Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך למסעותיי אחרי המגבר בשבילי, ראיתי שהמחיר של Lanzar Vibe 421

די זהה למחיר של ה- Jbl 75.4 הידוע...

 

ממה שאני יודע LANZAR לא נופלת מחברת JBL ואולי אף נחשבת לטובה יותר...

 

ה JBL הוא 104X4

הLANZAR הוא 120X4

 

אז מדוע בכל זאת ההמלצות בפורום הולכות כל הזמן למגבר של JBL?

 

תודה לעוזרים

פורסם

לנזר ידועים כאוברריטד כלומר ההצהרות שלהם מנופחות, אני לא יודע אם מישהו עשה כאן בדיקת מעבדה לדגם הספיציפי של לנזר שהצגת, למרות זאת יש פה בפורום מישהו שעשה בדיקת מעבדה לGTO75.4 והוא באמת מספק 104 רמס לכל ערוץ.

בברכה.

פורסם

זה הקישקוש הכי גדול ששמעתי בחיים אין לך מושג עם אתה משווה גייבי אל ללנזר לנזר זאת חברה שיושבת בסין וייש לה מישרדים ומחסן ענק בארה"ב תיראה או תיקרא על תחרויות בחו"ל ותיראה כמה זכיות יש לגיי בי אל וללנזר לא רק שאין זכיות היא ביכלל לא מישתתפת לאנזר זאת חברה סינית שהמוצרים שלה מיוצרים בסין נישלחים לארה"ב מקבלים מדבקה usa ונישלחים הלאה גם גיי בי אל מייצרים בסין אבל רק הסדרות הנמוכות שלהם (טכנולוגיה של גיי בי אל ארה"ב)שלא הולכות(נימכרות ) בארה"ב הסדרות פאוור וגי טי איי +גיי טי איי קראון מייצר רק בארה"ב לנזר זה מותג מדבקה שמיוצר באותו מיפעל כמו דרגסטאר קאדנס פיילה ועוד שמות יפים הם מגיעים לארה"ב ושם מקבלים את המדבקות!!!!!!!!!!!!!!!

 

אתר ללא משאית התופת של JBL לא יכול לקרוא לעצמו אתר סאונד, אז הינה המפלצת ששנה שעברה לקחה מקום ראשון בתחרות ה SPL בניו יורק. (צילום: jbl.com

TN_{4147527A-4A63-4335-9FAE-8BFF9610699B}_4.jpg

TN_{6B7963CE-E00D-4BC5-BE92-1CD82D546105}_25.jpg

TN_{B06862FD-86B7-4622-91DC-86674CC52DDE}_13.jpg

75_1.jpg

TN_{6B7963CE-E00D-4BC5-BE92-1CD82D546105}_25.jpg

:fadein:
פורסם
לנזר ידועים כאוברריטד כלומר ההצהרות שלהם מנופחות, אני לא יודע אם מישהו עשה כאן בדיקת מעבדה לדגם הספיציפי של לנזר שהצגת, למרות זאת יש פה בפורום מישהו שעשה בדיקת מעבדה לGTO75.4 והוא באמת מספק 104 רמס לכל ערוץ.

בברכה.

מה אתה אומר, באמת? 104 וואט RMS, אולי 108,2 וואט? אתה מכיר אותו מי בדק את זה? אתה ביכלל זוכר על מה מדובר? אתה ביכלל יודע מה זה 100 RMS?
פורסם
זה הקישקוש הכי גדול ששמעתי בחיים אין לך מושג עם אתה משווה גייבי אל ללנזר לנזר זאת חברה שיושבת בסין וייש לה מישרדים ומחסן ענק בארה"ב תיראה או תיקרא על תחרויות בחו"ל ותיראה כמה זכיות יש לגיי בי אל וללנזר לא רק שאין זכיות היא ביכלל לא מישתתפת לאנזר זאת חברה סינית שהמוצרים שלה מיוצרים בסין נישלחים לארה"ב מקבלים מדבקה usa ונישלחים הלאה גם גיי בי אל מייצרים בסין אבל רק הסדרות הנמוכות שלהם (טכנולוגיה של גיי בי אל ארה"ב)שלא הולכות(נימכרות ) בארה"ב הסדרות פאוור וגי טי איי +גיי טי איי קראון מייצר רק בארה"ב לנזר זה מותג מדבקה שמיוצר באותו מיפעל כמו דרגסטאר קאדנס פיילה ועוד שמות יפים הם מגיעים לארה"ב ושם מקבלים את המדבקות!!!!!!!!!!!!!!!

 

אתר ללא משאית התופת של JBL לא יכול לקרוא לעצמו אתר סאונד, אז הינה המפלצת ששנה שעברה לקחה מקום ראשון בתחרות ה SPL בניו יורק. (צילום: jbl.com

אתה צודק!

בוא עוד אני יוסיף לשבחים שהחברה אחראית לכל מערך הסאונד של טקס האוסקר:)

פורסם
מבלי בכלל להתייחס למפרטים איכויות וכו וכו..... אחריות של ניופאן לגיביאל.. זאת לא אחריות של לנזר תהיה בטוח

דווקא האחריות של לנזר בארץ לא רעה בכלל, נכון שזה לא ניופאן (לטוב ולרע).

ברוקס סטראו אמנם קטנים אבל מאד אישיים ומאד אדיבים, אני קיבלתי שם שירות מעולה.

 

לגבי הוויכוחים "של מי יותר גדול"...

ההשוואה צריכה להיות בעיקר בין דגמים ולא בין חברות.

במקרה הזה מדובר בסדרות נמוכות של שתי החברות, אני חושב שהדגם של ש-JBL טוב יותר.

 

לגבי ההשוואה בעוצמה...נו באמת...הנתון הזה יותר מידי מורכב כדי להבין מי יותר חזק באמת, במיוחד כשמדובר בהפרש כ"כ קטן... 120W RMS לעומת 100W RMS לא אומר כמעט כלום...

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם
פששש זה אתה המומחה הגדול לא? תעיין כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=103822&highlight=%E1%E3%E9%F7%FA+%EE%F2%E1%E3%E4+JBL

לא צריך ליהיות מומחה כדי לא להגיד שטויות. הבן אדם הזה בדק את המגבר, זה נכון אבל הוא לא אמר שהמגבר מוציא 104 RMS הוא אמר שהמגבר לא חלש ו מתקרב לתוצאות הרשומות (לא דיבר על האיכות המוסיקה ב זמן ה "104 RMS" האלה.

ו דבר שני הוא בדק את הכוח ו באיזה תנאים אתה יודע?

אתה יכול להבין שכל הזמן כש אתה תיבדוק אתה יכול לקבל תוצאה אחרת הכל תלוי גם באופן הבדיקה 100 RMS זה עוד לא הכל!

אלק 104 RMS

פורסם

שלא תבין אותי לא נכון, אני גם לא "מחבב" את הגרוטאה הזאת - 75.4 , עם כח העיווטים וכ'ו,

 

אבל הבן אדם שאל על שני מגברים - לנזר ו JBL ועל ההספקים שלהם, אז עניתי לו כל מה קראתי בפורום הזה.

 

לרומן, תשנה את הגישה הצינית שלך, יעזור לך בחיים. "על כל חכם ימצא חכם יותר...."

פורסם

 

ממה שאני יודע LANZAR לא נופלת מחברת JBL ואולי אף נחשבת לטובה יותר...

 

ה JBL הוא 104X4

הLANZAR הוא 120X4

 

 

תודה לעוזרים

ממה שאתה יודע זה נראה כאילו אתה ממש לא יודע .

אולי לנזר זה לא חברת מדבקה או זבל סיני אבל אין שום פרמטר שאתה יכול להשוות בין המוצרים של ג'י בי לבין המוצרים של לאנזר הן מבחינת איכות והן מבחינת אמינות והן מבחינת שרות וכו וכו וכו..

לאנזר חברה שמתיחסת למושג RMS בגדר המלצה בלבד ומנפחת את הנתונים של המגברים/סאבים/רמקולים כמו בלון עם גז הליום .

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

לגלדיאטור:

 

בתור בעליו לשעבר של מגבר לאנזר מסדרת HTG ובעליו של VIBE מהסדרה השחורה, אני רוצה להגיד לך שעדיף לך לחסוך עוד כמה גרושים ולרכוש משהו שהוא לא לאנזר. אני לא מרוצה מהמגברים שמעוותים את הצליל, נכנסים לפרוטקשנים בימים חמים ובכלל... לא עומדים בהצהרות שלהם. עכשיו בטח תשאל למה יש לי עוד את ה VIBE באוטו.. זה כי חבר שלי הביא לי ולא מוכרים מתנה של חבר....מקסימום, ניתן אותו לחבר אחר כשאני ארכוש מגבר חדש.

רק עוד דבר שחשוב לציין, אם כבר רכשת, אז עדיף את הסידרה VIBE השחורה הישנה ולא את החדשות...מלבד האופטי שזאת הסדרה הגבוהה ומחירה בהתאם...(של המגברים).

לא חותם

פורסם

זה נכון שיש ל-JBL סדרות מעולות.

גם ללאנזר יש סדרות טובות (כמו ה-Opti)

אני יכול להגיד שמגברי Opti מוצהרים לפי תקן CEA ולכן יש מה להשוות בינהם לכל מגבר אחר.

לגבי הסדרות האחרות...לא ממש יודע.

חבל שאתם לא מתייחסים לשאלה של הבחור.

ההשוואה היא הין שני מגברים ולא השוואה בין חברות.

מגבר של לאנזר מסדרת Opti הרבה יותר טוב מהסדרות הנמוכות של JBL.

ול-JBL יש מגברים טובים יותר מסדרת ה-Opti של לאנזר.

לא חוכמה להשוות גם בין סדרות כי מגבר מהסדרות הגבוהות של JBL עולה פי שתיים ויותר ממגבר מהסדרות של לאנזר.

בקיצור,

השוואה עושים בין מוצרים במחירים דומים ולא בין מדבקות...

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

אם אתה משווה בין שני החברות אתה בעצמך אומר שלג'י בי אל יש סדרות גבוהות יותר מהאופטי

 

וג'י בי אל יותר טובה בכל פרמטר מלאנזר רק תשווה פרמטר מול פרמטר זה ברור שלא תיקח את הGTO ותשים אותה מול האופטי.

אבל אם תיקח את הסדרה הגבוהה של ג'י בי אל ותשים אותה מול האופטי היא תיקח.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

מנסיון עם עם מספר מגברים של JBL. והרבה מעוד דגמים של לאנזר.!

לשניהם יש פדיחות!. ויש דברים טובים.

 

צריך להשוות מוצר בתווח המחירים שלו! וברמה שלו.

כי להגיד לדוגמא. לאנזר ב 1200 שקל. מול JBL ב 1200 שקל. ה JBL יקח. בגלל שזה הסדרה סבירה שלהם.

אבל לאנזר ב 800 שקל מול JBL. (אין כי, JBL לא מוכרים במחירים האלה) וזה לא עושה את לאנזר זבל!.

 

ולגבר לאנזר.

יש להם הרבה דגמים דפוקים.! הויברנט. וההריטג' (שהנתונים מוגזמים במיוחד! .)

אבל!! סדרה הVIBE השחורה. והכסופה מצויינים.!! אמינים. והנתונים לא רחוקים מהאמת.

לדוגמא: VIBE 420 שחור. מוצהר 100W RMS. נותן כ 80. והמחיר מצחיק! כ 500 שקל למשומש. וכ1400 שקל חדש היה עולה לפני 4 שנים. (שזה כ 1000 שקל היום)

ואני מצטער אין הרבה דברים יותר טובים במחירים האלה.

 

בקיצור. לאנזר. ביחס למחיר ולדגם. יש לה דברים טובים.

 

 

ולגבי האופטי דרייב. ממולץ מעוד חו"ל. מגברים חזקים. עומדים מעבר להצהרות!! לפי בדיקות בחו"ל.

ונחשבים לאיכותיים. בטווח מחירים שלהם.

בארץ לא מוכרים מספיק. ולא מבינים עד כמה טובים ואמינים.

 

 

ועם אתה מדבר על JBL. על תשכח. שמדובר על קונצרן הרמן. (אינפיניטי JBL ועוד)

שמיצרים לא רק ציוד לרכב. גם הגברות מקצועיות ואיכותיות. ונחשבים למוצרים מעולים בכל העולם.

אלי.

 

ולשאלתך.

הלאנזר המדובר מגבר אחלה. הנתונים טיפה מופרזים. הוא יתן כ 80W RMS.

והJBL יתן כ 100W RMS.

 

האחוז עיוות של הJBL גבוה יותר. וזה טיפה בעייתי עם טוויטרים רגישים. ולמי ששומע בווליום גבוה. ולא מקשיב לטוויטרים.

 

מה אתה רוצה להגביר איתו?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...