Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחר שמילאנו את הDATABASE בחומר על קסנטיה, עכשיו נתחיל למלא בחומר על טנדרים...

טנדר איסוזו, בנזין שנת 95, מוזרק, איזה מערכת הזרקה מותקנת ברכב, חד נקודתית או רב נקודתית?

תודה ארז.

פורסם

אם זה בנזין אז אני משער שיש לרכב הזרקה רב נקודתית

שוב, לא יודע להגיד לך בוודאות. צריך להסתכל ולראות או לחפש נתונים על הרכב.

פורסם

בגלל שזה בנזין אתה משער שזה רב נקודתי ?

 

למה, אין בנזין שהוא חד נקודתי ?....

 

שוב, לא יודע להגיד לך בוודאות

אז אל תגיב !!!

 

 

:mm_mad:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק אתה מפחיד אותי בזמן האחרון..........:mm_blush:

 

בכל אופן,

הייתי מעוניין לדעת איך ניתן להבדיל בינהם לפי הסתכלות.

ומה מרכיב את המערכת הספציפית הזאת.

פורסם
איציק אתה מפחיד אותי בזמן האחרון..........:mm_blush:

 

בכל אופן,

הייתי מעוניין לדעת איך ניתן להבדיל בינהם לפי הסתכלות.

ומה מרכיב את המערכת הספציפית הזאת.

אם לכל צילינדר יש מזרק (חפש 4 מזרקים) - אז יש לך רב נקודתית.

 

אם אתה לא מוצא שום מזרק (פרט לאחד שנמצא בתוך הבית מצערת) - יש לך חד נקודתית.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שלום

 

ולסיכום!!! הטנדרים של איסוזו ששוקו בארץ הגיעו שתי דגמים.

שנת יצור 94 קרבורטור.

שנת יצור 95 הזרקה רב נקודתית

ומשנת 96 דיזל .

לתשומת לבך!!! התקלה הראשונה שתהיה אם תהיה חס-וחלילה טפו טפו טפו במנוע או בגיר ,

אתה בצרות כי איין וקשה מאוד להשיג חלקים לשנים האלה. בחברה יש לא את הכול אבל המחירים אוי המחירים שלהם ימח-שמם.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...