Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עלה לי רעיון נחמד, שלא הופיע בתוצאות החיפוש בפורום כנושא שדנו בו בעבר.

לכל אחד מאיתנו הרי יש כינוי !

שכל אחד ירשום את השם הפרטי, ואת הכינוי שלו ! ואיך הגיעו לזה אפשרי גם :lol:

 

אני יודע שאני משועמם :roll:

אז תתחילו ! :wink:

 

שם: סהר.

כינוי: סורא (Sura)

נוצר: ע"י חבר טמבל שהחליט לקרוא לי על שם חברה של סבתא שלו :?:D

פורסם

סהר, "טיפה" משעמם לך :wink:

 

טוב...

 

שם: לירן

 

כינוי: לירן אקס.אס.איי

 

נוצר: חברים שלי "הדביקו" לי ת'כינוי הזה מאז שקניתי ת'אוטו , הם כבר חושבים שזה שם המשפחה שלי :shock:

וחוץ מזה חלק מהחברים גם קוראים לי מן (MEN) :shock::shock::shock:

 

לירן, שסהר אילץ אותו לחשוף שמות :hihi:

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

שם: ישי.

 

כינוי: ישי.

 

:roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

שם: דביר.

 

כינוי:

משוגע, כבש, ערס, פריק, סטייליסט, סרסור, ליצן, אידיוט ועוד.

 

ננסה לנתח:

משוגע - טוב, זה ברור :roll:

כבש - פה בפורום - ברור. בקרב החברים - בגלל שהיה לי תלתלים ארוכים עד יום שישי הזה.

 

ערס- כי בשביל החברים הפריקים שלי אני ערס.

פריק - כי בשביל החברים הערסים שלי, עם שיער כזה אני פריק.

סטייליסט - כי יש אידיוטים שחושבים שאם קנית קסטרו מן, והם לובשים

דברים שלא ההיתי לובש לפיג'מה (הפריקים האלה :roll: ), אני סטייליסט.

 

סרסור - מהימים שאני וחבר שלי תמיד ההינו מסדרים רוסיות מהשכונה לח'ברה.

ליצן - טוב, זה ברור.

 

אידיוט - יש כאלה שרואיםבליצנים אידיוטים.

עוד - ה' ירחם, מפאת הצנזורה...

(דוגמא: רב שגל/ גולדן דיק/מחמש/מרביע)

:twisted:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
בוקר טוב אנשים!

קוראים לי מתן

והכינוי שלי הוא תותחת :lol:

נחשו למה.

 

 

אני אנסה לנחש.

 

 

כי יש לך תחת עם קוטר של תותח :roll:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
אתם לא תבינו כלום...

שם: זאב

כינוי: vol4ara, בעבודה VOVKA, ובצבא 4apa...

 

אמרתי שלא תבנו כלום. בלי שאלות, אין לי כח לזה. :wink:

 

 

:shock::screwy:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
אתם לא תבינו כלום...

שם: זאב

כינוי: vol4ara, בעבודה VOVKA, ובצבא 4apa...

 

אמרתי שלא תבנו כלום. בלי שאלות, אין לי כח לזה. :wink:

 

:shock: הסבר פרט הדגם... :) 4apa? מאיפה זה בה?

 

טוב קוראים לי ג"ניה,יבגני...

כינוי או שם בקיצור Jeka...

פורסם
אתם לא תבינו כלום...

שם: זאב

כינוי: vol4ara, בעבודה VOVKA, ובצבא 4apa...

 

אמרתי שלא תבנו כלום. בלי שאלות, אין לי כח לזה. :wink:

 

:shock: הסבר פרט הדגם... :) 4apa? מאיפה זה בה?

 

טוב קוראים לי ג"ניה,יבגני...

כינוי או שם בקיצור Jeka...

 

לא בפורום..

פורסם

שם: תום

כינוי: בדיוק כמו בפורום Tomizaur.

נוצר: על ידי חבר אחרי שאכלנו באילת בטקסס גריל (אכול כפי יכולתך) ואני אכלתי 1.2 קילו של נתחי אנטריקוט - אוכל כמו דינוזאור :-)

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

טוב

 

שמי יבגני .

 

ויש לי המון כינויים :

 

חברים : יבגן , KESHA , JEKA , לפעמים גם קוראים לי בשם משפחה .

 

הורים ובני משפחה : JENIA .

פורסם
אתם לא תבינו כלום...

שם: זאב

כינוי: vol4ara, בעבודה VOVKA, ובצבא 4apa...

 

אמרתי שלא תבנו כלום. בלי שאלות, אין לי כח לזה. :wink:

 

4apa ?

 

איך ? מה הקשר? שם משפחה? כי יש לי חבר שאנחנו גם כן קוראים לו כך וזה בגלל השם משפחה .

×
×
  • תוכן חדש...