Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זעזוע חזק בזמן כיבוי מנוע [רנו קנגו 00']


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 6335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דניאל, הטרקטורים הראשונים (דיזל) שהגיעו לקבוץ בית קמה בשנת 1961 היו Massey Ferguson

עם משאבה ששסתום הדימום שלה מנתק את הספקת הסולר למשאבה.עד אז היו מנועים שעובדים על נפט

ומונעים בבנזין.היו שני מיכלי דלק בנזין ונפט.בבוקר פותחים את ברז הבנזין מניעים וכשהמנוע היה מגיע

לטמפ' העבודה,היינו סוגרים את ברז הבנזין ופותחים את ברז הנפט.כדי לכבות את הטרקטור היה צורך

להפוך חזרה את הברזים,לחכות 5 דקות עד שהקרבורטור יתמלא בנזין.

זה בדיוק מה שהתכוננתי לעשות מחר,איך ידעת, מה אתה אורי גלר ?. :-D

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו דוד, לא ידעתי עד כמה אתה ותיק, אבל אני בטוח שכוחותך במותניך (לפי הסיפור של הבחורות מחוף מפלמחים) :twisted: .

 

 

מאז שנות ה 60 המאוחרות, מנועי הדיזל עברו כיברת דרך רצינית ביותר.

מעניין יהיה לשמוע מה חושבים מומחי הדיזל.

 

מה קורה לאחרונה? אמרו לי שאני קורא מחשבות, מנבא נבואות ועכשיו גם אורי גלר... האם לעשות הסבה מיקצועית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי היקר !

 

הבעיה שלך נובעת מתושבת גיר יש לשים לב למספר "הביצה" של הרכב אם הוא KC0E לא להתפתות לתושבת חליפית זה יגרום לך לרעידה בסיבובי סרק כמו כך אם לרעידה נוסף רעש גרגור בדוק ממיר !

בברכה !

 

KamiTech

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

בשבוע שעבר הרכב היה במוסך (מורשה קרסו).

העלתי את הבעייה הנ"ל וביקשתי מפורשות לבדוק תושבות מנוע.

לדברי המוסך, כל התושבות, כולל תושבת המשקפיים ותושבת גיר נבדקו ונמצאו תקינות, למעט תושבת מנוע עליונה ימנית (ההיא עם כיסוי פלסטיק), שנמצאה קרועה והוחלפה בתושבת מקורית חדשה (כ 600 ש"ח).

התוצאה - המכה בעת דימום מנוע נשארה כמו שהייתה ונוספו רעידות בתדר נמוך בסיבובי סרק, שלו היו לפני הטיפול.

מבקש עצות להמשך טיפול בבעייה.

תודה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6335 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...