Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היי קובי.

 

לא ברורה לי השאלה.

 

האם יש צורך לאור כמות הק"מ/הנסיעה של רכבי האספנות, ובהתחשב בכך שהרכב במוסך סגור,

להחליף צמיגים בזמן קצר יותר?

 

תודה - אבי.

היי

צמיגים זה הקשר הישיר שלך לכביש. צמיג איכותי יתן לך אחיזה טובה יותר בנסיעה, ישפר לך אחיזה

 

בדרך כלל לצמיג יש בלאי של שחיקה שנוצרת כתוצאה מנסיעה ברקסים וכו ואז

עכשיו מה קורה אצלנו ברכב שנוסע פעם בשבוע

הצמיג מתיבש ומתחיל להעלות פיצוצים ונהיה יותר קשה ופחות אליסטי

הצמיג מתיבש ויכול להגיע לפיצוץ תוך כדי נסיעה כתוצה מחום (החופ גורם לאויר להתפשט)

עכשיו החוק בארץ אומר כל צמיג יותר מ 5 שנים - פסול

אם תקנה צמיגים איכותים הם יחזיקו לך יותר זמן אבל הממוצע הו 5 (ובטסט לא בודקים תאריך רק אם הם יבשים אול לא - בדרך כלל)

ואם תשים לב שתחליף אותם אתה תראה שהאוטו נהיה רך יותר

 

בקיצר זה שיש לך אוטו שלא נוסע הרבה לא אומר שאתה צריך לזלזל בצמיגים

אני אישית מתכוון להשקיע בסט טוב של צמיגים על האוטו (אבל אצלי לפחות הוא יעבוד קשה)

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
היי לכולם

 

היום בבוקר הצטרפנו לשיירה שיצאה מתל אביב בניהולו של "חתן יום ההולדת" מצא.

יום יפה, מזג אויר נאה, ונסיעה ללא פקקים או בעיות אחרות כלשהן.

(זולת פנצ'ר קטן בגלגל האחורי של "ויני" המתוקה).

 

האירוע היה מאורגן יפה, הורגשה נוכחותו של משה שטיין, ולקראת סיום הגיעו גם

נחום וקובי וכיבדו בנוכחותם את הנוכחים.

 

היו 38 כלי רכב, מהם להערכתי כ -7 מאיזור המרכז.

 

דאגו למשתתפים לכרטיסי חינם לסרט תת מימדי, פגשנו חברים ותיקים וחדשים,

והיה נחמד במשך כל היום.

 

בשעה 16:00 בערך עזבתי את המקום עם אשתי ובני העולל מכולם, ונסענו דרומה.

בערך אחרי 30 ק"מ נשמע פיצוץ חזק ומבהיל, ובקושי השתלטתי על ההגה. לבסוף הצלחתי לעצור בשוליים.

בתמונות הבאות תוכלו לראות את מה שקרה, ואת העוזר הקטן שלי ...

אבי - קודם כל, אני שמח שכולכם בסדר. שנית, הצמיג נקרע בצורה שמרמזת שלא רק הרכב מ-1955, אלא אפילו הצמיגים מקוריים... מלבד זאת - מה עם אפוד זוהר? לא חבל על הקנס וחשוב יותר - זה באמת יכול להציל חיים. ואת האישה והילד הייתי מרחיק מהכביש. טוב, את האישה לא...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
אבי היקר !

 

תנחומי על הצמיג - השם יקום דמו ( גומיותו ) אבל מה עם כמה תמונות כדי לרענן את הזכרון ?

 

 

ד"ש מעליזה וחג שמח .

היי דני - אחרת ללוית הצמיג... וכבר נתפס מקום שני הקידמיים על ידי צמיגים חדשים.

 

תמונות אינני מעלה לפורום. לוקח לי יותר מידי זמן להקטין אותן, ואח"כ גם למחוק

את המספרים.

ראיתי שחברה צילמו - אני מניח שיעלו תמונות לפורום.

 

בברכה וד"ש (גם לליזקוש) - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

מעיון בתמונה, נראה לי כי מדובר בפגם בצמיג. שכבות הצמיג באות ביריעות המודבקות אחת לשניה, כאשר קצוותהין אלכסוניים על מנת להאריך את איזור ההדבקה ולפזר מאמצים. נראה כי במקרה זה המאמצים היו גדולים מדי לגוני באותה השכבה, והשכבות האחרית נקרעו באותו המקום כתוצאה מתגובת שרשרת. על מנת ללוודא או לסתור השערה זו, יש צורך לראות את הצמיג בעין מזוינת בזכוכית מגדלת ובתאורה טובה.

6.jpg

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
פיצוץ פיצוץ ,

 

אבל

איפה תמונות מהארוע ? ? ?

מה לא היו שם צלמים ?

 

שלומי איפה אתה ? תציל את גאוות הארוע ...........

 

ביי

דרור .

שלום לכולם

 

אני פו

 

וגם התמונות

 

וגם אבי והצמיג

 

שלומי

 

dsc1043ry6.jpg

 

 

dsc1037wd1.jpg

 

 

 

dsc1034wk4.jpg

 

 

dsc1035ra4.jpg

 

 

dsc1051zy3.jpg

 

 

dsc107111vq2.jpg

 

dsc1073vs0.jpg


×
×
  • תוכן חדש...