Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יופי של אקשן, לא יכלנו לבקש עונה יותר מותחת.

 

המסלול ההונגרי נוטה לשעמם, מקווה שבשבוע הבא יוכיחו לי ההיפך (אגב לא היה אכפת לראות קצת גשם באירופה).

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
משהו שקצת התפספס בשירשור, היה ויכוח בין ה-FIA לסיוארטים בהוקנהיים לגבי החוקיות של ה-Mass Damper, שהוא בעצם מעין משקולת של מס' קליוגרמים על קפיץ שנמצאת בחרטום.

תפקיד החלק הוא לבטל את הקפיצות של החרטום במקרה של מעבר על אבני השפה ובכך לשפר את אחיזת הצמיגים.

הMass Damper הוכנס ברנו כבר משנה שעברה ובפרארי החל ממונזה, הודעה של ה-FIA אמרה שאין להשתמש בחלק זה, כך שפרארי השאירו אותו בבית אך רנו החליטו לנסות להשתמש בו בכל זאת.

משום מה הסטיוארטים (של ה-FIA) בהוקנהיים אישרו לרנו את השימוש בחלק, בטענה שאין חוק כתוב שפוסל את השימוש בו, אך לאחר שהחברה ברנו הבינו שהם מסתכנים בפסילה שתבוא מאוחר יותר, הורידו את החלק המדובר, מה שאולי מסביר את הירידה החדה בביצועים לעומת המירוצים הקודמים.

לגבי הורדת ה-MASS DAMPERS ברנו לפחות .

עד כמה שידוע הם הורידו את זה רק לפני המרוץ בגרמניה , בגלל שחששו מפסילה .

לירידה ביכולת של רנו היה איתות כבר בקנדה שמיכאל שומאכר החל לקזז בו ומשם היתה המשכיות בסדרת הנצחונות של הגרמני , לעומת נפילת היכולת של רנו ואלונסו במיוחד .

אני יותר חושב שזה קשור גם לאפקט הצמיגים שלא פותחו מספיק , לעומת הברידג'סטון שעברו פיתוח מסיבי לאחרונה .

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

×
×
  • תוכן חדש...