Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיול משותף- מועדוני: SUBARU, .B.M.W, FORD


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כבישי הצפון ידועים כמהנים לנהיגה.

חשבתי שיש איזה קטע כיפי כזה.:twisted:

אם אתה רוצה, תמיד אפשר להפגש (תבוא ביחד עם אבא) ולהתגרזן ב70 קמ"ש, הילוך שלישי. שם, ב-חלקת האלוהים האחרונה בגוש דן. נשמע מוכר? :yum:

 

וכל זה תוך כדי שאבא שלך מסנן מהצד "איך הוא נוהג, המשוגע הזה"* ;)

 

 

 

*מקור אמין דווח לי את זה.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החבר'ה של איזור השרון מגיעים ואם כן באיזה שעה פחות או יותר

יהיה אפשר להיפגש בצומת פרדיס לכיוון אליקים כמובן?

 

תודה

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

אל תדאג, אני מביא ארגז כלים גדול, ג'ריקן עם דלק, ג'ריקן עם מים, ג'ריקן עם שמן, ג'ק הידראולי, סוללה רזרבה לפלאפון. חבל שאין לי נגרר, הייתי מביא גם את השניה, ככה לא הייתי נתקע בלי חלקי חילוף באמצע הדרך :wink:

haters will hate

פורסם

אני לא מאמין!

 

 

הכל כבר היה מוכן...כולל אני ואז זה הגיע.

 

המורה נכנסה לכיתה והודיעה שהיא מקדימה את המבחן ליום ראשון:mad2::shock2::bigcry::screwy::2gunfire::bad-word::drinking::nono: זה בערך הייתה התגובה שלי.

ואז הודיעו שני החברים שהיו אמורים להגיע איתי על ביטול השתתפותם בטיול והבנתי שגם אני לא יכול להגיע.

 

סעממק,למה זה היה חייב להיות???

 

כל כך רציתי לצאת קצת לטייל עם החבר'ה ועם הבובה שלי,אוף!!

את השבת שלי אני הולך להעביר עם ספרי היסטוריה בזמן שאתם נהנים לכם שם בכבישי הצפון עם סטייקים.

 

אוף,רוצה כבר לסיים את הבגרות הזו!

פורסם

לחבר'ה שמאזור חדרה קיסריה נתניה שמעונינים

אני יעבור בצומת פרדיס

בסביבות השעה 10:30+-

תגובות בפרטי

תודה

טל גלאפו

מיני רכב שכובש את הלב]

פורסם

כמה דברים:

 

 

1) כפי שכבר ציינתי בשרשור קודם, היה טיול "אחד החזקים". ומי שלא בא, הפסיד.

2) אלון, זה כל התייחסות שלך לפורדים? סימון עלוב ברקע? אכזבת.

3) בנצי לבסוף יצא (כרגיל) פארש ולא בא. שמתי כסף עם אנשים מתי הוא יפרסם את ההודעה: "רציתי לבוא אבל קמתי ב14:00 וזה כבר היה מאוחר מדי"

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.


×
×
  • תוכן חדש...