Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כפי שתראו בסרטון הבא

http://video.google.com/videoplay?docid=8535566127242948889&q=LFS

האיש הנחמד משחק במשחק LFS,

אותי מעניין איזה ידית הילוכים זאת, משיהו שמע עלייה? (שימו לב, שהיא כנראה נמכרת בנפרד להגה כי להגה יש ידית הילוכים)..

 

---

 

מצאתי (ולא בחיפוש של הפורום)

זה מוצר מבית ACT-LABS

למי שמתעניים..

RS SHIFTER - ACT LABS

http://www.act-labs.com/race3.htm

פורסם

חכה להגה הבא של לוג'יטק -

כולל שיפטר ו3 דוושות.

 

זה קומבינה עם ההגה הנוכחי (שד"א שייך לפלייסטיישן במקור)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
חכה להגה הבא של לוג'יטק -

כולל שיפטר ו3 דוושות.

 

זה קומבינה עם ההגה הנוכחי (שד"א שייך לפלייסטיישן במקור)

 

ליביו

בטח יעלה כמו החיים שלנו..

 

אבל נחמד לדעת ששווה למשכן אותם בשביל משהו.

 

אור.

 

אם כבר LFS, קבלו

http://video.google.com/videoplay?docid=2886193110310926974&q=LFS

פורסם

תלוי אם החיים שלך עולים 300 דולר

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2217,CONTENTID=11867

 

שימו לב שהוא מתאים הפעם רשמית גם למחשב (בניגוד לDRIVING FORCE PRO שמתאים למחשב עם דרייברים לא רישמיים והוא ההגה המועדף לLFS בעולם - גם 3 סיבובים רק 2 דוושות ועם שיפטר של UP & DOWN ולא 6 הילוכים).

 

ד"א - יש לו תמיכה גם בXBOX360 וגם לPS3 (עדיין לא רשמי - אבל משחקים מתוכננים כדי לנצל את השיפטר)

 

בפלייסטיישן 2 השיפטר ינוצל כמו של הקודם (לא לפי הילוכים - רק למעלה למטה)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אם הייתי רואה את זה לפני שנתיים כשהייתי טוחן משחקי מחשב - הייתי קונה :D

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בעבר לפני כמה שנים חיפשתי ורציתי לקנות דבר כזה, אבל לא מצאתי .

 

Logitech G25

 

http://cgi.ebay.com/NEW-Logitech-G-25-PS2-PC-Racing-Wheel-pedals-gear-G25_W0QQitemZ160047874371QQihZ006QQcategoryZ21188QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#AdditionalPic

 

חבל רק שהמשלוח זה : US $139.41

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

כן ראיתי את זה, משלוח על מוצר שני זה כבר ""רק"" 100 דולר

אם היינו מזמינים הרבה אנשים, זה היה יוצא טיפה יותר זול, אבל עדיין יוצא ממש יקר, ואני מאמין שיש גם מכס על זה.

 

אם תגידו לי שאני סתם מחכה, וזה יגיע לארץ רק עוד שנה, אז אני מסוגל לקנות מחול, אבל אם תוך כמה חודשים זה יגיע אז שווה לחכות

×
×
  • תוכן חדש...