים – יובל מלמד . גבי סרוגו , צבי לייט .

עמותת הראלירייד - גל שחם , ברוך טולדאנו , ניצן שקל , ויקו אסולין, אופיר לוק , אריה פאהן

סדר יום הפגישה – 1. הקמת התאחדות משותפת לעמותות

2. הכרת נציגי עמותת נהגי המיאוץ ובדיקת האפשרות לשיתופם בהתאחדות

דיון בנושא הקמת התאחדות משותפת

ברוך טולדאנו – בפגישה שהתקיימה במשרד הספורט הובהר כי לא תהיה הכרה למספר רב של התאחדויות , ולכן העמותות השונות לא יוכלו לקבל כל אחת בנפרד כהתאחדות המייצגת את תחומה , לכן על העמותות להתאחד ולהקים עמותה משותפת , עמותה זו תבקש הכרה כהתאחדות המייצגת את התחומים השונים.

יובל מלמד – שוקי דקל ממשרד הספורט פועל לכך שרק עמותות וותיקות ומוכחות במנהל תקין יוכלו לבקש הכרה כהתאחדות , מציע שעמותת נהגי המרוצים שהינה עמותה בעלת וותק של שנים תגיש בקשה להכיר בה כהתאחדות המייצגת את התחומים של שלוש העמותות , וחברי עמותת נהגי המרוצים יצאו מעמותה זו ויפתחו לעצמם עמותה חדשה שתעסוק בראלי ובראלי ספרינט .

גבי סרוגו – צריך להביא זאת להצבעה בוועד עמותת נהגי המרוצים ,ולקבל החלטה על שינוי מבנה העמותה , כך שתהפוך מעמותה שמייצגת את נהגי הראלי והספרינטים , לעמותה שנציגים בה רק חברי העמותות השונות .

עשיתי חישוב ולהחזיק התאחדות עם שרותי משרד עולה 80.000 לשנה מאיפה נממן זאת ?

ברוך טולדאנו – משרד עו"ד שבבעלותי והמזכירה שלי יעשו זאת בהתנדבות

ויקו אסולין – צריך לבדוק את כמות החברים בכל עמותה ,ואת ההשפעות לכך על הליכה משותפת .

אריה פאהן – קודם כל צריכים להפגש נציגי העמותות השונות ולגבש תקנון מוסכם להתאחדות משותפת , ולראות אם אנחנו מגיעים להסכמות ,צריך שתשאר אוטונומיה מוחלטת לכל עמותה בנושאים הנוגעים לתחומה , ולהגיע להחלטות מראש שההתאחדות תפעל למען כל החברים בה .

לאחר מכן צריך להביא זאת להצבעה באסיפה כללית של עמותת הראלירייד

ברוך טולדאנו – צריך לקבל היום החלטה עקרונית על הקמת התאחדות משותפת .

אופיר לוק – צריך במקביל להמשיך במהלכים שהתחלנו בעמותת הראלירייד ולנסות להכיר בה כהתאחדות ,ולבדוק שאין שפנים בדרך להצעה המוצעת כיום .

ברוך טולדאנו – במידה ויוחלט להגיש את הבקשה להכרה כהתאחדות דרך עמותת נהגי המרוצים , צריך לבדוק את ספריה ואם אכן היה לה ניהול תקין ,כמו כן לראות היבטים נוספים כגון חובות כספיים וכדו'.

יובל מלמד – לעמותת נהגי המרוצים יתרת זכות בבנק של ששת אלפים ₪ , העמותה חייבת לנדב דותן 20,000 ₪ , מעבר לזה ניהולה תקין .

סיכום - קיימת הסכמה עקרונית של נציגי שלושת העמותות לבחינת הליכה משותפת להכרה בהתאחדות אחת שתייצג את התחומים השונים .

העמותות יודיעו במועד מאוחר יותר מיהם נציגיהם בהתאחדות המוצעת

דיון בנושא הצטרפות עמותת המיאוצים להתאחדות המשותפת

קובי שבתאי – הציג את סוג התחרויות שמייצגת העמותה שעיקרה תחרות מיאוץ למרחק של רבע מייל ,

בסוג תחרויות זה יש כיום כ-30 מתחרים שניתן להגדירם כגרעין הקשה של התחום , אולם סוג ספורט זה פתוח לכל רכב בין אם הוא רכב שנבנה לצורך תחרויות ובין אם זה רכב רגיל שנוסע ביום יום על הכביש .

העמותה חברה כיום "בהתאחדות הספורט המוטורי" שבראשה עומד דני לוי ,אולם עד כה לא ידעו כי קיימת כוונה להתארגנות של הקמת התאחדות נוספת שמרכזת בתוכה רכבים , וברצונם לבדוק את האפשרות של הצטרפות להתאחדות של עמותות העבירות /ראליריד/ראלי .

העמותה פועלת בצורה הסברתית כי חבריה מתחרים במסלול בלבד ולא בכבישים ציבוריים .

 

סיכום - נציגי העמותות הביעו את דעתם בעד ונגד צירוף עמותת נהגי המיאוצים להתאחדות כאשר עיקר הטיעונים

נגד- חוסר מכנה משותף של עיסוקם לעיסוק של שלושת העמותות האחרות , התדמית השלילית הקיימת לענף ספורט זה ,

בעד – זה ענף ספורט לגיטמי ומאוד פופולרי בעולם ובעל מתחרים רבים .

רוב המשתתפים הביעו התנגדותם לצרף את עמותת נהגי המיאוצים בשלב זה להתאחדות המוצעת

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם
באסיפה יגבו דמי חבר לשנת 2007, וע"י כך מתן אפשרות השפעה לכל חבר רשום.

זיטמן מבקש להביא סכום מדוייק ועדיף בצ'ק (צִ'יק צָק) - סכום זהה לשנה שעברה.

 

 

ערב טוב,

מה הסכום לדמי חבר לשנת 2007?

 

שי.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

מישל שלום, 2 שאלות ברשותך:

1. כל נהג ונווט שיתאמן באימונים או יתחרה בתחרויות צריך להיות חבר רשום?

2. אם כן, האם יש משמעות נוספת לחבר עמותה מלבד אישור המקנה לחבר אסמכתא להשתתף באימונים ובעתיד במירוצים?

 

תודה מראש ושבת שלום.

שי.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

"רוב המשתתפים הביעו התנגדותם לצרף את עמותת נהגי המיאוצים בשלב זה להתאחדות המוצעת "

 

לא מדויק הענין נדחה לדיון בהתאחדות שכבר רוקמת עור וגידים.

עמותת הראלי רייד הודיע מי מנצגיה ישב בהתאחדות, כנ"ל עמותת העבירות.

וביום א' תודיע עמותת נהגי המירוץ, דיון ראשון יקבע בקרוב ושם יוחלט לגבי

עמותת נהגי המיאוץ.

פורסם

מיקי

בעמותת הרלירייד שאני המזכיר והדובר שלה יש נוהל מסודר בנושא פירסום פרוטוקולים

הפרוטוקולים עוברים במייל לחברים להערות לפני פירסומם

במקרה הנ"ל נתבקשתי מפורשות מנציג שלנו שהיה בישיבה לציין שהוחלט לא לקבל בשלב זה את עמותת נהגי המיאוצים .

לגבי הנציגים - עדיין לא היתה ישיבת וועד של עמותת הראלי רייד , גם לא אסיפה כללית ראשונה לאישור התקנון ונושאים מהותיים מסוג זה , כך שכל נציג בנתיים הוא נציג מטעם עצמו .

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

אגב - אתה יודע שדעתי האישית היתה כן לצרפם .

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]


×
×
  • תוכן חדש...