Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ההורים שלי טסים לארצות הברית ואני מעוניין לקנות משםם מערכת לאוטו

מכוון ששם (יו אס איי) יותר זול אני מאמין שדרך חנויות און ליין אפשר להשיג מחירים הרבה יותר טובים

אני יכול לקבל כתובת גם שלשם ישלחו את המוצר (בתוך ארצות הברית)

אז אם מישהו יכול לרשום פה אתרים מומלצים שפועלים בארצות הברית ושהמחירים שם טובים

תודה מראש

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

את המחירים הכי טובים תקבל ב www.ebay.com

יש גם את www.onlinecarstereo.com

ואת http://www.cardomain.com/shop

 

המשלוח בתוך ארה"ב לוקח בד"כ 24-48 שעות אז לא תהיה בעיה עם זה.

ולבית מלון רוב האתרים לא יסכימו לשלוח לך, קח בחשבון.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

כן את זה אני יודע שהם לא מוכנים לשלוח לבתי מלון

ביגלל זה ציינתי בתוכן ההודעה שיש לי שם כתובת שאליה אני יכול לשלוח וזה לא של בית מלון אלה חברה של אמא שלי וכשההורים שלי יבקרו אותה הם פשוט יאספו את זה

 

לאחר בדיקה מצאתי שהאתר www.onlinecarstereo.com הוא הכי זול

מצאתי את האלפליין 9856 ב820 שקל בלבד זה הגיוני???

האם באמת כדי לי לקנות בצורה הזאת?

פורסם

כנראה שלא בדקת מספיק טוב

http://www.mmxpress.com/

מוכרים ב3 דולר יותר זול את ה9856

בכל מקרה אני ממליץ לך עדיין לרכוש מאונליין קאר סטריאו

חנות אמינה וטובה מאוד ואני מדבר מניסיון של 3 הזמנות משם

 

 

מה זאת אמרת אם כדאי לך לקנות בצורה הזאת?

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

כלומר להזמין דרך אתר בחו"ל לכתובת בארצות הברית ולהביא את זה במזוודה

בנוסף הבנתי שאין מכס על מוצרים ששווים מתחת ל200 דולר זה נכון (אני יודע שפתחו על זה הרבה נושאים אז מי שעונה שרק יגיד אם זה נכון או לא)

ועל מה כדי לי ללכת על האלפליין 9856 או על הפיוניר 5800?

פורסם

אלפיין, וזה נכון שלא משלמים מכס על מוצר שהוא מתחת ל200$ אם אתה מביא אותו.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

טוב כמעט בטוח שאני ילך על ה9856

רק עוד שני שאלות

האם אני יוכל לקלוט רדיו בארץ?

ואולי כדי שיהיה בטוח יותר כדי לרכוש את המוצר מחנות שמוכרת ציוד אודיו לרכב לא מהאינטרנט?

פורסם
טוב כמעט בטוח שאני ילך על ה9856

רק עוד שני שאלות

האם אני יוכל לקלוט רדיו בארץ?

ואולי כדי שיהיה בטוח יותר כדי לרכוש את המוצר מחנות שמוכרת ציוד אודיו לרכב לא מהאינטרנט?

אני חוזר עוד פעם על השאלה בבקשה טענו לי זה חשוב

פורסם

לא משנה ממש מאיפה תקנה זה תמיד יבוא באותה אריזה עם אותם דברים

ורדיו לא תוכל לקלוט הקליטה בארהב שונה אתה צריך של אירופה

אבל מי קונה כזה רסיבר ושומע רדיו?!?!?

פורסם

אבל מי קונה כזה רסיבר ושומע רדיו?!?!?

אני לא מאמין שאתה שואל כזו שאלה בכלל...

תן לי לנחש:

1. אתה לא נשוי. :)

2. אתה כל היום רק מוציא ומכניס דיסקים במכשיר. ;)

פורסם

אמא שלי משתמשת גם באוטו והיא בניגוד אליי שומעת קצת רדיו

אין איזה שהי דרך לכוון את המכשירים לשמיעת רדיו בארץ?

פורסם
אני לא מאמין שאתה שואל כזו שאלה בכלל...

תן לי לנחש:

1. אתה לא נשוי. :)

2. אתה כל היום רק מוציא ומכניס דיסקים במכשיר. ;)

חח נכון מאוד! ניחוש טוב... לא זכור לי מתי שמעתי רדיו פעם אחרונה בחיים שלי

 

ויש דרך לכוון חלק מהמכשירים במעבדה זה עולה כסף ולא שווה... ולא בכל המכשירים אפשר... לא ממש שווה לעשות את זה..


×
×
  • תוכן חדש...