Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי ב HU . לפעמים זה פשוט אפילו ללא כיול , לפעמים דרוש כיול ולפעמים כלל לא ניתן לכייל. ויש גם מקרים שהכיול לא משתלם.

פורסם
תקנה אלפיין, אפשר לשנות את הדבר הזה דרך התפריט, בלי צורך לעשות כיול במעבדה.

לא בכולם, לצערי בשלי לא ניתן לדוגמא.כל דגם לגופו.

פורסם

הקישור שנתתי מתאים לדרישות שלי יש אפשרות לחבר את ה ipod דרך ה usb, הוא יפה, יש לו מסך גדול....

 

 

השאלה היא מה בקשר לתדרים? זה יעבוד בארץ?

פורסם

סביר להניח שלא... תדבר אם משהו שיש לו כזה בארץ או בחו"ל. ותשאל אותו אם יש מעבר בין תדרים זוגיים לאי זוגיים.

פורסם
מה לגבי הדגם הזה?

 

 

http://www.sonicelectronix.com/item_6661.html

לגבי הדגם הנ"ל (ולרוב ה-JVC) לא צריכה להיות בעיה כי אפשר לשנות את הפונקציה הנ"ל דרך התפריט (לפי מה שכתוב ב"מדריך למשתמש" :wink: ).

 

אם אתה רוצה להיות בטוח אז תמתין חודש (בערך) אמור להגיע לי אחד כזה (בדיוק) מארה"ב.

ובקשר למחיר שלח לי ה.פ. למחיר זול יותר (פשוט חיפשתי המון זמן את הדגם הזה).

 

WUKA

Sheep Happens

×
×
  • תוכן חדש...