Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זו התקופה בה הרכב היה אצלנו.

אני עדיין תוהה איפה הוא היום...

יניב מה שנותר בידך לעשות זה לברר באמצעות מס' הרישוי את הבעלות האחרונה / נוכחית (במידה והרכב לא ירד מהכביש) של הרכב. תנסה ראשית אצל סמדר במשרד המועדון ואחכ' תוכל לפנות בבקשה רשמית למשרד הרישוי עם הסבר קצר יש סיכוי שזה יצליח.
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יניב

צר לי לאכזבך אבל אחרי בדיקה עם סמדר הרכב לא רשום במחשב המועדון, אבל אני מציעה שתגיע למפגשישי, שם תוכל לפגוש כמה בעלי פיאט ואולי המידע המבוקש יגיע בדרך זו.

אירית

פורסם
חברים,

 

אומנם הייתי בן פחות מ 13 כשקנינו את הרכב, אבל הייתי בן 23 כשהוא נמכר. אני יודע מה היה לנו.

פיאט ספיידר 850. פירקתי אותה והרכבתי אותה, נהגתי עליה וטיפלתי בה.

לא לנצ'יה, לא תוצרת בית, לא X1/9. פיאט ספיידר 850.

 

מצורפת תמונה של אבא שלי והספיידר.

יניב

זו אכן ספיידר, עם חישוקי קרומודורה מקוריים (שווים הרבה כסף באיביי...) :-)

הגג הוא יצירה מקורית ישראלית, ככל הנראה.

זה עקבי גם עם תיאורך לגבי מושב אחורי.

בספיידר לא היה מושב אחורי, אלא חלל לאכסון הגג, ומעליו מכסה.

אם מוציאים את הגג, מפרקים את המכסה ובונים גג קשיח מאולתר, מקבלים מקום ישיבה לשני ילדים.

לא בטיחותי ולא תקני בסטנדרטים של היום, אבל לגיטימי פעם...

 

אני מדגיש שצריך לאלתר משהו בגג, כיוון שהגגות המקוריים (הן הקשיח והן גג הבד) מתחברים למגרעות שמותקנות על אותו המכסה. פירוק של המכסה מבטל את האפשרות להתקין את אחד הגגות המקוריים של המכונית.

פורסם

מישהו פעם הסביר לי לגבי הרכב הזה שהמנוע שלו מסתובב הפוך, מה הכוונה?

 

ושאלה לבחור שמחפש את הרכב, כתוב בקשה למשרד הרישוי עם הפרטים בקשה אישית כזאת ואולי הם יעזרו לך.

או דרך חבר במשטרה או מג''ב.

ועוד שאלה לי אליך, באיזה מקום בארץ צולמה התמונה של הפיאט ואביך?

תודה, כפיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
מישהו פעם הסביר לי לגבי הרכב הזה שהמנוע שלו מסתובב הפוך, מה הכוונה?

זה מנוע 903 סמ"ק, כמעט זהה למנוע שהותקן ב 127 ואפילו בדור הראשון שבאונו.

אלא שכיוון הסיבוב שלו הפוך לכיוון הסיבוב ב 127, כיוון שהוא מותקן מאחור ולא מלפנים.

 

דמיין שאתה לוקח את כל היחידה מנוע-תיבת הילוכים-גלגלים אחוריים, הופך אותה ב 180 מעלות ומתקין מלפנים. הרכב ייסע אחורנית במקום קדימה. פתרו את זה ע"י היפוך כיוון הסיבוב של המנוע.

פורסם
זו אכן ספיידר, עם חישוקי קרומודורה מקוריים (שווים הרבה כסף באיביי...) :-)

הגג הוא יצירה מקורית ישראלית, ככל הנראה.

זה עקבי גם עם תיאורך לגבי מושב אחורי.

בספיידר לא היה מושב אחורי, אלא חלל לאכסון הגג, ומעליו מכסה.

אם מוציאים את הגג, מפרקים את המכסה ובונים גג קשיח מאולתר, מקבלים מקום ישיבה לשני ילדים.

לא בטיחותי ולא תקני בסטנדרטים של היום, אבל לגיטימי פעם...

 

אני מדגיש שצריך לאלתר משהו בגג, כיוון שהגגות המקוריים (הן הקשיח והן גג הבד) מתחברים למגרעות שמותקנות על אותו המכסה. פירוק של המכסה מבטל את האפשרות להתקין את אחד הגגות המקוריים של המכונית.

חישוקי הקומודורה נקנו על ידי אבא שלי מרכב מפירוק (מעניין מאיזה רכב?).

הגג היה נראה יותר מדי איכותי וטוב כדי לחשוב שהוא מיצור מקומי. כך גם המושב האחורי שהיה נראה מאוד איכותי. לא היה ברכב את המכסה של הגג המתקפל.

מקום במושב האחורי היה בקושי עבור כלבלב, אני ישבתי שם מקופל בקושי רב כשהייתי ילד.

מבחינת ההיסטוריה של הרכב, אני יודע שהוא היה רכב דיפלומטי במקור.

יניב מיכאלי

-----------

קלאסיקה: סאאב 96V4 - שנת 1969

פורסם

ועוד שאלה לי אליך, באיזה מקום בארץ צולמה התמונה של הפיאט ואביך?

תודה, כפיר.

התמונה צולמה ליד בית הורי בירושלים (לא מזהים לפי הדובון? :lol: )

יניב מיכאלי

-----------

קלאסיקה: סאאב 96V4 - שנת 1969

פורסם

הרכב שלך הגיע לתושב בית לחם בשם נביל..יש רגליים לסברה ששינה את צבעו במהלך השנים,

 

וכפי הנראה לא ביקר במכוני רישוי ישראליים בעשר השנים האחרונות.

קיה פיקנטו 2015,סיאט לאון 2002 ,פיג'ו 206 2002 (אופל אסטרה 1995 ,פיאט אונו 1985 ,פורד אסקורט 1974 )

אדם כילה יומו, איגרת נכתבה

פורסם
הרכב שלך הגיע לתושב בית לחם בשם נביל..יש רגליים לסברה ששינה את צבעו במהלך השנים,

 

וכפי הנראה לא ביקר במכוני רישוי ישראליים בעשר השנים האחרונות.

תודה על המידע. השמועה הגיעה לאוזני גם בערוצים אחרים.

תודה לכל מי שהתעניין ועל הנכונות הרבה שגילתם לעזור במציאת הספיידר.

ככה זה, לא כל רכב מוצא את הדרך חזרה הביתה...

 

ולמי שביקש סיפור מיוחד:

את השיפוץ הראשון אבא שלי עשה בעזרתו של יעקב טורטן (מי שמכיר ממוסך תקוע בירושלים).

בסיום ההרכבה יצאנו לסיבוב דאווין ברחבי ירושלים.

יעקב נהג, אבא שלי ישב לצדו ואני התקפלתי לי במושב האחורי.

לא יודע אם מי מכם זכה לנסוע עם מר טורטן כנהג, אבל הבחור מתייחס לכל נהיגה כאילו הוא במרוץ פורמולה 1, והוא גם יודע לנהוג בלי עין הרע. עדיין זכורות לי הפניות המסחררות בכביש הצר ביער ירושלים בשעת ערב. חוויה מוטורית אמיתית שהשאירה את חותמה עד היום. הפיאט אפילו לא ידעה שהיא מסוגלת לכאלו ביצועים. כל פעם שאני נוסע באותו הכביש אני נזכר בנסיעה ההיא.

 

ועכשיו אחרי שהבנתי שהפיאט עברה אל מעבר להרי החושך, נעבור לחפש את המיני מיינור קלבמן המעולה, שנת 71 שהייתה של אחותי ואח"כ שלי :wink:.

יניב מיכאלי

-----------

קלאסיקה: סאאב 96V4 - שנת 1969


×
×
  • תוכן חדש...