Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקבל חוות דעת מאנשים שיודעים מניסיון לגבי עלויות אחזקה שוטפות לגבי סמארט ...

טיפולים שוטפים , חלפים , ביטוחים , צריכת דלק וכו' ...

 

אני אשמח לכל מידע בנושא .

 

מעבר לזה , אם מישהו יודע את ההבדל בין הדגמים אני אשמח להרחבה .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

תרים טלפון קיפי, הבנתי שהסמארט קבריו' בראבוס מוצעת למכירה.

בתקופה הקצרה שהיא שירתה אותי לא הפסקתי לחייך, לא נתקלתי בשום בעיה (עדיין חודש), צריכת הדלק זעומה והרכב למרות שהוא לא משרה ביטחון יציב מאוד גם בסיבובים הדוקים כמו בדרך מעין הקורא לפלמחים, שבכל יום רק הגברתי את המהירות והרכב נשאר ממוגנט לכביש, אבל זה לגביי הבראבוס.

אני אדבר עם קרוב משפחה שלי שיש לו סמארט רודסטר, הייתה לו לפני זה קבריו רגילה.

הוא לקוח מאוד מרוצה.

haters will hate

פורסם

גם לי יצא לבלות סוף שבוע ארוך עם סמארט (מהשכרה) בגירסת הקבריו ואני חייב לציין שנהנתי מכל רגע

 

צריכת דלק פשוט אפסית (ת"א - עכו המחוג בקושי זז)

 

בקיצור ממולץ בחום מבחינת חווית הנהיגה וצריכת הדלק

 

רכב עם קסם

פורסם

קיפי , קח בחשבון שטיפולים בסמארט אתה לא הולך לעשות אצל נריה...

טיפול תקופתי של 10K עולה קרוב ל2k :shock: יש לחבר שלי אחת כזו ,הוא עובד בהייטק אז הוא יכול להרשות לעצמו את עלות האחזקה. רגע ,בעצם גם אתה עובד בהייטק... אז לך על זה גבר.

×
×
  • תוכן חדש...