Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיול משותף- מועדוני: SUBARU, .B.M.W, FORD


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ת'אמת, קמתי ב8:00, אחרי שביום שישי עבדתי על האוטו עד שעה 21:30. משהו נדפק לי, אחרי שהרכבתי את הראש, שמתי לב שהסעפת יניקה של ה1.3 דפוקה, והכבל גז לא ישב לי טוב כי היא רחוקה ולא בא לי שוב לעשות קומבינה אז שמתי את הסעפת של ה1.1, אבל שם לא קיימת יציאת וואקום לבוסטר, ואי אפשר לנסוע בלי ברקסים, בקיצור, אכלתי חרא מהאוטו ביום שישי, אחרי שניקיתי את כל הראש בצורה מטורפת (כמה שעות) וסגרתי את הכל, לפי ההוראות. פתאום אין לי לאן לחבר את הבוסטר, השתגעתי, ירדתי ביום שבת בבוקר במטרה לנסות לפתור את הבעיה אחרי שינה קצרה, נזכרתי שיש לי עוד סעפת, ובבוקר ניסיתי לפרק ממנה את החלק המחורבן אבל הוא נשבר לי. וכרגע אני עם רכב שמניע אבל לא עוצר. אני משתגע. אני חייב להכין אותו לשבת הקרובה.

 

ותשימו עוד תמונות.

haters will hate

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עידן הפיאסטה יפהפיה!

 

כמו כן הסיירה האדומה (יצא לי לראות אותה במציאות כמה פעמים) מהממת!

 

ובאמת כל הכבוד לך על כל מה שעברת עם הפיאסטה! נראת טוב!

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

משהו כבר אמר: "מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא" לא?

אחלה תמונות נראה שנהנתם.

כן ירבו טיולים משותפים וגדולים יותר. מקוה להשתתף בטיול הבא.

 

משה אזולאי.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
כמה דברים:

 

 

 

2) אלון, זה כל התייחסות שלך לפורדים? סימון עלוב ברקע? אכזבת.

 

עידן,צטער שאני מגיב בכניסת 2007 (כבר לא מבקר קבוע בפורום),מקווה שאתה לא באמת מאוכזב ממני,שהרי אתה מכיר אותי די מקרוב.איכשהו המועדונים איבדו האחד את השני

מבלי משים לב.מאוחר יותר אחרי שהיינו בכיוון חזור התפנה לי תא במח שהזכיר לי כי היה

גם מועדון פורד בטיול,והסימון בתמונה הגיע באופן ספונטני דרך דפדוף בתמונות.

פורסם

האמת היא שהאשמה נעוצה בפורדים.

חיכנו לחבר שבושש לבוא עקב קניית פיתות, יצאנו באיחור של כמעט 20 דקות, מה שלווה מאוחר יותר בלחיצת ייתר של הרכבים שלנו (האריקה וצמד הפיאסטות) כדי לסגור פערים.

 

בסוף יצא מצב שעקפנו את כמה בעלי סובארו בדרך - בקיצור, שטויות. העיקר שהיה כיף.

 

רק כדי להראות לך שאין בי שום כל טינה

 

DSC02934.jpg

DSC02933.jpg

 

מתי יוצאים לסיבוב סוואח בבת-ים עם הGFT? בטח יש עוד איזה 2-3 פורדים שלא הראית לי אז.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.


×
×
  • תוכן חדש...