Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקפיץ שוב... אשמח לתשובה, מעבר לסקרנות גם מחפש מנוע V4 כזה

 

בנושא השירשור ( המאוד מעניין !) :

 

למישהו יש הערכה כמה סאאב 96 (לי יש אחת בשימוש יומיומי)נשארו בארץ? (וכמה מהם עם המנוע שתי פעימות של DKW- הייתי שמח לשים יד על אחת כזאת )

האם קיים בארץ דגם הספורט/מונטה קרלו עם אותו מנוע V4 בגרסת ה- 1.7?

 

(וגם מצאי הטאונוס עם אותו V4 בארץ?)

"אלה שרוקדים נראים משוגעים בעיני אלה שלא שומעים את המוזיקה" :turn-l: תבקרו..הסיפור של רכב האספנות הראשון שלי... VW BUS 1978 [url]http://www.wix.com/omergart/nirvw/page-1#!__page-1/my-car[/url]

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למישהו יש הערכה כמה סאאב 96 (לי יש אחת בשימוש יומיומי)נשארו בארץ? (וכמה מהם עם המנוע שתי פעימות של DKW- הייתי שמח לשים יד על אחת כזאת )

האם קיים בארץ דגם הספורט/מונטה קרלו עם אותו מנוע V4 בגרסת ה- 1.7?

 

(וגם מצאי הטאונוס עם אותו V4 בארץ?)

 

יש כמה עשרות 96 ו 95 עם מנוע V4 ויש גם לא מעט סאאב בעלות מנוע שתי פעימות שעדיין נוסעות (20-30 להערכתי). המנוע, דרך אגב, היה פיתוח של סאאב על בסיס המנוע של DKW ולא יוצר על ידי DKW. המנועים של סאאב היו אמינים יותר וחזקים יותר מה DKW.

אם אתה מחפש אחת עם שתי פעימות (הידועה גם בכינוי: "פק-פק"), תנסה אצל דיקר או אצל גרוסמן, לפעמים הם יודעים על מישהו שמוכר (הם גם הכתובת להשגת מנוע V4).

 

דגמי מונטה-קרלו היו ויש בארץ. יש אחת לפחות בעלת מנוע שתי פעימות שפגשתי לפני כ 10 שנים, ויש גם את ה 96 הספורטיבית של נמרי עם מנוע V4 וכ 120-140 כ"ס. הסאאב הפרטית שלי היא עם מנוע 1.7 וקרבורטור כפול (אם כי היא לא נולדה כך) שזה המפרט הטכני של הסאאב 96 החזקה.

 

צריך לזכור שבשנות השישים הסאאב 96/95 הייתה להיט מכירות בארצנו (משהו מקביל למאזדה 3). בשנת 66 זה היה אפילו הרכב הנמכר ביותר בארץ. בשל הפסקת היבוא בשנות השבעים, נתקלו בעלי רכבים רבים בבעיות אחזקה ועקב כך מכוניות רבות ירדו מהכביש. אבל, בשל כושר שרידותן של המכוניות ואיכות הבנייה הטובה, רבות מהן עדיין אתנו.

או, במילים אחרות, לא מדובר ברכב נדיר במיוחד...

יניב מיכאלי

-----------

קלאסיקה: סאאב 96V4 - שנת 1969

פורסם

מי שזוכר את המרצדס לימוזינות הישנות

יש בירושלים W115 לימוזינה שעדין נוסעת ששייכת לבו אדם שגר בשועפט

 

בכלל במזרח ירושלים יש מלא מרצדס ישנות שהם עדין שמורות

באיזור העיר העתיקה והר הזיתים עדין אפשר לראות מוניות מרצדס לימוזינה שנוסעות

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
משהו כזה:

האם הג'וליה קבריו היתה דגם מקורי של אלפא, או עבודת הסבה של איזה coachbuilder?

כמה יוצרו? אשמח לעוד פרטים.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

תפסיק כבר עם האובססיה הזו :wink: ...

המוסך של אבא שלי היה המורשה הראשון בארץ לאלפות, ואפילו לי היתה אחת (אלפטה 82, למי שמתעניין).

 

הקיצר - תשובה לשאלות שלי יש לך?

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

אני באופן אישי לא יודע, אבל הייתי שולל את עניין הדיסק, ומהמר על גרסה מצומצמת מאד (כמו 2 הלנצ'יה דלתא קבריו שיוצרו),

בכל מקרה אני זוכר בוודאות אחת כזו שהייתה בהרצליה פיתוח איי שם לפני 15-20 שנה.

צבע ירוק כהה עם מושבים חומים.

 

הנה עוד תמונה שמצאתי:

2191.jpg

2192.jpg

modgk001.jpg

HFturbo

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץמה מצב הסובארו עד 80

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם

שלום.

 

פלימות ברקודה יש לפחות 5 יח' נוסעות.

רנו 10 אחת

רנו 12 10 יח' +-

רנו 15 1300 2 יח'

רנו 15 1565 TS אחת ומהבודדות בעולם כולו

רנו 17 אחת

רנו 16 6 יח'+-

רנו 18 כמה עשרות

פואגו כמה אחדות

רולס רויס סילבר שאדו [צללית הכסף] כמו שלי :lol: 3 יח'

רולס רויס קורניש [קופה וקבריולט] 5 יח'

 

בברכה בני ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:


×
×
  • תוכן חדש...