Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
www.hookedontronics.com

 

הבעלים ישראלים לשעבר. מחירים לא הגיונים שם!, זולים מידי...כמה אתר אחר שאני מכיר פנסוניק 7403 עולה 220 דולר בערך שמה הוא עולה 150 $ אתה בטוח לגבי האתר הזה?

איתמר.

באדום.

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ניטרומאן,

הבת של בעל האתר עובדת איתי במפעל בקיבוץ (מתנדבת מארה"ב, כן, בדיוק כמו שמדמיינים). היא הסבירה לי למה המחירים שם נמוכים ואני לא זוכר את הסיבה כרגע. בכל מקרה אם תהיה מעוניין אני אבדוק לך את הפרטים לעומק בה"פ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה לכולם על האתרים

האם המחיר יהיה גבוה בהרבה בחנויות ברחבי ארצות הברית? (לעומת האינטרנט)

מה בערך ההפרשים

רק מי שיודע ובעל ניסיון שיענה תודה

פורסם

בחנות משלמים מע"מ אבל לא משלוח.

 

בקנייה באתר, אם זה נשלח ממדינה אחרת אין מע"מ.

 

יש אתרי השוואות מחירים דומים לזאפ שלנו כמו pricegrabber, nextag וגם shopping (של ישראלים, אלא מה?) .

אפשר להריץ חיפוש בגוגל על שם הדגם בתוספת המילה price ולקבל מושג על מחירים אמיתיים (לא להאמין למקרה בודד נמוך), אבל תמיד לקנות מאתר מוכר.

אני קניתי בעבר בoverstock.com שמחזיקים גם די הרבה מוצרים מחודשים.

אם אתה עושה משלוח למלון תבדוק את אפשרויות המשלוח השונות ע"פ זמן המשלוח הצפוי ולא לשכוח ש "business days" לא כוללים שבת-ראשון.

פורסם
בחנות משלמים מע"מ אבל לא משלוח.

 

בקנייה באתר, אם זה נשלח ממדינה אחרת אין מע"מ.

בשדה התעופה, אתה ממלא טופס, מציג את חשבונית הקניה, ואז שולחים לך את סכום המע"מ בחזרה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

לגבי השאלה של הרדיו..

יש לי רדיו דיסק מארה"ב, אני שומע בו רדיו.. אבל לא באיכות הכי טובה.. וזאת כי בארה"ב התחנות רדיו הם במספרים אי זוגים (ככה עובד גם הרדיו דיסק) ובארץ התחנות במספרים זוגים.. זאת אומרת שאתה תופס את התחנה אבל לא במדויק ובגלל זה לא שומעים הכי חלק שיש.

לפי מה שהבנתי ניתן להחליף איזה חלק כלשהו במכשיר בשביל שיקלוט תחנות זוגיות.. אבל אני לא חושב שזה שווה

פורסם
ניטרומאן,

הבת של בעל האתר עובדת איתי במפעל בקיבוץ (מתנדבת מארה"ב, כן, בדיוק כמו שמדמיינים). היא הסבירה לי למה המחירים שם נמוכים ואני לא זוכר את הסיבה כרגע. בכל מקרה אם תהיה מעוניין אני אבדוק לך את הפרטים לעומק בה"פ. אני מעוניין אפילו מאוד מעוניין

כיוון שהמחירים שם לפאנסוניק (רדיו דיסק ) ממש זולים! תודה

איתמר.

12345

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם
בשדה התעופה, אתה ממלא טופס, מציג את חשבונית הקניה, ואז שולחים לך את סכום המע"מ בחזרה.

 

שלו.

נכון רק לגבי אירופה ששם זה באמת מע''מ אבל לא נכון בכלל לארה''ב ששם לכל מדינה יש את מס הקניה שלה ועליו אין החזרים.

לפעמים המשלוח יוצא יותר זול ממס הקניה וצריך לבדוק כל מקרה לגופו.

פורסם

אם יש להם אפשרות להיכנס ולקנות ב COSTCO , שם הכי זול משמעותית מכל מקום אחר, כמובן שיש גם RADIO SHACK שהם רשת חנויות למוצרי אלקטרוניקה עם מחירים מעולים,שלא תמצא בשום מקום אחר.

בכל STATE יש רדיו שק אחד לפחות, ו COSTCO גם יש בכל עיר, בכלל COSTCO לפי טעמי זה מקום חלומי לקנות בו הכל בכמויות ובזול, אני בביקור האחרון של בחו"ל ביקרתי בקוסטקו שלוש פעמים בניו גרזי ובקנדה, מרוב שקניתי דברים, קניתי שם גם מיזוודה ומילאתי אותה ממה שקניתי שם.


×
×
  • תוכן חדש...