Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה תמיד במוסך, כשהמכונאי מחליף תפוח היגוי, הוא דופק על התפוח עם

פטיש ענקי, וכל האוטו רועד ?

איך נוצר המצב שהתפוח תקוע שם בצורה כזאת חזקה ?

 

לעומת זאת כשהוא מרכיב את התפוח, הוא לא משתמש בפטיש ...

פורסם

החלק שמחבר בין התפוח למתלה הוא בצורת קונוס ולכן כאשר מחזקים את האום התחתון הקונוס נכנס יותר עמוק וממש קשה להוציא אותו (אני מניח שמדובר בתפוחי הגה).

אם התפוח ממילא יוחלף אז אפשר לדפוק בו עם פטיש למרות שאני בכל זאת לא הייתי עושה את זה.

אני אישית מוציא את התפוח בעזרת ג'ק נוסף (אני משתמש בהידראולי אבל בעיקרון כל ג'ק יתאים)

אני פותח את האום עד שהוא מגיע עד לסוף ההברגה, שם מתחתיו ג'ק ומתחיל להעלות אותו, בגובה מסויים הכח שמפעיל הקפיץ של המתלה פשוט גורם לתפוח לצאת, בלי מכות בלי מאמץ ובלי להרוס את ההברגה.

יום טוב גם לך

פורסם

המכונאי לא דופק על התפוח,אלא על הזרוע אליה הוא נכנס.

קל ומהר יותר לפרק ע"י דפיקות, מאשר לחבר חולץ, שעל פי רוב דופק את התפוח והגומיה.

ישנם 3 סוגי חולצי תפוחים,בתמונה יש לך את אחד מהם.לא תמיד פירוק התפוח הוא לצורך החלפתו.

לכן לא כדאי לפגוע בו.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

פולו,גולף, אתה יכול להבין את יגאל,והוא יכול להבין אותך.אבל שניכם לא תשנו סידרי עולם.

נראה שלשניכם אין נסיון בעבודה.השיטה שיגאל כתב נוסתה, וברוב המקרים לא תחלץ את התפוח ללא דפיקות ,גם אם תרים את הג'ק והאוטו יהיה באוויר.אתה לבד כתבת: "למה תמיד במוסך"

לא להעלב הכל ברוח טובה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

יש מכוניות שיש בתפוחים שלהם פין פציל לאבטחה.למשל סוברית E10,וטנדר איסוזו בתנאי שהתפוחים מקוריים.בתפוח חליפי יש אום בטחון.

"הרי רב הזמן בנסיעה, התפוח נמצא בתנועה." נכון אבל לא הפין של התפוח המוכנס לקונוס ומחוזק ע"י האום.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...