Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אותי מעניין לדעת כמה רנו 4 שרדו על כבישי הארץ , להערכתי מדובר ב10 עד 15 שעדיין נוסעות עם רישוי , ורק בשביל הקוריוז - יצר איתי קשר השבוע אדם בשם דרור מגוש קטיף שהתחיל השבוע בשיפוץ רנו 4 1976 , עליזה תרמה לו מהאוסף הפרטי שלה 2 דלתות וגלגל ספר ...

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

Guest shlomimycars
פורסם

היי דני

 

להערכתי מדובר ב30 שעדיין נוסעות עם רישוי על כבישי הארץ

פורסם
היי דני

 

להערכתי מדובר ב30 שעדיין נוסעות עם רישוי על כבישי הארץ

לשכן שלי יש רנו 4 מקורית לחלוטין שנת 84' שהחליט לאחסן אותה לעוד כמה שנים קדימה,מניע את הרכב פעם בשבוע לסיבוב קצר בתוך חצר ביתו ובחזרה למחסן:lol: .

בולוניז : יש עוד במצב נסיעה? טנדר,סידאן,סטיישן..?

רנו 12 : גם נדיר

דלתא שנת 88' : גם נדיר

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם
דלתא שנת 88' : גם נדיר

אני מכיר דלתא ( דאצ'יה ) 88 שממש נמצאת בתהליך שיפוץ כרגע , הרכב נוסע ממש תענוג אבל הבעיה שיש יותר חלודה מפח .

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
יש למיטב ידעתי גם...

* פיאט ריטמו קבריולט - 1

טלבוט מטרה - 1

סיטרואן וויזה קבריולט - 2

פיאט 124 סטיישן - בין 5-9

לגבי טלבוט מטרה,ידוע לי על 2

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

יש גם טלבוט סמבה קבריולט אחת לפחות שנוסעת ביום יום

 

לגבי טלבוט מטרה,ידוע לי על 2

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

רנו 5 טורבו טייפ 2 נכנסו לארץ 4 בשנות ה80 ביבוא אישי.

 

כנראה ששרדו 2, אחת לבנה אחת אדומה שתיהן כרגע לא במצב נסיעה.

הלבנה שהיתה עליה כתבה בעיתון אוטו לפני שנתיים נקנתה שוב ע"י הבעלים הקודם שלה לאחר שכאב לו לראות אותה עומדת ומעלה אבק, וסוף סוף תקבל שוב תכבוד הראוי לה.

 

 

 

לאנציה דלתא אינטגרלה כנראה ששרדו 4-5 בארץ. (צהובה, 2 אדומות, ולבנה)

 

 

אוודי קוואטרו LWB מקורית, שמעתי על אחת אצל משהוא בצפון שדורש רק על הבודי במצב של חלודה מעל 40K.

Picture 090(1).jpg

Picture 227.jpg

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם
מי ידע על פיג'ו 504 גיר ידני

ראיתי כבר 4 אבל אוטומטיות

זו אחת שנמצאת בטולכרם, נרכשה מבחור מחדרה לפני כ 6 שנים:lol:

0505071520a.jpg

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם

פיזו 404 פריבט לא טנדר?

פרייבט סטיישן בשימוש יומיומי באיזור חדרה.

אנסה לצלם ולהעלות

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
פרייבט סטיישן בשימוש יומיומי באיזור חדרה.

אנסה לצלם ולהעלות

ישי

צבע תכלת בבעלותו של זקן:lol: מפרדס חנה,נכון?:wink:

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם
רנו 5 טורבו טייפ 2 נכנסו לארץ 4 בשנות ה80 ביבוא אישי.

 

כנראה ששרדו 2, אחת לבנה אחת אדומה שתיהן כרגע לא במצב נסיעה.

הלבנה שהיתה עליה כתבה בעיתון אוטו לפני שנתיים נקנתה שוב ע"י הבעלים הקודם שלה לאחר שכאב לו לראות אותה עומדת ומעלה אבק, וסוף סוף תקבל שוב תכבוד הראוי לה.

 

 

 

לאנציה דלתא אינטגרלה כנראה ששרדו 4-5 בארץ. (צהובה, 2 אדומות, ולבנה)

 

 

אוודי קוואטרו LWB מקורית, שמעתי על אחת אצל משהוא בצפון שדורש רק על הבודי במצב של חלודה מעל 40K.

 

 

wrong!

the white 5T2 is still owned by myself.. its not gathering dust

pls be accurate

elad.

פורסם

אני מעוניין לדעת כמה אוסטין A30 וA35 נשארו בארץ, בכל מצב שהוא, כל דגם שהוא (כולל ואן).

 

נכון לעכשיו ידוע לי על בסביבות ה-5 כולל שלי, אחת מביניהן הבעלים רוצה למכור במחיר לא שפוי. השאלה היא האם מישהו יכול להעריך לי את המספר האמיתי (ברור שהמספר הוא לא בסביבות ה-5 כי אם לבד מצאתי 5 כנראה שיש קצת יותר. הערה 2: לא בהכרח מספר מדויק)?

 

אור

ג'יפ פורד מודל 1942

אוסטין A30 מודל 1955 (בשיפוץ)

 

מחפש בדחיפות כל דבר שקשור לAustin A30/A35


×
×
  • תוכן חדש...