Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום אחרי ששטפתי את האוטו בדקתי את הצמיגים האחוריים של רכבי.

מסקנה: הם אכולים בצורה מחרידה :D והייצור שלהם משנת 2001

משמע הגיע הזמן להחליף.

הקדמיים הוחלפו לפני כ-7 חודשים והם יחסית במצב טוב.

 

ברצוני לשאול מספר שאלות.

1)המלצה לצמיג חדש במידה 175/60/14 איכותי.

2)המלצה על פאנצ'ר מעכר ישר.

 

 

3) שקלתי לעבור ל-185/55/14 ורציתי לדעת מה הפרוצדורה מא' עד ת' לגבי אישור, כלומר מה קודם למה. (אני אשמח לפירוט מדוקדק).

 

כמו כן רציתי לדעת מה יהיו ההשלכות מבחינה מכנית בהחלפה לצמיג רחב יותר וחתך נמוך יותר?

אני יודע שההאצה תהיה טיפה איטית יותר אך לי חשוב שלא יהיה בלאי בציריות ובמכלולי הגלגל עקב שינוי המידה, לכן רציתי לדעת אם יהיה כזה.

 

תודה רבה לעונים........נכונה :wink: .

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

האצה איטית יותר קשורה אך ורק לשינוי במידת הגלגל הכוללת של הגלגלים המניעים.

עד כמה שזכור לי הראלי היא הנאה קדמית ולכן אין קשר בין תאוצה/מהירות סופית לקוטר צמיגים אחוריים.

 

כמו כן, לפי החישוב שלי הצמיג החדש שאתה רוצה לשים קטן יותר מהמקורי, תעשה את החשבון.

 

לגבי מידות בעלות אישור לראלי, יש פה חבר'ה שיודעים בע"פ הרבה יותר טוב ממני :p [/b]

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני אנסה את מזלי הפעם :wink:

 

ברכב שלי יש דנלופ. באופן כללי אני מרוצה מאוד.

הם בשימוש כבר כמעט שנה ושמתי לב לאחרונה שהתחת נזרק יותר מהר מבעבר.

הטענה שניתן להחליק איתם בקלות נכונה.

בלב שלם אני יכול להמליץ עליהם במידה ויש לך תקציב קטן.

 

לדעתי עדייף להתקין צמיגים במידה של ה-GTI. האחיזה תשתפר קלות ומבחינה תאורטית

יתכן שינוי לרעה בביצועים וזאת מכוון שיש יותר מגע של גומי על הכביש.לדעתי אפסי.

יש יותר מבחר צמיגים במידה של ה-GTI.המידה המקורית מאוד לא פופולרית.

 

הדרך לאשר את המידה של ה-GTI מאוד פשוטה, אני יודע שצריך לגשת למחלקת תקינה במשרד הרישוי בחולון בימי שני ורביעי ( כדאי לבדוק בדיוק את הימים ואת השעות )

צריך להגיע עם המידה החדשה מורכבת, מן הסתם יאשרו את זה ויש לשלם אגרה של 30 ומשהוא שקלים כאשר המידה החדשה מעודכנת ברשיון.

 

יש טוענים שניתן לבצע זאת בכל סניף של קומפיוטסט, שווה בדיקה.

 

אייל

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם

שאם אני אחליף מידה אז אני אחליף את כל ה-4.

מן הסתם אני לא אשים מידות שונות בסרן האחורי לעומת הקידמי.

 

איילון בקשר לדאנלופ, איזו מידה יש לך וכמה הם עולים?

אני מנהריה, לא נראה לי שאני אסע עד המרכז רק על מנת לאשר את הצמיגים.

קומפיוטסט יש גם בחיפה, כמו כן יש את משרד הרישוי בחיפה.

 

אין צורך קודם כל לקבל אישור מהיבואן לגבי שינוי גודל הצמיג?

אני ממש צריך לדעת את התהליך על מנת לא להגיע למצב שאני נתקע עם צמיגים לא מאושרים.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

אפשר לבצע את שינוי הרישום בכל מכון טסטים.

ייתכן שיש מקומות בהם יאשרו לך את המידה על סמך החוברת שיש להם, בו מפורט שאפשר לשים את המידות שביקשת על ה 106.

ליתר בטחון, מוטב לפנות למחלקה הטכנית בלובינסקי ולקבל מהם אישור בכתב למידה שאתה מבקש, ולהגיע עם זה למכון הטסטים, כשהצמיגים החדשים כבר מורכבים.

אתה יכול גם לנסוע עם האישור של המחלקה הטכנית עד לטסט הבא, ויחד עם הטסט לבצע את רישום שינוי המידה.

 

ההבדל בהיקף החיצוני בין שתי המידות זניח, ולכן לא תהיה השפעה משמעותית על התאוצה.

יהיה מעט יותר חיכוך עם הכביש, אבל שוב, לא במידה משמעותית.

חתך נמוך יותר יעניק היגוי חד יותר. השפעת החתך תהיה יותר מורגשת מהשינוי באחיזה בזכות רוחב הצמיג.

האחיזה תושפע הרבה יותר מסוג הצמיג שתבחר להרכיב.

 

לי יש נסיון טוב עם פאלקן ZE502 במידה המקורית שלך. הם צמיגים שנותנים אחיזה טובה מאוד ביבש, ואיבוד האחיזה שלהם הוא מאוד הדרגתי, כלומר שהם נותנים המון רגש. הם גם זולים יחסית לצמיגים ספורטיביים.

ה ZE502 כבר לא מיוצרת. היום יש ZE512 שאין לי נסיון איתם.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אתה לא צריך שום אישור מהיבואן.

 

על כל ספק תתקשר מחר למשרד הרישוי ותשאל אותם בדיוק איך מבצעים את ההחלפה.

 

אני דיי בטוח שהדרך לאשר את הצמיגים היא כמו שרשמתי מקודם.

 

בקשר לדאנלופ עלו לי 4 1000 ש"ח כולל איזון ועבודה באיזור קניון רמת גן.

 

אייל

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם

באחת הפעמים שהורידו אותי מהכביש הראתי להם את האישור מהיבואן וזה לא טופס.

 

כך שאני לא חושב שזה רעיון טוב להסתובב עם מידות שלא רשומות ברשיון רכב ועם פתק

מהיבואן שמאשר זאת, זה לא עובד ככה.

 

במיוחד כאשר יש לך אגזוז רועש ופוזה של רכב ספורטיבי.

 

שוטרים חולים על השטויות האלה. אל תתנו להם להנות מזה.

 

אייל

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם

התקשרתי היום לכמה מכוני רישוי ומשום מה אף בוחן רכב לא יודע להגיד לי את מה שאני רוצה לשמוע.

זה הולך בסיגנון "פתח את ספר הרכב שלך או את דלת הנהג ושם רשום לך".

 

הפקידה במשרד הרישוי אמרה לי שכדאי שאני אגיע אליהם פיזית ואז אני אוכל לדבר עם הרב-בוחן והוא יתן לי אישור להחלפת צמיגים,לפני ההחלפה.

 

בספר של הראלי לא רשום מידה של GTI או S16 מהסיבה שב-96 לא הייתה GTI או S16, האם במשרד הרישוי לבוחנים יש את החוברת עם המידות?

כי בקומפיוטסט לא יכלו לעזור לי וגם לא ב-מ.מ.מ

 

אז מה אתם אומרים?

 

 

איילון, לא ענית לי איזו מידה יש לך בראלי, אמרת שיש לך רק DUNLOP, שעלו 1000 שקל. (מה המידה ומה הדגם)

 

תודה.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

לאבא שלי יש בספארי צמיג ברוחב 245 במקום 205 (אני לא זוכר בידיוק) מקורי

זה חוקי אבל לפני שהוא רשם את השינוי (הוא קנה את האוטו ככה שברישיון כתוב מידה מקורית)

הוא היה עם קומבינות עד שהוא שינה אני לא יודע איפה אני ישאל אותו את המידה

רק ש"החכמים" ממשרד הרישוי כתבו לו265 במקום 245 ברישיון

השבוע לקחתי את האוטו שלו לטסט והם עשו לי בעיות ורצו לשלוח אותי לחולון לשנות את זה

בזכות מישהו שיש לו קשרים במכון (מבדק פ"ת) הם בסוף שינו לי במקום הביאו טופס שינוי

עלה 22 ש"ח ואמרו לי שהרישיון הבא יהיה מידות נכונות

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

×
×
  • תוכן חדש...