Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בני, שלך זו 15 TS או 17 ? בלבלו אותי כבר המספרים האלה...

מה שכן, היא יפייפיה, וכך גם הפואגו שאני מחפש בנרות ולו רק כדי להתבונן עליה מקרוב, כמו שיצא לי לעשות

בתור נער, לפני מספר שנים...ואם תהיה אפשרות לקנות אחת, אשמח עוד יותר.

 

לא זוכר איפה ראיתי את הראשונה, שבגללה התאהבתי בדגם, באזור שלי כמובן...ועוד אחת עמדה שרופה בחניה הגדולה של חוף לידו (השוק) באשדוד לפני איזה חמש שנים בערך...

ויש אחת (או לפחות הייתה) אצל רפי במוסך רלקס באשדוד !

 

לגבי האוסף שלי - תשפטו אתם את רמת הנדירות...:wink:

פורסם

למיטב ידיעתי,המוריס אוקספורד שלי יחידה בארץ,ונדירה גם בעולם (1963 אוטומטית הגה שמאלי ).

452.jpg

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם
בני, שלך זו 15 TS או 17 ? בלבלו אותי כבר המספרים האלה...

מה שכן, היא יפייפיה, וכך גם הפואגו שאני מחפש בנרות ולו רק כדי להתבונן עליה מקרוב, כמו שיצא לי לעשות

בתור נער, לפני מספר שנים...ואם תהיה אפשרות לקנות אחת, אשמח עוד יותר.

 

לא זוכר איפה ראיתי את הראשונה, שבגללה התאהבתי בדגם, באזור שלי כמובן...ועוד אחת עמדה שרופה בחניה הגדולה של חוף לידו (השוק) באשדוד לפני איזה חמש שנים בערך...

ויש אחת (או לפחות הייתה) אצל רפי במוסך רלקס באשדוד !

 

לגבי האוסף שלי - תשפטו אתם את רמת הנדירות...:wink:

 

 

 

שלום.

שלי רנו 15TS וכדאי לשמח אותך :lol: יש לי גם פואגו [דגם אמרקאי הזרקה].

מצרף תמונה להנעתך.

 

 

בברכה בני ל.

IMG_0182.jpg

IMG_0180.jpg

_MG_4553 (2).jpg

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום

 

תמיד עניין אותי לדעת אם אפשר לגלות איכשהו כמה מכוניות מדגם מסויים נמצאות בארץ במצב נסיעה או כמה נמכרו מאותו הדגם בעבר

אותי אישית מעניינת כמובן כמות המיני בארץ אבל גם מכוניות כמו MG, מוסטנג, טריומף ועוד

לפי דעתי הדבר יסייע בהערכת המחיר של מכוניות מסוימות וגם האם כדאי לחפש חלפים לרכבים מסויימים בארץ או שחבל על המאמץ ועדיף לייבא מחו"ל

שרון

 

לא יודע אם נדיר אבל לאחי יש במושב בצפון שתי מכוניות פנארד(Panhard-Levassor ) אחת מושלמת השנייה לחלקים הוא קנה אותן בזמנו ממפעלי ים המלח.

פורסם

פנהרד, בהחלט מיוחד ומענין. לא מכיר כאלה במצב נסיעה בארצינו. יודע על אחת שעומדת לה אי שם.

ןאפ כבר פנהרד...לפנהרד (חברה צרפתית) היה איזה רומן קצר לפני לפני שהאחרונה עברה מן העולם.

ויש אומרים שעיצוב הds שאוב מן הפמהרד

אריה

פורסם

אף אחד לא הזכיר מכוניות שהורכבו בארץ???

סוסיתות, סברות, טריומף פח:twisted: וכו'.

 

ממש חוסר פטריוטיזם משווע.

 

לגבי הטריומף פח, ידוע לי רק על 3 בארץ 2 בנפח 1300 כמו שלי ואחת של עודד 1500.

 

אבל שלי הכי יפה:wink:

23052008393.jpg

23052008394.jpg

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
פנהרד, בהחלט מיוחד ומענין. לא מכיר כאלה במצב נסיעה בארצינו. יודע על אחת שעומדת לה אי שם.

ןאפ כבר פנהרד...לפנהרד (חברה צרפתית) היה איזה רומן קצר לפני לפני שהאחרונה עברה מן העולם.

ויש אומרים שעיצוב הds שאוב מן הפמהרד

אריה

 

יש גם סוג של מתלה ידוע השאוב מפנהרד לווסור

פורסם
יש לי גם פואגו [דגם אמרקאי הזרקה].

 

אתה רציני?

דגם אמריקאי? :shock:

הם הצליחו למצוא איזה אמריקאי שיקנה את הדראעק הזה? :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...