Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לגבי רעש ברדיו דיסק אלפיין 9853

כל פעם שאני מפעיל שיר אז שומעים מן רעש ברקע.

בעיקר שמים לב טוב כשיש קטעים שקטים בשיר

וברגע ההחלפה בין השיר הראשון לשני אז הרעש נעלם וחוזר איך שמתחיל שיר חדש.

מישהו נתקל בבעיה הזאת ?

פורסם

בעקרון זה MP3 אבל היה לי לפני זה את הרדיו דיסק פיוניר 5750 ושם לא שמעו את הרעש הזה.

זה לא הפרעה בשיר זה משהו שקורה עם כל השירים.

אולי ככה זה צריך להיות ?

פורסם

yorai,

 

יהיה קשה מאוד לאבחן את הבעיה (אם בכלל יש בעיה), דרך המסך והמקלדת. מנסיון עם ה - 9855 (בסה"כ מדובר במכשירים שהם כימעט זהים לגמרי), אין לי בעיה כזאת גם ב - MP3. ממליץ לנסות דיסקים אורגינליים ותראה אם הבעיה עדיין קיימת. או שתנסה לקחת דיסקים של MP3 שניצרבו ע"י צורב אחר.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

ניסיתי הכל . זה לא עוזר. גם כשאני מפעיל רדיו זה עושה את הזימזום הזה.

ואם אני מוריד את ה VOLUME ל 0 אז זה שותק.

אם אני מעלה ל 1 או 2 אני כבר שומע את הזימזום ברמקולים.

אולי יש מישהו שניתקל בתופעה הזאת?

פורסם

זה רעש אלטרנטור כמו מה שאתה מתאר.

וכמו שהומלץ כאן - הדבר הראשון זה כיוון גיין מחדש.

אם לא יעזור, תעשה חיפוש על "רעש אלטרנטור".

×
×
  • תוכן חדש...