Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מזכירה שוב !!!

אתם מתבקשים להעלות את כל התמונות גם באתר המועדון, שם הן תשארנה בגלריה, כאשר פה הן תרדנה לתחתית הרשימה ככל שהשירשור ידחק בגלל אחרים, כדרכם של כל השירשורים.

בוקר נפלא

אירית

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היי לכולם

 

היום בבוקר הצטרפנו לשיירה שיצאה מתל אביב בניהולו של "חתן יום ההולדת" מצא.

יום יפה, מזג אויר נאה, ונסיעה ללא פקקים או בעיות אחרות כלשהן.

(זולת פנצ'ר קטן בגלגל האחורי של "ויני" המתוקה).

 

האירוע היה מאורגן יפה, הורגשה נוכחותו של משה שטיין, ולקראת סיום הגיעו גם

נחום וקובי וכיבדו בנוכחותם את הנוכחים.

 

היו 38 כלי רכב, מהם להערכתי כ -7 מאיזור המרכז.

 

דאגו למשתתפים לכרטיסי חינם לסרט תת מימדי, פגשנו חברים ותיקים וחדשים,

והיה נחמד במשך כל היום.

 

בשעה 16:00 בערך עזבתי את המקום עם אשתי ובני העולל מכולם, ונסענו דרומה.

בערך אחרי 30 ק"מ נשמע פיצוץ חזק ומבהיל, ובקושי השתלטתי על ההגה. לבסוף הצלחתי לעצור בשוליים.

בתמונות הבאות תוכלו לראות את מה שקרה, ואת העוזר הקטן שלי ...

אבי שלום...

אם תוכל ליצור איתי קשר אני אודה לך....

שמי צביקה כהן ואני מהמשפחה שלך.. נורית אשתך היא בת דודה של אבי

רציתי לדבר אתך על כמה נושאים...

מספר פלא:0509345001...

עריכה - בדיוק בשביל דברים כאלו קיימות הודעות פרטיות...


×
×
  • תוכן חדש...