Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני מכיר את האוטו. היום הוא בצבע אדום ואכן הוא בשטחים

הוא ניקנה ליפני שנה וחצי מבחור מבית לחם במחיר של 10K דינר שזה בערך כפול 5.5

היום הוא אצל חבר שלי הוא במצב נסיע ושימושי ביום יום

הוא לא כול כך יפה הוא ניצבע ליפני שנה בערך באדום באיזור שכם.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היי אני מכיר את האוטו. היום הוא בצבע אדום ואכן הוא בשטחים

הוא ניקנה ליפני שנה וחצי מבחור מבית לחם במחיר של 10K דינר שזה בערך כפול 5.5

היום הוא אצל חבר שלי הוא במצב נסיע ושימושי ביום יום

הוא לא כול כך יפה הוא ניצבע ליפני שנה בערך באדום באיזור שכם.

אשמח לראות תמונות.

ולא הבנתי האם הוא עם מספר ישראלי או לא...

יניב מיכאלי

-----------

קלאסיקה: סאאב 96V4 - שנת 1969

פורסם
היום הוא עם מיספר פלסטיני

בשביל תמונות אתה תצתרך להמתין כמה שבועות

אבל עלי אין בעיה.

רוב תודות :)

יניב מיכאלי

-----------

קלאסיקה: סאאב 96V4 - שנת 1969

פורסם
היי אני מכיר את האוטו. היום הוא בצבע אדום ואכן הוא בשטחים

הוא ניקנה ליפני שנה וחצי מבחור מבית לחם במחיר של 10K דינר שזה בערך כפול 5.5

היום הוא אצל חבר שלי הוא במצב נסיע ושימושי ביום יום

הוא לא כול כך יפה הוא ניצבע ליפני שנה בערך באדום באיזור שכם.

55K שקל על פיאט ספיידר ישנה? ברשות הפלסטינית? אתה בטוח? מאזדה 3 חדשה עולה שם עשירית המחיר מזה.

פורסם
חברים,

 

אומנם הייתי בן פחות מ 13 כשקנינו את הרכב, אבל הייתי בן 23 כשהוא נמכר. אני יודע מה היה לנו.

פיאט ספיידר 850. פירקתי אותה והרכבתי אותה, נהגתי עליה וטיפלתי בה.

לא לנצ'יה, לא תוצרת בית, לא X1/9. פיאט ספיידר 850.

 

מצורפת תמונה של אבא שלי והספיידר.

יניב

יניב - הרכב אמנם ספיידר, פיאט ואפילו 850. הגג, לעניות דעתי, הוא קומבינה בין גג קשיח וגג ברזנט - ל-850 ספיידר יש שני סוגי גגות, כפי שציין ארנון לפני - או גג קשיח פיבר מלא ביחידה אחת כולל חלון זכוכית, או גג פלסטי נפתח במלואו על מסגרת ברזל מתקפלת, עם חלון פלסטי מאחור. אין גם וגם...

מעבר לזה, לא שמעתי על הרכב של אביך, וחבל - הוא בהחלט נראה מתוק (הרכב, לא אביך... טוב, גם אביך נראה נחמד.).

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

חברה שני דברים לי אליכם.

  1. הרכבים החוקיים ברשות עולים פי כמה וכמה מאשר אצלנו, לדוגמה סובארו DL 88 אצלנו שווה בין 4-7 לפי מצב הרכב. ברשות זה שווה בין 13-17 כמובן לפי המצב.
  2. הגג שמורכב על הפיאט הוא גג קשיח 2 חלקים. חלק אחד קבוע, החלק האחורי עם השמשה האחורית. החלק השני ניתן להסרה {גג בלבד} שגם הוא קשיח.

המשך ערב נעים.


×
×
  • תוכן חדש...